...Uncle Zub@...

18.02.2006., subota

Adventures

Tak ti ja jenpot idem po šumi zoj svoje hiže.Bila je sobota pak sam se malo išel prošetati.kad ono najenpot nekaj šušne.Jo stonem,pogledam oko sebe i ne vidim nikoga pak si mislim da je nekov vrobec.I jo krenem dalje po poteco.Ono šuštanje se čulo se bolje i kak da je bilo se bliže.Počela me loviti panika i počel sam bežati.Bežav sam kak nogdar v životu,a to je bežalo za menom.Videl sam samo sjeno i nesam znal kaj je.Nad jenpot sam samo ne mogel bežati jer mi se nekaj za noge obesilo.
Opal sa dolji i skopital sam se v grabu.Čul sam da je negdi v blizini.Srce mi je kucalo 136 na vuro.
Bilo je joko zima i počelo me zepsti za nožne prste.Onda sam se malo s tem stvorenjem igral skrivača.Kopital sam se,puzal,skrival i došel do vroti od svojega vrta.Na grunt sam se došuljav prek rupe koju je moj cucek skopal.Unda sam splaziv na bor i najev se malo češeri jer sam bil gloden.Unda sam ga kak močka s svojim kaljašnjikovim raskeljiv.Poslje sam skužil da je to je moček.Dok sam osjetil da je mrtev dbežav sam v hižo nuter ali su vrota već bila zakljenjena.Ljegev sam se i zaspal,a v jutro sam se zbudil v svojem krevetu s...Na kraju sve cice mace nesretno završe-kao i ova.To je jedna od mojih LOVAČKIH priča!
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>