LOS DEMULOS 2007

03.01.2007.

Updaterofl...u idućem postu nešto extra za vas...prvi put uživo sa Ružom,samo malo strpljenjarofl
Evo vidim prošlo je dosta dugo vremena,nisam se javljao,a šta ću.Već dugo razmišljam da obrišem blogić,al eto pukne me nekada da nešto napišem,pa neznam.Nije da mi se neda već ono skupa je struja.A vidit ću,reko sam sam sebi...Neću više nikada obećavati postove nit išta,ako mi dođe da pišem pisat ću...za ubuduće...

Sigurno se pitate šta ima novo...hm,ima puno toga.
Aj 1. da krenem,ono što mi prvo padne napamet.A to je ni više ni manje već
...Šećer
.
Image Hosted by ImageShack.us

E šta sada da kažem.Gotovo je.Mislim naša je veza gotova.19 mjeseci i 4 dana.Ako se pitate koji su razlozi-Nema ih.Jednostavno je gotovo-Glupača prekinila samnom,ma to ja njoj od dragostikiss-došlo je vrijeme,a o njoj nemogu ništa reći osim thumbup.Stvarno je 1. osoba u mom životu koja mi je toliko značila i koju sam toliko volio.I danas mi ništa manje ne znači,niti je manje volim.Ako je ovo bilo potrebno,neka tako bude.Život je dug,pred nama su novi izazovi,a vjerujem da ćemo ih zajedno proći.Dugo sam bio sa njom da bih tvrdio drugačije.Nemogu reći da je mrzim,kada znam da nije tako.Nemogu ništa reći-kada nitko od vas neće razumjeti.Netko bi reko da sam glup,da je ona glupa,da nismo normalni-e to stojirofl.A iskreno,nemam ja kome šta objašnjavati,niti slušati nečije "utjehe",žao mi je,bla,bla...Već sam bio u kušnji da mi je došla ženska koja me razumije i koja bi mi htjela pomoći.Narode moj-nezna me niti čitavih sat vremena,a ponaša se ko da me pozna čitav život.Šta reći nego mah....Znam da nju boli neka stvar što je tako,bitno joj je samo da sebe zadovolji,a kako je meni to je već druga priča,citiram:Preboljet ćeš ju i to ću ti dokazati.Ko je ona da meni šta dokazuje,možda si umišlja da je Ruža,pa da će biti kako ona kaže.Netreba meni nitko da ja nju prebolim niti zaboravim-jer je to nemoguće.
Hoću li je preboljeti-to će pokazati VRIJEME,a ne NETKO.Eto toliko.Oću samo reći da je malo takvih osoba kao moj šećer.Ona će za mene uvijek biti netko koga ću se sjetiti sa osmijehom na licu i vrijeme koje sam proveo sa njom će mi ostati u najboljem,najslađem,najromantičnijem,najluđem sjećanju.I da,još da dodam...šećeru,žao mi je što sam tek sada stavio sliku

I nikada,NIKADA neće nestati iz mog života,zauvijek ćemo ostati najprijatelji koji će svoje trenutke slabosti,sreće i ljubavi dijeliti jedno sa drugim.Samo još mogu dodati...Jebote,volimo se i zato možete svi zajedno samnom party...


I nešto što mi upalo u bubrege:
10.000 posjeta na moj blog
wink....

