Make your own glitters here
Domaće je domaće - cetrdeset i neka - Blog.hr

nedjelja, 09.11.2008.

Domaće je domaće

Volim ga ,sta mogu, neizostavan zacin nedilje, jutarnja kava na rivi i Aleksandar u dva.


Image and video hosting by TinyPic


Danasnja emisija me prestravila. Zagreb ce mozda gradit metro.
Slusam Juru Radica. Isti onaj ton prema sugovorniku koji koristi premijer, ministar zdravstva i mnogi drugi u Vladi. Obracaju nam se kao smirenim tonom, smijesak, opusteno.
Kad mi se neko tako obrati, a to obicno znaci, daj ne histeriziraj, sad cu te ja smirit, iznad tebe sam, jadni mali idiote pojma nemas.
Meni to uvik izgleda kao da oni misle da se obracaju pacijentima u psihijatrijskoj ustanovi.

Bojim se za Zagreb, dobije li Radic projekt i gradnju metroa, postat cemo poznati po urusavanju kompletnog glavnog grada bez potresa ili napada iz svemira.

Ali da se vratim na Aleksandra.
Mljac, mljac, volim nedilju, rucam njega, ne treba mi hrana.
Znamo da ljubav boli i nije uvik kako bi tili, jer dok ja volim njega
drugi voli mene.

Bechame sorry, ali moje srce prirpada njemu i sta prije skines tu tetovazu lakse ces me prebolit. Prominila san broj mobitela pa me ne moras vise ni zvat.



Image and video hosting by TinyPic



Trogir portal


- 14:23 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.