Make your own glitters here
Kave - cetrdeset i neka - Blog.hr

srijeda, 26.03.2008.

Kave

Opet danas dan ka oni kad se ispijaju kave na milost i nemilost.
Pari mi se da san kopala,a ne sidila.
Bila danas sa Sanjom i Zorom. Ma necu sad link stavljat,znate koje su,lina san i umorna lipit linkove.
Ko zna zna,ko ne zna koje su,sta cu mu ja. sretan
Tribate vi vidit tu energiju jezika. Ma da je jedna umukla koju sekundu mozda bi ja i uspila sta rec.
A u kaficu guzva,susur,zamor. Osvrnen se oko sebe,same zene. Tu i tamo koji jadni primjerak drugog spola.
Pitan se di su nestali? Nije li prije bilo obratno?
Jesmo li mi drustvenije ?U cemu je kvaka?
Mora bit da je istina ono da su oni nasli novi zanimacije. A to je neraskidiva jubav s daljinskim upravljacem i listicima kladionica.
Onda smo krenile dalje,vanka,ispratit Sanju,a ulice opet pune.......zena. Isprid "Pauline" na klupici njih pet,svaka svoju lepinju zvace i smiju se. Gledan niz ulicu,tu i tamo koji suprotni spol probaulja sam i nekako izgubljen. A zene u grupicama .Rijetko koja sama i nenasmijana.
A tek Sanja i Zore .Kad smo izasle,ka da je ulica ozivila. Opet energija jezika na djelu. Ne mos ti to ugasit. Usle smo u dva ducana,a tek to,ma necu ni pricat. Ja jos nisan vidila osin sebe da neko tako brzo kupuje. Zore,svaka cast.Ja mislila da san jedina,ali moran priznat jaca si wave
To bi ja nazvala :vidjeno-kupljeno.
A provat,ma to je gubitak vrimena. Ko je vidija trosit vrime u svlacionu,more se i doma provat sretan
Dok san ja sinjala jedan komad,ona je kupila cetiri.Ja san jos pod dojmom i moran to napisat,bice mi lakse podnit cinjenicu da nisan najbolja u tome.
Ali zato Zore moja ti ne znas muchat ka ja hahahahahaha


Image and video hosting by TinyPic
- 22:15 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.