Make your own glitters here
Feste, mamurluci, slucajni susreti i politika - cetrdeset i neka - Blog.hr

subota, 20.12.2008.

Feste, mamurluci, slucajni susreti i politika




Znam da ovi stari post vec zaudara koliko vrimena stoji tu, ali nikako nac vrimena za blog, koji me ruku na srce, doveja do nekih drugih stvari u zivotu, otvorija mi nova vrata i puno saznanja.
Od pocetka pisanja do danas mozda mogu rec da je moj prvi uspjeh, ako se to moze tako nazvat, bilo objavljivanje na naslovnici. Prvo mi je bilo drago, onda bas i ne, jer pisala san anonimno i nisan se tila otkrivat. Osim toga bojala sam se da ce naslovnica dovest nove ljude na moj blog i da vise nece bit tako intiman s odredjenim i odabranim ljudima.
Ispalo je da ipak nije tako. Puno vise posjeta, ali ne i novih neugodnosti, dapace, dovelo je i neke nove ljude za koje mi je drago da su danas sa mnom.
U medjuvremenu san odlucila reci svima za svoje pisanje i osjetila olaksanje.
Drago mi je da ja budem ja u svakoj prilici.
Blog mi je otvorija oci u doslovnom smislu rijeci. Puno vise nego mogu priznat ovde javno.
Valjda dodju trenuci u zivotu kad smo spremni za nove stvari i kad nam se vrata otvaraju pogledom i nije potrebno ulozit ni onaj napor da ih otvaramo rukom.
Meni su se mnoga odskrinila, a ja za sad jos ispipavam kroz koja uc i di mislin da bi mogla dat najvise od sebe.
Ove dane nisan stizala na blog iz razloga sta san se uz sve ostalo bavila i niskom i visokom politikom. Nisam bas neki tip za koje bi mogli rec da spada u politiku, ali s obzirom na stanje u nasem gradu koje je dotaklo samo dno dna, ipak sam se prikljucila tamo di mislim da mozda ja mogu svojim osobnim doprinosom pomaknit bar jedan kotacic prema boljem. Protekli dani su prosli u pripremi i organizaciji. Spavanje je bilo usput, ako se stigne. Sve ostale obaveze u drugi plan.
Trebalo je mislit i sta obuc za taj dan. Dnevno - vecernje druzenje, dakle nesto udobno.




Image and video hosting by TinyPic


Nisan bila jedina u odabiru udobnije i ležernije dnevne verzije.



Image and video hosting by TinyPic

Ljubitelj san dobrih i kvalitetnih bokuna pa mi je drago da je prihvacen moj prijedlog oko restorana i spize uz koju se lakse prica o onim stvarima, a nisu one stvari belj
I kako to u politici biva, nekom zapne draca danas, a nekom sutra.



Image and video hosting by TinyPic


Nakon lipih bokunicha nije lako odgovarat na teska pitanja i zadrzat budnost i koncentraciju cerek


Image and video hosting by TinyPic


Kriza je odavna,a mi smo narod koji je navika na to, pa zasto se ne bi proveselili na kraju godine. Ne damo da nam ga pokvare pokvareni.


Image and video hosting by TinyPic


Onda je uslijedija poziv iz susjedne opcine pa smo skocili i na njihovu festu. Malo poslusali Kemala Montena koji je bija tako los da ga ni dobra klapa Cambi nije spasila zujo
Kad se odradi sluzbeni dio najbolje se povuc u odabranom drustvu na neko mirnije misto uz bolju glazbu.



Image and video hosting by TinyPic


Nas dvi smo malo kasnile i kad smo dosle ekipica je vec bila raspolozena i svak na svom mistu. Ugledala san jednu poznatu i kako se dugo nismo vidile hop ulovim misto do nje i ubacin se tako da deboto zavrsin u krilo coviku koji je sidija do nje. Kad smo nas dvi odradile prvi dio price pita mene potencijalna zrtva moje zadnjice da jesam li ja nedavno bila na jednoj izlozbi i blogerskom druzenju.
Ma da bila, sudjelovala. Pita on a kako je vama ono nick na blogu. Kazem ja Zuzayok.
Pruzi on ruku i kaze,drago mi je ja san grintavac
Pravo ime ili nisan zapamtila ili mi nije reka,ali nije ni vazno. Ovim putem ga pozdravljan i porucujen mu da manje grinta na dicu mah
Tako van to moze postat i blogersko druzenje bez dogovora.
I nije se pricalo o blogu i blogerima, ni o politici, jer ima toliko drugih dobrih i zanimljivih tema. A steta je kvarit muziku losim temama.
Pivalo se do kasno, tj, do ranih jutarnjih sati, ni osjetila nisan koliko san popila dok se nisan jutros probudila, oho ho ho ho ho ho reka bi Dida Mraz, sve je to od loseg vina.


Image and video hosting by TinyPic


Pa sad recite da politika nije svugdi oko nas.
A tek blogeri, nicu ko gljive posli kise.




- 17:37 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.