Make your own glitters here
Kockice zivota - cetrdeset i neka - Blog.hr

subota, 21.06.2008.

Kockice zivota

Dok sam isla u osnovnu skolu moje umijece pisanja je bilo nadasve hvaljeno.
U skolskim novinama najvise je bilo tekstova i pjesmica s mojim potpisom.
Sve sam mogla.Pisat price s porukom,pjesmuljke pune patetike i ljubavi,
novinske izvjestaje.....
Onda sam bila sigurna da cu jednog dana bit poznata novinarka ili knjizevnica,
putovat opasnim krajevima,izlagat se pogibelji da bi svekolikom pucanstvu
prenjela vijesti iz dalekih krajeva.

Onda sam dobila pohvale da imam odlican izgovor engleskog jezika,
gramatika me isla i moji snovi su se okrenili. Svakako sam trebala
kad odrastem postat prevodioc,turisticki vodic,bilo sto samo da se
putuje i zivi na svim kontinentima.
Govorit nekoliko svjetskih jezika i imat svijet na dlanu.

U doba hipi ere bilo je vrlo in bit umjetnik pa sam stalno nesto crtala,
zamisljala sebe u ateljeu,okruzena umjetninama,knjigama,duge kose,
puna nakita i indijskih haljina.Iskazala sam zelju upisa u umjetnicku skolu,
ali sam dobila roditeljsko pedagoski savjet da ako samo pokusam ne
vracam se vise doma.
Moze i to,zasto bi se vracala kad me oni sputavaju u mojim ambicijama.
Ali kad sam malo razmislila ko bi mi platio autobus do Splita i marendu,
morala sam odustat od ideje da postanem poznata slikarica.
Upisala sam jezicno usmjerenje od dvije godine.Tako je to onda bilo,
dvi godine jedno pa dvi godine drugo.Nakon dvi godine upisala sam
tehnicko crtanje,tako je moja zelja za crtanjem bila bar donekle ispunjena.
Doduse ne pejzazima,vec cestama na Bracu i nacrtima novih i modernih
zgrada ili obiteljskih kuca.
Malo me tu kocila matematika,jer ipak sam ja umjetnicka dusa i brojeve
dozivljavam na sasvim drugi nacin.Od 1 do 12 je niz kao na satu,
a ostali idu u beskonacno.U bojama su i ja znam tocno di se koji broj nalazi
i kad ih zbrajam,izvucem ih iz niza,u sekundi poslozim jedno iznad drugog
i zbrojim.
Ovo mozda niste razumili,ali ja znam o cemu pricam.
Disleksija u mom mozgu prema matematici.

U medjuvremenu me nekako napustila ideja o jezicima. Odlucila sam da po
lijepoj nasoj nicu kuce,zgrade,mostovi s mojim potpisom.
Arhitektura je bio novi san. Nekako cu se vec sprijateljit s matematikom i
nece bit problema.
Onda je opet uslijedio roditeljsko pedagoski savjet da izbijem sebi to iz glave
jer ako ja mislim otic u neki drugi grad studirat i ne bit na oku roditeljskom,
nek se sama mislim kako cu zavrsit taj fakultet.
Ah ta ljubav,roditeljska.



Image and video hosting by TinyPic



Danas kad razmislim,moji su se svi snovi zapravo ostvarili.
Zelju za pisanjem ostvarujem na blogu. Doduse ne s nekim
spisateljskim sposobnostima,ali za siroke narodne mase koji bas
i ne vole kritizirat,mogu proc.

Putujem cesto iako nisam turisticki vodic,prevodioc ili novinarka.
Tu i tamo mi zatreba engleski za komunikaciju pa ga malo obnovim.
Tesko prelazi preko usta,ali boze moj,godine su ucinile svoje,
bitno da ja razumin sta su oni meni rekli.

Znanje iz gradjevine uvik mogu primjenit u gradnji vlastite kuce,
ne moze mene neki mestar tamo privarit o kvaliteti betona,
izolaciji i slicnim stvarima.
Tu sam uvik u toku.


Image and video hosting by TinyPic


Kad su mi se vec ostvarile sve te zelje,doslo je vrime i za umjetnost.
Tu se pobrinila bolest.Moja stitnjaca je proradila i reka je doktor,
nema umaranja,sportova,jer i tu sam se naravno potrudila savladat
neke osnove i odrzavat kondiciju,definirat tijelo da ostane sta duze mlado i poletno.
Stitnjaca proradi kod stresnih situacija i moram se pocet bavim
necim sta me smiruje.
Uzela sam bojice u ruke i krenila.
Na kraju cak i nekakvu diplomu iz toga dobila.
Crno na bilo da znam crtat.
Pozdrav mojoj profesorici Kseniji koja mi je pomogla na tom putu.
I sad nista ne radim.
Uvik iman skuzu da nemam prostora za rad,ka sta i nemam..
Ali zato tu i tamo napravim koju fotografiju,to je lakse,
brze i cisce od crtanja ili slikanja.

Ko zna koje cu nove zanimacije otkrit mozda vec sutra i ostvarit neki san
za koji nisam ni znala da ga imam.


P.S.

Posveceno svim maturantima i mojoj Maci Maloj
koja uskoro izlazi na prijemni iz Kineziologije.


Image and video hosting by TinyPic













- 15:41 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.