Make your own glitters here
Moje veze s mafijom - cetrdeset i neka - Blog.hr

srijeda, 08.10.2008.

Moje veze s mafijom

Draga moja Zore da ti odgovorin na komentar, nisan zavrsila u przun. Cak ni prijetnje nisam dobila,osim da sam kadikad zlocesta.
Sicas li se ti doba kad je Popaj bija ,kako se to danas moderno kaze, manager u nasoj ACI marini?
Jedan lipi litnji dan uplovila ti tamo pooovelika jahta. Vijest se brzo prosirila. Uplovija tajkun.
Tako ti se onda zvala mafija. S njim na brodu jos pripadnika tajkunskih obitelji, onda su ih jos zvali prijateljima.
Motor na toj "jahtici" ucinija par puta khm khmmm i sigurnost nasih tajkuncica je bila u pitanju. Ne daj bloze da im se putem sta desi, triba to odma sredit.
Pa je manager nasa ko ce se zavuc doli u tminu motora i rjesit problem.
Za to vrime mali Novica, danas je poznati klavirista, gnjavija mater plavusu svojim razmazenim zahtjevima. Oce frigana jaja, pa nece, pa mu ne valjaju na kajganu, pa oce opet na joko i tako jedna lipa predstva uz bacanje po podu. Znas vec kako to ide i ti si majka,a mi sve znamo kako to izgleda kad dite oce po svome....e.
Sutradan je makinja radila lipo onako brrrr,prrrrr,ma prede ka nova.
Tribalo je to proslavit pa je skupina tajkuna, kako su se onda zvali, zauzela nekoliko stolova u restoranu. Naisli manager i ja tu u prolazu i dobili poziv da se pridruzimo.
Seli mi s "prijateljima" onako neobavezno, zahvalili na pozivu, eto mi bas vecerali pa ne bi sad. Prochakulali malo, ne sican se MKMI o cemu, da san znala da triba pamtit sve jer cu jednog dana pisat blog, bila bi zapamtila.
Ali sican se dobro shushkanja medju ljudima u marini o nekom oruzju, ratno profiterstvo,ali znas mene, ja ovako naivna i dan danas nemam pojma o cemu to oni pricaju.
Zato draga moja Zore ja san danas jos uvik slobodna zena, jer "ugledni" pripadnici drustva imaju dobro pamcenje. Bice da su nas zapamtili po dobru pa san danas medju "nedodorljive".
Ali oni koji su im se zamirili, ka oni "prijatelji" sta su s njima obrok i plavo more dilili...hmm....ko zna sta su in krivo rekli ili ih krivo pogledali?
Bice da nisu tili platit veceru? Mozda su spori na novcaniku,a brzi na oruzju?
Vidis zato ti ja ne volim bit u drustvu onih sta sve zamiraju, kad moras pazit sta ces rec, kako pogledat i koliko bit brz.
Imam prave prijatelje s kojima mogu festat tek tako,bez razloga, bitno da je veselo.
A to ti izgleda ovako.........




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic






- 12:53 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.