Make your own glitters here
Bloganje i ........ - cetrdeset i neka - Blog.hr

srijeda, 30.01.2008.

Bloganje i ........

Pocela sam dan s dva sata bloganja.Citanja,pisanja komentara i sve sto ide uz to,vi blogeri znate i sami kako to ide.
Svako malo sretnem na blogu oprostajne blogove.Ljudi se navukli,kazu postali ovisnici.Ma ja vam to ne razumin.Evo recimo.......kad ja potrosin tu dva do tri sata,umisto da san cistila kucu,kuvala rucak ili nesto slicno sizifovsko,smatram da sam na dobitku,a ne na gubitku.Zasto je ciscenje kuce drustveno prihvatljivo,a citanje ili pisanje bloga ne.Ne samo bloga,vec i citanje drugih stvari.Pa ja sam saznala toliko toga od kad je interneta da mi je vec glava postala mala za sve te informacije lud
A informacija je moc.
Osim toga kad citam neke blogove dobro se nasmijen,ali kad upalin usisivac nista mi nije smisno,samo san grintava i nervozna jer opet moram radit to isto sta san i prije dva dana,u tome nema nista inovativno i uzbudljivo,prasina ko prasina tuzan
Cak me ni ne veseli kad sve to ocistim,jer znam da sutra opet moram iznova.
Ali kad citam vase blogove,znam da cu ujutro naci nesto novo,zanimljivo,vidit lipe slike,putovat s vama krajevima u kojima nisam bila,smijat se s vama.......
Uostalom i da ocu ne mogu tu potrosit vise od dva do tri sata na dan.Ako vas citam i komentiram,a imam krug koji je redovno na dnevnoj "inspekciji",to je oko uru vrimena.Ako pisen post,a pisen ka i sad,trkeljam dok ne ostanem bez rici i ne dajem ga lektoru na uvid,vec samo klik na posalji i to je to.A ni to ne traje vise od uru uz lipljenje slika.
Prema tome nek nam zivi zivi rad..upsss...bloganje thumbup
Kazu da od utorka cijene kruha idu doli.Oce ovo sad svaki utorak ka za benzin korigirat cijene kruha?I sta onda?Svaki ponediljak stvorit zalihu,natankat spajzu kruhom da ustedimo 5 kn?
Nece poskupit struja ni plin do lita.Briga me za plin,ja se grijen na struju.I onda ce poskupit na lito,pa na jesen i sta smo dobili??
Jos jednu odluku i izjave koje nemaju vezu s vezom.To nas triba brinit,a ne koliko smo sidili u drustvu blogera,virtualno.



P.S.
Danas sam u PMS-u.




- 20:20 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.