Make your own glitters here
Navigavanje na suho - cetrdeset i neka - Blog.hr

četvrtak, 10.04.2008.

Navigavanje na suho



Nasuprot mene sidi kapetan.Jedino misto na brodu di iman internet.Dilimo kancelariju.Ja se smijuljim citajuci blogove,on uzdise stega ga posal.
Ostajemo u Marseju duze od planiranog,jer nista za dok nije bilo pripremljeno unaprid.Trenutno smo u suhom doku,to vam izgleda,bar meni,pomalo stravicno.Ovakva brodina stoji u nekoj rupi naslonjena na par coki,ne znam kako se to kaze knjizevno,ali moji dalmatinci ce me razumit.Meni izgleda kao da ce se svaki cas srusit i obatresnit o betonski zid,ali nadlezni me uvjeravaju da nece.
Marsej jos nisan vidila,malo samo dalje od grada u skveru.Padala je kisa ove dane pa i nisan bas imala volje za poc vanka.Veceras idemo na rakove i skoljke,sirove.Tako van se jede u Francuskoj.Meni nije mrsko,a pogotovo sushi.Vina su odlicna.Sirevi,mmmm njami.Gustan svim osjetilima ovih dana.
Kaze se za pomorce da imaju zene u svakoj luci,a moj Popaj ima prijatelje,za zene ga necu ni pitatbelj
Tu zivi Marjan iz Stona i veceras izlazimo s njim i njegovom frnancuskinjon na veceru.
Na brodu je mulitinacionalna zajednica,trenutno oko 200 clanova posade,ostatak se ukrcaje kad stignemo u Barcelonu.
Imam fotografija,ali jos nisan stigla to prebacit na ovaj posudjeni lap-top spojen lipljivin trakama da se ne raspadne.Novi nam stize u Barcelonu i ostaje u trajno vlasnistvo.
Svidaja mi se ovde i ne mislin se skoro vratit.Ustajen ujutro oko sedan i po,u osam Popaj nosi kavu u kabinu,pijen je do devet,onda skoknen do kapetanove kancelarije,ja citan on uzdise.U deset se spustamo u kafic na esspreso.Vrime od kave za posadu.Tu se malo druzimo,mulitnacionalno.
Oko podne iden na rucak.Spiza je odlicna,dobar izbor,tu je obavezno i dvi vrste kolaca,voce izrezano na komadice da se ne zamaramo rezanjen sretan
Onda mali odmor i kava opet u tri popodne s mulitnacionalnim druzenjem.
Dok san ja ovako na kavama i spizi,mali filipinac uleti u kabinu,sve pocisti,namisti............ufff dobrog li zivota belj
A kad se ovako zivi bez obaveza i odgovornosti,samo mi je jedna stvar na pametikiss
Skoro ce deset,odo ja na kavu.





- 09:22 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.