Make your own glitters here
Zlatica - cetrdeset i neka - Blog.hr

četvrtak, 22.05.2008.

Zlatica



Jos prije Nove godine na moja vrata je dosla :


Image and video hosting by TinyPic


Svi pokusaji da pronadjem vlasnika su bili uzaludni.
Napokon sam je udomila nekoliko kilometara dalje .
Ali,svaki dan,bas svaki dan ona meni dolazi na vrata.
Iman vec dva psa,treci mi je zaista visak.
Vjerojatno novi udomitelji nisu dobri kad kidne svaki dan i meni dolazi.
Mi je zovemo Zlatica,oni Bella. Izuzetno je draga i umiljata.
Tamo di ona svaki dan preskace ogradu i udje stavila sam daske,ali ona svaki put nadje prolaz.
Nikad kad ja gledam,vec kad se maknem,sta ukazuje da je izuzetno pametan pas.
Tuzno mi je gledat kako spava pred mojim vratima i ceka,jer ne mogu joj pruzit koliko bi tila.
Zato.......ako ima neko od vas da zeli ovog psa,javite se mah

- 15:19 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.