Make your own glitters here
Olalaaaaaa - cetrdeset i neka - Blog.hr

srijeda, 16.04.2008.

Olalaaaaaa


Mislila san da cu u ovo vrime vec lagano brodit Mediteranom....ali shipak.
Francuska je ovo.
Spiza dobra,ljudi lezerni,nasmijani.......ali tako i rade.
Strajka im se svako malo. Taman kad je tribalo pocet punit dok s morem,oni odlucili malo strajkat. Sad cekamo,ne znamo do kad.
Ako se ne iskobeljamo odavde do jutra,ceka nas novi strajk. Ribara.
Oni ce malo zablokirat luku,a mi cemo pizdit s palube cry
Radnicka prava,ribarska prava.......a di su moja prava da odbrodin do Barcelone ha????burninmad
Mozemo mi pricat sta ocemo o nama i nasim ljudima,firmama,ali istina je da se kod nas ovo ne bi dogodilo.
Osin toga ovde smo vec pet dana duze od planiranog.
Ono radi cega smo dosli u dok je napravljeno tek jucer.
Mene lagano vata panika,tila bi poc cha.
Panika od dijete. Jer nakon ovoliko spize i vina sirin se u svim smjerovima.
A kad smo kod vina...olalalaaa...sva im valjaju.
Valjala san se i ja sinoc od vina.
Bili smo opet do Chez Etien,predjelo bilo malo zesce pa san iskapila prvu casu crnog ka vodu.
Posli toga me valjalo ka u lionskom zaljevu.
U zatvorenim prostorima nema pusenja. Dok smo cekali desert,izasla san bokun na ariju povuc koji dim.
Prvo san se provukla medju stolove...olalalaa...jedva.
Onda san se stropostala na prag od susidne kuce,sila i zapalila.
Ajme lipe friske arije. A tek ledeni prag,ma mi ni to nije pomoglo da se
otriznin. Pogledan malo okolo,znan da smo u cetvrti di zive uglavnom arapi,a oko mene lica malo tamnije puti,ali u stanju slicno mome.
Svi smo isti kad smo jel....olalala....bez obzira na boju koze.
Gledan ja njih,gledaju oni mene.......vec me straj uvatija pa san se odgegala u visokin takima prema vratima restorana,polako,ko smi brze.
Da san brze zavrsila bi kome u krilo ili u bijelo roblje.
Posli deserta na brod,a brod pun skala,nasa kabina na osmu kuvertu.
Na brodu se sad radi dan i noc,minjaju se tapeti,sve puno radnika u cucecem polozaju,nanose sloj lipila......zamalo san se zalipila za skalu,umisto tapeta.
Sva srica Popaj ima dobre reflekse,ali sta ce mislit o zeni njegovoj...olalala.
Mozda me zato danas gledaju onako malo iskosa zujo
Iden sad na casicu vina,grlo mi se osusilo od pisanja.
A vama ostavljan par slika kako brod izgleda u suhom doku.
I malu Vanju,slikala san je da moze materi poslat sliku u Honduras.
Ima samo 20 godina. Doma je ceka 6 sestara i 2 brata.
Sama u ovoj djungli,radi 16 uri na dan.........sitila san se svog diteta...
Nadan se da nikad nece morat ovako.



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



- 16:22 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.