Škola...

mah-joooj kako ja mrzim školuburninmad
-onaj ko je izmisli treba na
doživotnuheadbangheadbang
-al šta ćeš,moraš u školu
-i (ne)slušat učiteljeparty
-i pričat pod satomblablablabla
-to je najbolje
-kao što rekoh idem u 8.c razred
-ja sam (bio) odličan učenikyes
-ali kako sam započeo ove
godine ću biti sretan i sa 4belj
-najbolji predmet mi je:tzk i
biologija(jooj jako volim
biologiju(i učiteljicu))cerek
-najviše volim odmore kad mi LUĐACI
idemo na puš-pauzusmokinsmokin
a štreberi se ubijaju od dosadezijev
-ja na satu nikada ne biti miraneek,
mi u srednjem redu uvjek pravimo sranjayesyes
-riža-,jozo,kiki-rašić,ja-hans,toni:tako
izgleda naš srednji red,za popizditpartypuknucu
-problem do problema,neznaš ko je goribangbang
-plus to za razrednicu imamo naj goru učiteljicu:
Mandicu Rosandić(ROSU),žena starija od krista,
poludit će ona s nama!!!

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

by: *crazy girls*

Opis bloga

Ovaj blog pravim iz dosadezijevtuzan...onak...da imam šta radit kad mi je dosadnozijev...sretanrofli o zabavithumbup i školiheadbang i...svemu!!!Iii...o prijateljimathumbupthumbupthumbup koji su mi vrlo važnikisskiss,imam ih jaaako punozujozujo,neki su mi malo boljisretan a neki malo lošijisretan,al svi su mi prijatelji i neznam kako bih živio bez njih!!!

TkO sAm Ja???

-ja se zovem zvonimirsretan
-živim u kući
-uglavonom u sl. brodu
-al mene niko nezna pod
imenom zvonimir,svi me
zovu nekak drukčije,najčešće
zvone,zvono,zvončica
ili kako meggisretan kaže zvonili,
a to me živcira,jooojburninmadburninmad
-imam 14 godina
-idem u 8.c razredthumbup
-neželim NIKADA odrastino,
sviđa mi se ovakav životrofl
-imam jaaako puno frendova
-moj naj frendovi su legenda HANS I TONImah
-frendice:marta,kljajička,
meggili i njena kompanija
-volim glazbupjeva
-naj grupa mi je linkin parkparty,a
naj pjesma what i´ve donethumbup
-imam msn:z.vone@hotmail.com
-nisam zaljubljenno,i bolje je tak
-najgore je kad je volišrolleyes,a
ona te ne jebe ni 2 posto,
to je BIG SHIT!!!headbangheadbangheadbang

srijeda, 26.11.2008.

Hy,moj prvi službeni i još neobjavljeni post!

Evo i ja napravi blog...neznam zašto samo mi je dosadno i tak,pa ajd da se malo zabavim.Nesmijem van do BOŽIĆA pa tražim način za nedosadu,do sada su svi pokušaji bili uzaludni,sve neš u kurcu,bude još dosadnije,valjda ću sada biti uspješniji,heh.Eto toliko...i kommajte mi.



| komentari (23) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.