ŽUĆO U DEMUSLANDU!!!

23.08.2005.

Pošto ste bili toliko strpljivi evo za početak nešto što sigurno niste znali:

KAKO JE NASTALA RIJEČ SEX,tj X???
-E pa ovako:prvo je bila kratica SEI:-kao SLUČAJNO EMOTIVNO IZAZVANO....:i onda je došao jedan car demular još u 6 st.pr.kr. i prekrižio to SEI,u tom smislu zabranjeno SEI-anje,crta je slučajno prerezala stomak slova i,i tako je nasto x,ljudi su izumrli i došla nova generacija Černobila koja je mislila da je riječ sama po sebi sexsasta-ali zapravo je prekrižena.A kako su znali da je baš SEI-SEX baš pojam za sex?Pa naravno po položaju ljudskih kostiju i ostatcima nekadašnjeg slavnog SEISTIČKOG obrazovanja.Eto nadam se da sam dobro objasnio.A sada idemo dalje:

Hvaljen Isus moji cijenjeni čitatelji.Eo kao šta sam rekao javljam se prvom prilikom,čim budem imo vremena...znači kako to sve ide...vi sad mene pitate šta ima novog...
VI:Pa di si Žućo šta ima novog?
JA:Jako zanimljivo pitanje,pa da krenem....
VI:Pa ajd kreni
JA:Čekaj bolan da provjerim da nije slučajno Ruža u blizini...nijeImage Hosted by ImageShack.us!..pa ajmo onda...


Ne mogu zamisliti kako sad Ruža bez mene,juuu,al nežalim ju znam ja da će ona sve to nadoknaditi.Nemojte se čuditi ako Deda(moj stari) krene pisati postove.Narode moj vamo je koma:kiša pada otkad sam došao,a kako je bilo kada sam došao pa da vam i to dočaram.


Izašo ja iz busa i ono uzeo svoje koferiće,kada ugleda došla dva frenda da me dočekaju.Mislim nisam ja iznenađen,narod nije mogo dočekati da me vidi.I tako mi na S-Ban(koji pojmovi-a?)(S-ban-to vam je vlak koji prevozi banove,načelnike,poglavare,majstore-tj.mene) i pravac kod moje sestre.Stigo ja pozvonim kod nje,vrata se otvore i šta me dočeka:Moja seka malo šireg obujma u stomaku,nalika na kolutajući ringlšpil,ali samo sa jednim sjedalom.Ono.trudnaImage Hosted by ImageShack.us.Mislim-znao sam ja da je trudna-ali nisam znao da je tolikoImage Hosted by ImageShack.us.Strašno.Baci ona veliki osmijeh kada me je vidila-i ja isto nabacih osmijeh-kada sam vidio patike koje su mi ostale još od prošle godine.Nećete vjerovati,zaboravio na djecu:juu!Ušo ja i tako sjeo pričam sa sestrom:Viče ona jel ti misliš pogledat djecu?Juuu,strašno.Ošo ja unutra da ih pozdravim-Narode moj smijeh im se nije mogao maknuti sa lica kada su me vidjeli...Ne zato što sam smiješan već zato što im bilo drago.Nasmijo se i ja-kada sam se sjetio da bi za kojih 10 god. mogli ujki poslati koju paru.I tako nastaviše oni dalje spavati,mislim da nikada nisu tako sretni zaspali.Za one koji neznaju-moja seka je RUŽA BR.2-(mislim 100% ista Ruža-samo što Ruža nije trudna-nedaj Bože).Kompijuter je sada u spavaćoj sobi,a bio je u dječijoj,tako kad se mojoj seki smisli ići spavati ja nemogu na komp.MILINA.Znate zašto?OSVETA-vidite dok sam bio mali stalno je ju cinko za nešto i ona dobije batina,hehehe....i sad ono zna koja je moja bolna točka-i pogodila baš u sredinu.Veli on meni kad sam sa djecom:Čuvaj čuvaj i ja sam tebe tako čuvala čitav život!!!:POJAŠNJENJE:Kao 1.nisam ja htio da se rodim,ona je rekla Ruži da želi seku,a Ruža ko Ruža poslušala ju i rodila meImage Hosted by ImageShack.us.Mislim u zadnji tren sam se predomislio da budem muško i nisam požalio.STRAŠNO,eto toliko od mene neću da duljim a KAKAV JE ŽIVOT SA TRUDNICOM-saznat ćete u idućem postu...jaoj ima toliko toga:i demulacije i svega,ali ostavit ću to za kasnije,hehe...

<< Arhiva >>