Make your own glitters here
cetrdeset i neka

nedjelja, 22.02.2009.

Maškare, ča mogu maškare






Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic







- 22:52 - Komentari (33) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.02.2009.

Josipina magija i tisuću razloga da živi po svom




Gracioznošću gejše točno u 20h na svoj rođenadan ušetala je Josipa na podij ZeKaeMa.
Dok su posjetioci još tražili svoja mjesta, provukla se kroz polutamu među instrumente i uzela mikrofon u ruke. Dosljedna i profesionalna u svojim glazbenim pričama.
"Samo se vi sjedite" rekla je.



Image and video hosting by TinyPic


Prvi singl "1000 razloga" Josipa je predstavila prije godinu dana, čime je prvi put najavila svoj novi studijski album i to poslije osmogodišnje diskografske pauze. Postoji zaista 1000 razloga da se presluša njen novi album "Živom po svom".


Image and video hosting by TinyPic


Glasom instrumentom dva i po sata pričala je priče o ljubavi, mladosti, vodi....baritonom dočarava hladnoću vode, šapatom vas naježi.......



Image and video hosting by TinyPic


Josipa je osoba koja voli svijetla pozornice, koja kao da živi upravo tada dijeleći s nama sve svoje emocije pretočene u glazbu.
"Glazba nije moj posao, glazba je moj život."


Image and video hosting by TinyPic


Josipa je uvijek u društvu izvrsnih glazbenika i njen glas, pojava, scenski nastup, sve zajedno stvara doživljaj koji vas danima nakon koncerta drži u stanju magije, dok pjevušite u sebi i imate slike ljubavi koje vam ona prenosi.




Image and video hosting by TinyPic


"Glazba se, kao i ljubav, osjeća."



Image and video hosting by TinyPic


Kompletan nastup bez greške uz odlično ozvučenje u ambijentu kazališta koje stvara intimnost i bliski "susret" s Josipinom glazbom je svakako doživljaj koji rijetko koji naš glazbenik može pružiti.


Image and video hosting by TinyPic


Jedina zamjerka koncertu je mlaka zagrebačka publika. Nakon što je otpjevala iznova "Živim po svom",za kraj, dok su taktovi glazbe još tekli publika se počela dizati sa sjedala i napuštati prostoriju.
Slušala sam je 2007. godine u Splitu, kad je nakon koncerta na bis otpjevala još gotovo cijeli koncert, kad je sva publika bila na nogama i plesala, a ona je presretna nastavila kao da tek počima koncert i kao da joj je i samoj bilo teško napustiti takvu publiku.


Image and video hosting by TinyPic


Znajuči da ona živi glazbu to joj je vjerojatno najveći kompliment na koncertu.
Zato je pozivam da iduci koncert posvečen Karlu Metikošu održi u Splitu.










- 11:15 - Komentari (35) - Isprintaj - #

petak, 13.02.2009.

Intermezzo










- 10:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.02.2009.

Evo me

Skoro pa opet petak, a nisan nista napisala.
Nije da neman vrimena, uvik se ima kad se oce. Uostalom ko je vidija spavat, to je gubitak vrimena. Isto tako nije da neman sta pisat, iman, iman, puno toga, ali nisan sigurna smin li rec.
Popaj je dosa i nisan mu dala ni dan odmora. Odma prvi dan......hmmm sta je ono bilo...subota, zaboravila san sta smo radili. U nedilju popili kavu u gradu, rucali vanka, ohanili doma malo i put Splita da ga upoznan sa cudnom skupinom blogera i neblogera. Ima tu i blogerica i posebno upakiranih krempita za Popaja koje smo mi drugi mogli jedno gledat. Posebna je to jubav ...... valjda jer se blizi Valentinovo. Ne pridajen ja puno paznje tom Valentinu, osin sta eto ove godine bas na taj dan Josipa Lisac ima koncert pa cemo zapicit put Zagreba da opet vidin najjjjjdrazu mi osobu nase scene.
Te blogerice, blogeri i neblogeri splitski ce morat ovu nedilju bez nas odrzat kruzok, ili da se vratimo priko Dugopolja? U jedno san sigurna, Popaju Bego vec jako nedostaje. Cilu sedmicu prepricava njegove baze. Krempite nisu docekale ponediljak, bile su odlicne kaze i oce repete.
Sta je jos bilo? Padala je kisa, bilo je nesto sunca, bilo je i krupe, istuklo mi limune, limune u vrtlu ofkors.
Jedan cuvar deponija tamo di se odlaze azbest koji mi je dava informacije, jedino on, jer niko drugi nije tija, bice da je malo promislija i zamislija se pa je onda reka da to nije on nego neko drugi, a taj drugi ima veze sa mnom pa se sad boji da ne ostane bez posla. Bez posla je vec osta direktor doticnog poduzeca nakon jedne izvanredne sjednice poglavarstva di se govorilo o azbestu, pa kad malo bolje razmislin tribalo bi one ovce sta pasu kraj vrica od azbesta pod hitno optuzit i zatvorit. Posto smo vec imali Maestro, Index, Beskucnika, sta ne bi imali i aferu Ovce. Moga bi ih Kara Marko privest i zatvorit u neko prihvatiliste za zivotinje, tamo bi in sigurno bilo bolje, ka i onom jadnom beskucniku da bar spava na posteji,a ne na slami.
Jos san nesto saznala ovu setemanu. Da moj grad, tj. oni sta ga vode, nisu uplatili za dvoje dice trogirske koja su u domu Maestral, ali da van ne prepricavan, ovde mozete procitat tu sramotnu pricu.
Ima toga jos, recimo da nam je drzava danas ukrala 25 milijardi kuna.
Ko ce bit kriv za to?
Smislit ce oni neku "uvjerljivu" pricu.




