petak, 20.04.2007.

Nešto malo o koncertu M.P. Thompsona

Koncert je bio u subotu, u gradu Đakovu u novoj sportskoj dvotani 14.04.2007! Neznam točno koliko je bilo ljudi na koncertu, ali mislim da ih je bilol dosta! I naravno tu se našla naša ekipa i dernek! Bilo je tu i pive i galame a i zafrkancije! Pjevao je on jedno dobra 2 sata dok smo mi bili tamo, naravno promocirao je novi album "Bilo jednom u Hrvatskoj",a kad je zapjevo Čavoglave, stari moj ludnica! I nakon nekog vremena prođe koncert, i šta ćeš svi odoše pa reko ajmo i mi! Kad kažetiho ajmo mi njega sačekat da se slikamo, pa reko čuj nije ti to loša ideja! I sjeli mi, pa čekaj i čekaj,kad izlazi zaštitar kaže ovim ostalima nema ga on je otišao, a nas trojica u jedan glas "a pa" ! I zbilja se svi pokupili i odoše, a ja, malecki i rođo ostašmo! I tako dok smo mi sjedili i pričali nakon neka 2 sata primjetim ja da neko ide prema autobusu, ja bolje pogleda i vidim Tihu Orlića, i ustade ma reko ajd da se barem slikamo s njim ako nema Thompsona! I došli tamo kad tiho malo bolje pogleda i reče "eno Markana" i pruža mu ruku i viče mu gdje si Markane, a meni srce oće da iskoči! Pozdravio se i ja s njim i reko tiho ajd me slikaj i okine on jednu sliku, pa ja jednu,a malecki stoji sa strane i šuti! Ma šta si zinio ajd tamo da te slikam! I slikali se mi reko sad mogu i mirno zaspat! Kad k... ajmo mi nešto pojest, i zvali mi piceriju i jeli pa ošli na pivo,al nas je zeznilo to što je tiho moro u Njemačku, opet bi mi dernek napravili! Bit će tog još! Ljudovi uživajte i čujemo se i vidimo se!!

- 08:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>