Make your own glitters here
cetrdeset i neka

četvrtak, 05.07.2007.

Dok ne....

..uhvatim vrimena za pisanje,evo par slicica

Nakon kise i nevere sinoc,zrak cist i bistar.....moja riva



Nebu pod oblake





- 13:29 - Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.07.2007.

Lagana tema (dio drugi)





Neiscrpna tema koja okrice svit,pa ajmo jos malo.Nisam mislila da cu opet pisat o tome,ali eto.....sinoc sam bila na jednoj veceri u Mashogradu,pa ka i na svakom druzenju,kad je ekipa dobre volje uz dobro jice i pice,nekako skoro pa spontano krene prica o onin stvarima.
Tek usput da kazem,bilo je crnog rizota,obotnice na salatu i peceni gof na gradele,crno i bilo vino,sladoled i dinjawink
Hrana je afrodizijak,kazu,i u pravu su.
Eto ja recimo.Volim male zalogaje,svega po malo na pijatu,ne se prejest,nego onako lagano,ubit crva.Uz to volim casicu crnog popit,a od crnog se pocnem i ja osjecat onako malo seksicool
Donje rublje isto ima znacajnu ulogu u tome.Znam da se ne vidi,ali ja znam sta imam na sebi i to mi stvara osjecaj zadovoljstva.Rekla je jedna moja prija,a skroz je u pravu.Uvik triba imat na sebi tako nesto,nikad iz kuce izac "nespremna",jer nikad ne znas di i na koga mozes naletit.
Moja svekrva,recimo,nikad ne izlazi vanka ako nije prominila mudante,jer moze je recimo udrit auto na cesti,pa sta ako je baci u nezgodan polozaj i svi joj vide mudante.Mrtva i jos mudante od jednog dana,cista sramota.
Ali to je svekrva,a prava samosvjesna zena to gleda iz sasvim drugog kuta.
Dakle,sinoc,na toj veceri,jedna od tema je bila i seks po ovoj vrucini.Moze li se,je li tesko,kako to kome pada po ovoj zegi?Kaze jedna prija da ona najvoli misionarski polozaj,a oni njen se znoji i zimi,a sad liti uz sav napor obaveze bracnog seksa jos ima i tusiranje u njegovom znoju,pa jedva ceka da to zavrsi.
E lipa moja,kazen ja,preuzimi inicijativu,baci ga na ledja pa nek postelja upija znoj,a ti lipo uzmi stvar u svoje ruke,otkrij nove mogucnosti laganog seksa primjerenog ovom vrimenu,a na jesen se opet zaminite.
Ideja joj bas i nije legla,ali ni ne cudin se,cesto ide u crkvu pa bice tako mora,po preporuci.Put patnje je put u raj.Ja mislin da je raj ovde i sad,a posli kako komemah
Kaze druga prija da njen muzic voli koketirat s osobama suprotnog spola.Kad narucuje kavu,kad ide u ducan,u postu.....uvik nesto koketira.Onda ona isprica kako je zaustavija plavac i puno nesto prekrsaja imala,pa krenila treptat okicama,glumit plavusu,iako je crnka i naravno,nije platila ni kune,samo je dobila opomenu.Vidis,kazem ja,to ti dodje na isto,on koketira za bolju kavu,bolji kruv u ducanu,a ti si koketiranjem sacuvala debljinu novcanika.
Svi koketiramo,na ove ili one nacine,da bi dobili nesto.To je zapravo uobicajeno ponasanje i ne znam zasto se oko toga dize tolika frka.
Ne smin muzu priznat da sam puno toga vezano za birokraciju dobila treptanjem okica,toplon rici i par komplimenata osobi suprotnog spola.Sigurno je i on,ma koliko sutjeli o tomewave
Koliko sam tek dobila od njega priko bracne postelje,to tek ne smin ni zucnit!!!
Seks je dakle valuta placanja.
Ne mozes nakon seksa poc u banku i rec,e sad mi to prominite u kune,ali dobijes nesto drugo.
Muskarci ce postat romanticni jedino ako im to osigura seks.To je njihovo oruzje.
Kad smo moj najdrazi i ja kupili jednu malu kucicu uz more,cesto je zna rec,ajmo zeno par sati do tamo,triba ucinit to i to.Ja sva sritna,aj fala bogu da ce nesto ucinit posla.Dodjemo mi tamo,a on se uzvrti oko mene,pa moram sta cu,za prosperitet nove nekretnine,ajmo prvo to obavit.Onda bi on kavu popija na taracu i malo gusta gledat u more.Dobro,i meni bi lipo legla kavica,pa chakulica i onda on krene u obilazak imanja,zakljuci
da ima napravit to i to,ali sad nema vise vrimena,jer dica doma cekaju.
Tribalo mi je malo vrimena da shvatin da je to bija jedini razlog odlaska u kucicu na moru,jer tamo nema dice,pa se moze na komod,je'l.
Od onda kad ima posla,ide sam,a kad ja imam posla,idem sama,a kad nam je do onoga idemo oboje zujo
Nisam ni ja od jucer.
Nikidan sam bila na jednom rodjendanu,samo zenske na popodnevnom izjedanju kolaca i nesto zestica da nam razveze jezike.
Prica jedna da kad su se ozenili,uselili u svoj stan,a muz oce ogledalo u hodnik,ormar u sobu s ogledalom,napunija punu kucu ogledala.A ona svaki put kad udje u hodnik ili dio stana di je ogledalo,primre od straha od odraza,jer sve misli kako je neko u stanu.Vrhunac je bija kad je tija ogledalo na plafon.Pristala ona i na to radi mira u kuci.Ali onda je totalno poludila kad je poceja govorti dok se seksaju,gledaj se,gledaj nas,vidis li nas na ogledalu na ormaru,gledaj na plafon.....ma di cu se gledat kaze ona,ne volin se vidit ni obucena,sad se jos moran gledat i u ogledala dok se seksan,dekoncentriras me,skroz si poludija.
Vrlo brzo je ogledalo sislo s plafona,ali onda je on pozelija kameru ukljucit u sobi.Zelju mu nije ispunila dead
Jedna se zalila da njen po sto puti dnevno pita,ocemo li,kad cemo,na onu stvar joj ide koliko puta dnevno pita i moli.Kaze da je izgubila svaki interes od tog stalnog pritiska,nikad joj ne da priliku da ona preuzme inicijativu i samo dobiva kritiku da nikad i ne bi ako on ne inzistira.Lipo smo joj rekle neka promini taktiku pa neka ona pita sto puta dnevno i da vidimo dokle ce moc izdrzat.Od onda je nisan vidila pa vam ne mogu rec kako je to zavrsilozujo
Rekla mi je jedna udovica nikidan da je uvik mislila da je seks nesto bez veze,nikad joj nije bilo jasno oko cega se dize tolika frka i di su ti vatrometi i potresi,ali onda je shvatila,kad je upoznala jednog udovca,da violinu moze svirat svako,ali ne i postat virtuoz.
Toliko za sad!!!!



- 16:52 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.