TRSAT

09.06.2005.

E malo da pojasnim kako je bilo na Trsatu.Ma bilo je super odlično i nezaboravno.Krenuli smo u petak ujutro(oko7) a vratili se u nedjelju(21h).Tu sam stavio par slika sa Trsata,pa ko voli nek izvoli.Toliko je bilo dobro da sam spavao u 3 dana samo 4 sata,kada sam došao kući nisam mogao niti gledati,niti pričati.Kako bih i mogao kada smo čitavo vrijeme pjevali i Demulirali,ali kako sam rekao Žućo će Demulirati i biti Demuliran.Tako je i bilo.U subotu smo trebali otići na slavlje frame i molitvu(slika prebivalište),ali smo umjesto tu uzeo sam gitaru u ruke i otišli smo na Vidikovac.Tamo smo Demulirali oko 3h,a onda je došao pater Marin i još jedan po nas i "ajmo ŽUĆO,razlaz".Bitno je da se samo mene spomenilo.Čuli su nas sve do dole,a nismo bili tako blizu njima.Žućo po običaju najviše nadrljo,ali eto sutradan je sve bilo u najboljem redu,pa smo nastavili demulirati.Malo mi je žao što smo propustili slavlje,ali navala rulje da odemo na Vidikovac je bila jača od mene(mene teško nagovoriti).Šta je tu je,fino smo se zabavili i nikada neću zaboraviti tu noć,pogotovo jednu osobu...:-).Imala jee...
Nije bitno.Sve u svemu,mislim da će onima koji nisu htjeli ići biti jaaaakooo žao,ali eto ko im je kriv.Nadam se da ćemo se se svi još jednom sresti i nastaviti demulirati kao u stare Trsatske dane:-).Molim još malo strpljenja stići će još slika sa Trsata samo kad budem imao vremena...

<< Arhiva >>