OĆU ZUBALO!!!

30.07.2005.

Eo ga...nije dugo...Bog me kaznio...sprdo sam se Đapi što ga boli zub...i evo sada boli mene...mislim zub!Strašno-ali istinito...Znate šta Ruža kaže:Samo kukavice zub boli...U onom smislu da si išao kod zubara ne bi te bolio...Pa šta ću kod zubara kada me ne boli zub...nisam ih željan.Da imam para sve bih si zube povadio(sam) i nabavio onu protezu i miran sam čitav život...još ono ako me neko zaj**ava izvadim zubalo i ručno ga ugrizem za stražnjicu...to bi baš bilo coool,ili čak druga verzija:Ne moraš se mučiti sa salatom(ono ribanje)..uzmeš zubalo i cap,cap,cap..i gotovo.Al eto ispada ovako:<AKO IMAŠ PARA ZUB NE BOLI,AKO NEAŠ UŽIVAJ U DAROVIMA PRIRODE I ČEKAJ DA TE ZABOLI.Što je nagore ne bojim se ja zubara,nisam kukavica-već sam lijen.Dok ja dočekam red,zub me već od muke prođe.Ali eto priznajem isto tako nije mi svejedno kada lik nabije masku,uzme ono zujalo i kopa rupu po mom zubu ko da mu je ćaća rudar....i onda ono zakrpa i kao sve je u redu.E pa nije u redu...u mom zubu bude rupa prekrivena nekom bijelom pastom od Bog zna čega.Da nepričam o plombama.Dok sam bio klinac i čuo da će mi stavljati "plombu" ja zamro....normalo razumio ja bombu.Već sam pomislio da je doktor iz AL`KAIDE i da od mene oće napraviti Bombaša samoubojicu...reko:Di ću ja za bombaša...kada bih se raznjeo,ruža bi me zadavila...a to mi netreba.Veli ona meni:Šta bi da si živio bez zubara...mi smo sami sve obavljali...ako ti se klima zub zavežemo konac za zub i vrata...naglo zatvorimo...i ode,a vi zubar vam na svakom koraku i opet ti ne odgovara...Narode moj,šta bi ja sad trebo,plakat?Nisam ja kriv što je Ruža toliko demulirala da su joj morali tajiti da postoje zubari...Ošla ona jednom kod zubara i veli:Došla ja da mi izvadite zub...Ono zubarica ko zubarica:<Ma gospođo nemate razloga da vadite,možemo mi to popraviti....I šta bi?Išla Ruža 2 tjedna popravljat,ali svaki dan ju bolio..hehe...i znate šta je Ruža napravila?Mislim možete zamisliti,nije vezala zub za vrata kao u "stare" dane,već je ošla kod zubara i rekla:<Slušajte:Nebudete vi meni izvadili ovaj zub,saznat ćete pojam riječi DemulacijaHehe...dobro,nije baš tako rekla ali znam da se derala na nju,te da se vratila sretna bez zuba...Samo ostaje pitanje da li joj ga zubarica izvadila...ili joj ga neki slučajni prolaznik izbio.Dosta o Ruži,mene boli zub-ne nju.Problem je u tome što bih više volio sjediti 3 dana u kinu i gledati turski film-bez prijevoda,nego čekati red kod zubara...slušati uvijek iste gluposti,dreku,vrisku...onaj romantični zvuk pištajuće bušilice...aaaaa poludi ću!Kako god znam da zta zubalo para neam i da ću zato čitav život ispaštati,jedino mi preostaje da nagovorim dedu da mi nakon svoje smrti prepiše svoje zubalo...onda sam miran!Pozdrav,do idućeg javljanja:)!!!!

<< Arhiva >>