TRIO DEMULEJŠON

31.05.2005.

Evo 3. je već dan
ja nimalo nespavam
samo pijem crnu kavu
da me iz sna vrati u javu.

Vodim život noćni
uz kutiju cigara
a ko misli da sam lud
taj se grdno vara...

Gogo gasi svijetlo
iz sobe viče stara...
struja je skupa
neamo tolko para...

Ujutro te neću zvati
2,3,10 puta...
Dobro stara,lezi spavaj
nemoj biti ljuta!

Kada se digne ona
oko 13 sati...
krene dalje demulirat
moja draga mati!!!

Ivo,sunca ti...
koja`t je to cigara
sad si pušio
nemoj bit budala!

Deda samo u nju gleda
sikirati se neda...
ovo mi je kaže prva
(poslje prvog reda)
Image Hosted by ImageShack.us

Onda opet stara viče
Ivo smanji peć
šta si tako bahat
moram ti 100 puta reć...

Onda opet Gogo,Gogo
zdrobi mami mljeka
ustane iz kreveta i
pita di je moja teka?

Telefon u ruci
zove cijelo selo,
pita ovo,pita ono
i zaboravi na jelo.

Troje očale na glavi
da vidi sa kim priča
kaže ne košta je puno
to je samo sića.

Stiže račun 500 kuna
ko će ga sad platit
gogo,sine ti si zvao
al ću te namlatit!

Kako god da bilo
uvjek je u pravu,
ako tvrdim suprotno
moram čuvat glavu

Ali moga Dedu
ništa ne sikira
al kad nestane cigara
ni on nema mira

Ima stara duvana
al on ga neće pušit,
nemogu kaže,Ružo
oće me ugušit!!!

Ode nekad Deda
popit koje pivce
zbog njega je,kaže Ruža
obolila na živce!

Ode njega Ruža tražit
po čitavome gradu,
nikada ga nenađe
al ne gubi nadu!

Deda dođe kući
a Ruže još nema
ona se sikira
a Deda,lego,drijema!

Kada dođe kući
pita:jel došo moj Ivo?
A Deda mrtav pijan,spava
zaudara na pivo!

Ujutro se Deda digne
zapali po starom,
priča kako je vidio
neke ljude u plavom!

Čim ga čula Ruža
dođe demulirat,
a Deda,ko Deda
ne da se sikirat!

I tako moj Deda
poslje svega kaže:

"Sine nemoj se ženit,
krivim putem tad ćeš krenit!!!
Nije bitno šta nam kaže Ruža
...budi sine ko tata...
Uzmi šta ti život pruža!!!"

<< Arhiva >>