nedjelja, 02.03.2008. ♥

♥ Putovanja ...


Image and video hosting by TinyPic

Mi Smo Hrvatski Mornari Plavog Mora Sinovi
Gdje God Plove Nase Ladje Bije Barjak Hrvatski
Mi Smo Hrvatski Mornari U Oluji Rodjeni
Prisegli Smo Rodu Svome Plavo More Cuvati

More Sinje More Plavo More Jadransko
More Sinje More Plavo More Hrvatsko
Svetim Putem Dok Ih Prate Krila Galeba
Na Tvom Valu Plove Ladje Tvojih Sinova

Mi Smo Hrvatski Mornari Plavog Mora Sinovi
Gdje God Plove Nase Ladje Bije Barjak Hrvatski
Mi Smo Hrvatski Mornari U Oluji Rodjeni
Prisegli Smo Rodu Svome Plavo More Cuvati

More Sinje More Plavo More Jadransko
More Sinje More Plavo More Hrvatsko
Dok Sa Neba Sunce Grije Zlatom Maslina
Mir I Ljubav Svijetu Nosi S Nasih Obala

Mi Smo Hrvatski Mornari Plavog Mora Sinovi
Gdje God Plove Nase Ladje Bije Barjak Hrvatski
Mi Smo Hrvatski Mornari U Oluji Rodjeni
Prisegli Smo Rodu Svome Plavo More Cuvati...

Oprostite, malo me ponijelo... nut

Eto i mene... Dragi se javio. cerek Dobro je putovao i nije bilo problema ni u kombiju ni u avionu (hvala Bogu!). Stigao je u Japan, smjestio se u kabinu i preuzeo duznosti. Kaze da brod ima 200-tinjak metara (dragi rekao tocnu mjeru, ja zaboravila zubo), da je jedini Europljanin na brodu i da su ostali iz Indije. Po salonu Zvonko hoda u cipelama, a ostali u tradicionalnim papucicama. Danas krecu za novu luku, a ime luke ce Zvonko saznat tek malo prije polaska, jer je tek dosao pa ga nisu htjeli zamarati.
Simpa i VIP na tom dijelu svijeta nemaju signala headbang, pa nema ni poruka, a javljanje ovisi o lukama i telefonskim karticama.
Sta da Vam kazem? Fali mi... cry
Ali izdrzat cemo mi to i ovaj put. A uostalom ova 4 mjeseca u usporedbi s po 6 prijasnjih i ne izgledaju toliko puno... Brzo ce to proc...

Kod mene inace sve 5, rijesila sam sve ispite iz ovog semestra. Ostao mi je jedan iz prosle godine i novih 6 komada koje tek pocinjem slusati i naravno, diplomski smokin. Nadam se da ce sve dobro proc i da cu sve stic obavit na vrijeme.

Ne znam o cemu da Vam jos pisem... Ako imate kakav prijedlog, savijet, zelite o necemu popicati... Slobodno napisite u komentarima.
Sad Vas polako pozdravljam... Uzivajte mi! mah

♥ 20:04 ♥ komentari (7) ♥ printPutovanja ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.