HUMANITARNA AKCIJA!!!

27.07.2005.

Dragi moji!

Prvo:Ruže mi-zahvaljujem na brojnim komentarima,stvarno sam oduševljen:)!E sada najvažnije:
Pišem vam ovaj post u nadi da će završiti sve u najboljem redu...Najavljujem buduću demulaciju!Naravno Ruže...Ko me pozna-zna me-ko me nezna-i bolje:)...uglavnom radi se o internetu...preciznije:tel.računu...hehe...tu smo!Prošli mjesec sam proveo točno 4189 min. na internetu,ovaj mjesec će biti još gore...strašno...makar da nađem sponzora-ne za internet,nego da me brani od Ruže!Svaki dan sam na netu do 3-4-5 ujutro...i to preko carneta-spoorooo-šitttina živa,al štaš kad neam para za dsl.Ovim putem pozivam sve blogere i bezblogere da se mole za mene-da preživim...i za Ružu-da preboli...Došo ja jednom kući veli Ruža: Goranee,dolazi vamo-glavu ću ti razbit!-mislim niš-novo..dolazim ja,velim:šta je?...Ruža:Dobili smo račun za telefon!-ajoj prvo se prekrižim:U ime Oca i Sina..amen!Duha svetoga sačuvam da pripomogne!...ulazim ja unutra uzimam račun:kad ono ništ novo,interneta skoro najviše.Veli Ruža:Jesi ti normalan?Bez tvoga interneta smo mogli čitav mjesec da se preranimo!-ne razmišlja ona da bi možda da neam interneta,umjesto piso post-jeo kruv,ili čak negdje radio-a kad radiš moraš i jesti-znači filozofija internet-hrana otpada!Ali eto...ruže radi...ovim putem pozivam sve blogere i bezblogere da:
1:Pošaljete malo paštete i kruva!
2:Da prije negoli bacite hranu svojim kućnim ljubimcima,razmislite morem jesmo li mi te životinje koje bi to mogle pojest...
3:Pošaljite i nečega zamrznutog-po mogućnosti sa etiketom
4:Ako imate peršina,crvenog luka,bibera-viška-i to pošaljite
5:Ako vam nije problem..može i banana-svejedno mi Ruža često viče da sam majmun
6:More i malo konzervi-po mogućnosti bez oštrih rubova-jednom me gađala sa Tunom iz konzuma
7:Zatim ako more:zečetine,prasetine,piletine...e da kad smo kod piletine:Nemojte klati koke radi nas:pošaljite vi nama čitavu kokošku-nek nam nese jaja-kad prestane nest jaja-mi ćemo je zaklat
8:Pare nemojte slati-jer mi ne vrijede-može čekove
9:Ako neate čekova,a gotovinu imate-nemojte ga predat Hagu
10:Podržite me svojim komentarima-to mi je najbolji lijek protiv spavanja-a i inspiracija za iduće postove:)
11:Pošaljite mi čepiće za uši-ne radi Ruže-to ne pomaže....već ono kad komarci krenu zujat...ju...znate kako je!
12:Nemojte zaboriviti što je Isus rekao svojim bogatunima:Podjelite svoje bogastvo siromasima...i kraljevstvo nebesko vam negine!Ma neznam al znam da je rekao u tom smislu


Unaprijed zahvalan-vama...i dragom Isusu što je to reko,al od srca!!!

P.M.S.Deda stalno viče da mu fali alata-to nemojte slati-jer ako dođe u Ružine ruke,cijela glava na mom tijelu će biti posljednje što sam vidio.Njemu morete slati cigare...ako mu pošaljete cigare,lakše podnese Ružu...dok je cigara-Ruža je sigurna...sam se ti tješi...

Eto toliko,ko šta može nek pošalje...adresu vam nemogu dati-jer postoje mogućnosti da netko pogrešno protumači Ružu-a ja nebi u zatvor...ustvari i bi da ima interneta-ali vjerujem da bi me i odande isterali radi tel.računa...ili čak radi Ruže...hehe...pozrav do idućeg POSTA-ukoliko mi glava bude na mjestu!!!

P.M.S.Daljni tijek razgovora tj.Ružine demulacije nakon tel.računa bi objavio ali nije prigodan za niži uzrast-ni za viši..hehe,eo opet 8 ujutro odo spavat-bio bi red...podrav


<< Arhiva >>