- 00:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 06.02.2009.

Petak






Rješen je slučaj ubojstva Ivane Hodak?
Uhvaćen skitnica i beskučnik od 61 godinu koji je ubio Ivanu iz osvete jer je 1993.godine ostao bez posla i za to smatra krivim oca ubijene Ivane. Čekao je da odraste, da ne ubije malo dijete ili što? Trebalo mu je 15 godina da smisli naćin osvete i da dodje u posjed pištolja? Meni priča ne drži vodu.
Ma sve mi ovo smrdi na "žrtveno janje".
Pronašli su odgovarajuču osobu, koja vjerojatno nema rodbine, nema posla ni krova nad glavom, lako će ga uvjerit da je kriv s policijskim metodama i zatvorit doživotno. Pištolj je vjerojatno podmetnut jadniku pod kušin i sad se može pravdat koliko hoće.
Tamničari će svoju savjest umirit na naćin da je možda za njega ipak bolje da sad ima krov nad glavom, topli obrok svaki dan, niko za njim žalit neće, ipak je on samo beskućnik bez igdje ikoga.
Ako uopće imaju savjesti. Sve mi toliko zvući nevjerojatno da se mislim, možda je baš zbog toga istina, a opet više imam dojam da nas prave budalama.
Vidit ćemo ...........


Popaj danas dolazi doma. Možda bi tribala nešto i skuvat za ručak?
Ely jesi ispekla kolač za Popaja?









- 10:54 - Komentari (44) - Isprintaj - #

utorak, 03.02.2009.

Crkvena otimačina identiteta


Davno se nisan takla crkve u svojim postovima. Danas je crkva takla mene na vrlo grubi nacin. Opet iznova, jos jednom potvrdjuju da nisu moralna vertikala, da nisu humanitarci ni dusebriznici, vec najjaca i najbogatija firma na Zemlji koja se vise niti ne pokusava sakrit u okvire brige za potrebite. Grabez i licemjerstvo na djelu po enti put.
Pocelo je prije par dana, kad sam preko rodbinskih veza dobila, meni tad nejasnu poruku da treba otic na katastar, jer treba sredit papirologiju oko didovine. Nakon toga citam u Slobodnoj Dalmaciji da crkva polaze pravo na vise od milijun kvadrata zemlje na otoku Čiovu. Od kud sad najednom ovo??
Pomalo mi se pocnu slagat kockice, poziv sluzbeni nisan dobila, znam jako dobro da zemalja imamo, generacijama.....hranila nas je. Ali ljudi su "skuzili" stvar. Doma im stizu pozivi za katastar na imena davno umrlih dida, oceva.......mi poziv nismo dobili, ali otisli smo vidit o cemu se radi kao i nasa rodbina koja nas je obavijestila o ovome. Cekajuci u redu prozivka krene.......prozivaju i naseg didu umrlog prije deset godina. Velika vecina ljudi s tog spiska nije se pojavila ( jer vise nisu medju nama). Poziv navodno upucen na ime pokojnog dide nije vracen u katastar kao neisporucen, a mi ga dobili nismo.
Sumnjivo u svakom pogledu da u doba umrezenosti, kad znaju sve o nama, kad nas kontroliraju putem mobitela, kartica, poreza.....najednom nemaju azurirane spiskove i salju pozive ljudima koji desetljecima nisu zivi.
Objasnjenje je vrlo jednostavno. Ako se osoba ne pojavi na poziv, znaci da nije zainteresirana i njena zemlja ide u posjed onog ko potrazuje.
Danas u novine izlazi novi clanak Neredi na Ciovu.
U tom clanku izvjesni Gordan Bule predstavnik dominikanaca kaze da mi navodno koristimo tu zemlju i spominje primjer nekog ko je tek zasadio masilne i podrugljivo nas naziva antifasistima, kao da je to zlo.
Ako sam ja navodno s babom tamo na toj zemlji brala nas ruzmarin i lavandu, ako je moj dida tamo sagradija gustirnu, posadija masline s kojih mi danas beremo plodove, ako sam ja navodno ko dite setala tamo s babom i didom, ako je moj otac stoljetne masline vratija u zivot, da li je sve to imaginarno? Jesam li ja izmislila ili umislila da imam proslost, a zapravo nemam.
Jesu li moja sjecanja i mirisi s brda djetinjstva halucinacija?
Nisu !!!!
Ali oni, koji polazu pravo na moje, na zemlji di pocivaju kosti mojih predaka, di se jos vidi trud njihovih zuljevitih ruku, sad kad je toj zemlji porasla cijena, a stranci mogu kupovati bez problema, sad polazu pravo na nju. Na mene, na vas......
Milijuni kvadrata atraktivnog zemljista uz more s pogledom na Brac, Soltu....nedavno probiven siroki put......prilika je samo takva.
Lukavo su se sitili slat pozive umrlim osobama. Puno njih se nece ni javit, ne zive tu, pozivi poslani na imena i adrese koji vise ne postoje ce se vratit, i ne znajuci ostat ce bez didovine koja ce prec u ruke gramzivaca.


Vlada nam je prodala drzavu, a crkva nam otima vlasnistvo na perfidan nacin.
Domovina Kurvatska!!!








- 01:00 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.