Narode moj.Dužni ste da vam se zahvalim na odanom povjerenju i na tome što i dan danas slušate moje gluposti.Al to nisu gluposti-da vam posudim Ružu na dva dana i vi biste pisale tako nešto.Malo u svemu tome mi nedostaje kritika...Ima jedan lik koji malo kritizira mene i moj blogić,i to mi je ok!,postane dosadno da nema takvih-makar se dobro nasmijemrofl.Imati blog je kao politika.Netko te voli,netko te nevoli.Netko te hvali,netko bi ti zabio nož u leđa.Meni osobno ovaj blog nije od nekoga velikoga značaja,niti mi je u cilju biti najbolji,jer uvijek postoji netko bolji od mene,iako se možda još nije rodio,al doći ćerofl.Pišem ovaj blog jer stvarno uživam u tome.Vjerujem da većina vas misli isto tako,na njemu možemo ispisati sve trenutke u svom životu:Kako se osjećamo,šta radimo,ko nas nalupo,nove ljubavi,propale ljubavi,nova poznanstva...sve kad nam je najteže napišemo i to na neki način izbacimo iz sebe.I to je dobro.Ja nisam taj tip da pišem o svojim jadima,demulaciji itd.Kako mi god bilo,uvijek osmijeh na lice i idemo dalje-ako to netko shvaća kao zatvorenost-njegov problem.Ja sam otvorena osoba i takav ću i ostati-život je kratak,zato ga treba znati dobro iskoristiti..

I da evo pošto smo ušli u novu godinu,ima par stvari koje bi vam mogao poželjeti:
1.Sretna Nova godina
2.Želim vam puno sreće,para,pašteta,zdravlja-a neće biti zdravlja ako nea pašteta
3.Budite to što jeste i nemojte se mijenjati radi nikoga-nismo mi playstation da se mijenjamo svake godine.
4.Zdravlje-kako kome.Ako vam je život sranje,pite lekadol-dobar je za sraćku,čuo sam.Ako vam je život ok!-onda uživajte u njemu koliko god možete.
5.Nikada,ama baš nikada nemojte misliti da ste sami na ovome svijetu i da nikome nije stalo do vas.Uvijek postoji netko tko će vas slušati,bio to vaš ćukac,vaš prijatelj ili vaš zid.Sve je dobro dok strop ne opadne.Niste sami-ima milijone i milijone drugih ljudi.To ti je ko sa jajcima.Milijone guštera,samo jedan preživi.Zašto je baš on preživio?Zato jer je odabran.The One.Vi ste taj.Čemu toliki trud da stignete na ovaj svijet,ako ćete ga tako lako odbaciti.Mnogi gušteri koji su završili u kanalizaciskim otvorima,parkovima,gumama bi htjeli biti na vašemu mjestu i zato poštivajte dedu prirodu i ne lomite grane ako su prazne,kad tad će biti plodova...vau...sam ja to rekorolleyes...
6.Zaštitite sebe i druge.Ne izlazite iz kuće.
7.Poštujte oca i majku ili vam Ruža negine.
8.Nemojte protiv zakona ni za Boga milogaheadbang.Zašto čitav život provesti iza rešetaka i hodati sa rukom na guzino...Za mene osobno nema većeg zakona od Ruže.Tu mi je već sve presuđeno i nema mi povratka.Ak nije kako ona kaže,spavam zavezanih očiju-ne da je nevidim,nego da nevidim sebe ujutro kad ustanem,neće ona mene vako,ona će mene na spavanju.Ja bih volio da mi zakon presudi,a ne Ruža-mislim da bi raširenih ruku odo kroz ćelije.


I moram izdvojiti jedan komentar od jednog anonimca:

ovaj blog je postao smecheee, iako ni prije nije bio bas nesto posebno al ajd...
Šta reći nego:
roflroflrofl

To care,evo da si se predstavio sad bi bio popularan,ovako grašak.Svaka ti čast što pratiš događanja na mom blogu.Ovaj blog je POSTAO smeće,znači nešto ima na njemu što je te privlačilo...Jako mi je žao ako sam te razočaro,al ajd..Doći ćeš ti meni opet.Znaš ima ljudi u HOLIVUDU koji kopaju po smeću.Recimo za pokidanu sliku od Britney S. su dobili 4000 $.Pa eto znači u svakom smeću nađeš nešto zanimljivo,samo treba kopati.E sad dal ti kopaš nos ili po mom blogu,to je tvoj izbor.

Puno pozdrava....

<< Arhiva >>