četvrtak, 21.01.2010.

Drmaj Stipe :-)

Izvalio Stipe (par tjedana prije kraja mandata!) da bi on poslao vojsku u BiH da prekine famozni “koridor” do zapadnog dijela Republike Srpske u slučaju da Dodik najavi referendum za otcjepljenje. I digla se silna gungula :-).

Boris Dežulović ga je pošteno oprao u svom stilu a i reakcije ostalih “čimbenika” su isto redom bile negativne (ili barem, poput one Vesne Pusić “ma pustite čovjeka, nije više bitno što on priča” u irelevatizirajućem tonu ;-).

A ja kažem, TO STIPE, ZAČANDARAJ IM GA DO BALČAKA :-)))

Jer, iako je 100% istina sve ono što piše Dežulović, da je Hrvatska zadnja (ok, predzadnja poslije Srbije ;-) koja bi se u BiH trebala mašiti ratne retorike, isto je tako istina i da Srbima u BiH jasno treba dati do znanja da se nikakve pizdarije poput referenduma o otcjepljenju neće tolerirati!

Da bih ovakav svoj tvrd stav stavio u kontekst, moram reći da mi je supruga porijeklom iz Bosanske Posavine, gdje je prije rata 95% stanovništa bilo hrvatsko, a koja je sada (a tako će ostati i zauvijek) integralni (i esencijalni!) dio Republike Srpske (esencijalni zato što kroz nju prolazi gore spomenuti koridor). Što znači da pola moje familije čine izbjeglice i iako se situacija popravlja i teta Ruža, jedna od rijetkih koja se vratila, ima samo riječi hvale za svoje srpske susjede, “defenestracija” obnovljenih kuća je još uvijek raširena pojava i o pravom povratku malo tko razmišlja.

Ukratko, puno je tu zle krvi, a i meni osobno ova Republika Srpska nikako ne leži. Za razliku od naših predsjedničkih kandidata koji ipak moraju pokazati diplomatski takt (čini mi se da sam zapamtio da im je jednom bilo upućeno takvo pitanje) ja mogu otvoreno reći da mislim da je Republika Srpska nastala na zločinu, da je to jedna travestija od paradržavice i da je ovakva situacija dugoročno neodrživa.

Stoga bih Mesićevu izjavu prvenstveno gledao kao pokušaj da se problemi BiH opet “stave na mapu”, i tek treba vidjeti koliko mu je u tome uspjelo. Da je mogao taktičnije i diplomatskije, naravno da je mogao. Ali, uzimajući u obzir situaciju i kontekst (da to kaže Josipović za mjesec dana bi zahtijevalo jednu sasvim drugačiju analizu!), ja sam nekako ipak zadovoljan :-)

Nek’ malo zakuva, pa da vidimo što će biti. Jer, “problem” Bosne se mora riješiti prije nego što Kosovo i od Srbije bude prihvaćeno kao ad acta (je, znam da kažu nikad, ali isto to su i neki, svojevremeno vrlo značajni Hrvatki govorili za svoje generale ;-), jer kad jednom Kosovo bude fait accompli, Republika Srpska, ako ne bude do tada čvrsto “ukotvljena” u BiH će vrlo brzo slijediti.

A tek onda pričamo o pravim pizdarijama …

- 00:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>