četvrtak, 05.06.2008. ♥

♥ Dragi moji!!

Evo mene nakon duzeg vremena... Ispiti nisu sredeni u cjelosti, ali 50% je polozeno!

U utorak 03.06., se odrzala regata, bilo je super! Natjecali su se ucenici, studenti, profesori i kapetani... A nakon regate, odrzala se i festica za sve one koji su htjeli doci. Naravno da sam bila i na festi! Morala sam! Ipak se festica produzila na 04.06., tako da sam na regati proslavila i rodendan! He he he he... (^_^)

Ovo vrijeme dok nisam pisala, obilazila sam Vase blogove, ostavljala komentare i pratila razvoj Vasih prica.
Tino, bila sam i do tebe i u nekoliko navrata pokusala ostaviti komentar, ali bi mi svaki put pukla veza... Ali, doc cu ja opet i to sve dok taj komentar ne ostane! He he he... (^_^)
Eto, toliko od mene....

♥ 23:38 ♥ komentari (0) ♥ printDragi moji!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.