,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/zuco" />

Podzemni susjedi!!!Image Hosted by ImageShack.us

14.07.2005.

Strašno...izlazim j adanas nakon 43,25sati a to je,samo malo,da izračunam:
(25min*60sek=1500sek.,43h*60min=2580min*60sek=154800sek.+onih1500=156300sekundi)
;-)..hehe eo ga znači izlazim ja danas nakon:
156300s,tj 156 tisuća 300 sekundi...iz svoje sobe kako bih otišao u trgovinu!Ne mogu vjerovati,vrijeme je toliko jadno da nemoš vjerovati...kiša pada 10 dana,ko da kruva vidjela nije!Užas
...I tako dok sam čekao da mi Ruža da pare iz novčanika marke Eliot,zagledam se u mokru,vlažnu zemlju!!!
I zamislite za oko mi zapadne kolonija malih,bespomoćnih,crnih mrava od Titiovog dobaImage Hosted by ImageShack.us!Nastanili se frajeri ispod moje staze:bez dozvole za prebivalište,bez plaćanja danka...samo tako upali,izbušili rupe u malim ostatcima zemlje koja se nalazila između dviju,
lijepo od mene,zabetoniranih staza i šetaju.I tako promatram ja njih,a oni piče ko da ih neko vija amonijakovom kiselinom:Ulaze,izlaze,ulaze opet izlaze....ništ ne nose,ništ ne pričaju...samo šetaju,šetaju,pa opet šetaju!
Šta je tu toliko zanimljivo?
Ama baš ništa,ali eto to što se pitam i to što je jako zanimljivo:-) je to da kada god si izlaze u susret,dodirnu se....
Nije bilo mrava koji je prošao a da se nije dodirnio sa ovim iz suprotnog smijera.Jako zanimljivo.Pitam se šta im to znači:ili su teški kurvari pa hvataju koga stignu,ili su jako dobri prijatelji pa se nabrzaka rukuju...
...ili se poljube(ako je tako dabogda odma sutra bio mrav:-)
...možda igraju pokvareno telefona ili razmijenjuju neke informacije,planove
...ili samo nakratko popričaju,kao ono:E pa đe si?-Eo me!,Šta ima novog?-Ništ,Dobro ajd bok!-Bok....i tako stalno!!!
Stvarno mi nije jasno šta im to znači.Znate šta...kada smo kod njih...nije mi ni jasno kako obavljaju ono...ma znate na što mislim...unutra,van...tunel-exspres vlak...njihanje...!
Ne mogu zamisliti niti dva mrava kako obavljaju pozu 69...ali grupni i te kako mogu zamisliti!Ma najbolje da ja prije svih mojih nagađanja pogledam koji dokumentarac...o mravima...kako god!!!Ajd narode odoh ja...Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>