KAKO JE LJEPO BITI...DEMULATOR!!!

06.07.2005.

Evo malo mi je dosadno pa sam odlučio javno prokomentirati neke ženske poslovice,koje one vrlo često koriste da "spuste" nas muškarce,ali kada malo bolje promislimo:
Ovako idemo redom:Image Hosted by ImageShack.us
1."Dok je Bog dijelio pamet muškarci su bili na utakmici."
-Heee,ta mi je najača...znači,po mom mišljenju,muškarci su i bez pameti zaigrali nogomet,nije im bila potrebna nikakva "pamet",već su znali razmišljati "praznom glavom",za razliku od suprotnog spola:-)
2."Zašto bi ženske dobile rat protiv muškaraca?Zato što imaju dvije bombe i tunel da se sakriju a muškarci samo pištolj na vodu...."
-zanimljivo.Da vam dočaram:Znači rat.Neka bude 4 svj.Između m i ž.Kako bi to završilo po ovoj "smiješnoj izreci".Pa ovako,istina,ženske imaju 2 bombe,ali ne mogu daleko sa njima,nažalost priljepljene su im sekundarnim-ljepilom za vitko telo.Haha,znači Bombe otpadaju.E sada tunel.To ostaje.Znači vi se sakrijete dođemo mi MENERY i sa svojim "pištoljem za vodu" napravimo poplavu i gotove ste.Hehe
3.Žene-pripadnici ljepšeg spola
-Hm,ovisi sa koje strane gledaš!!!!
4.Zašto je Bog prvo stvorio muškarca:
Na greškama se uči!!!

-Ovako,kao prvo Bog ne pravi pogreške,nego ljudi.
-Ajd da je i pogriješio,oki-doki.Znači skužio pogrešku pa ispada onda stvorio ženu....eee tu smo...a šta je stvorio poslije žene????Ovako:MAJMUNE-puno vrsta,žirafe,slonove,krokodile,nosoroge,pacove...zašto?
Evo mog odgovora:Dobio inspiraciju kada je stvorio ženu.

To bi bilo to,DEMULACIJA,unaprijed se ispričavam ženskim spolovima,to je samo zezancija...nemojte me iskasapiti...nisam ja kriv što sam propustio utakmicu kada je Bog dijelio pamet!!!
Ali evo i jedne slatke za kraj:
More je sigurno napravila neka žena:
Preslano je!!!

Mislim da bi bilo dosta....
Pa da vidim ko još ima šta za dodati...heheheImage Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>