Linkovi
Blog.hr
Blog servis

blog jedne mawewink



eo ja na Kornatima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a na Kornate je i išla...
ova dobra Francuskinja...
desno od mene...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubavi, srce si mi zaludila
a mene si potpuno izludila
za tobom sam lud ja
jer si za mene jedina

ponedjeljak, 21.04.2008.

...Welcome to my life...

za ovaj post me inspirirala istoimena pjesma....
"Welcome to my life" od Simple plana....
poslušajte pjesmu i ako razumite riječi pjesme....
bit će vam sve jasno....
zašto uvijek svi ljudi misle....
da je nekom drugom lakše nego njima....
svi imaju svoje probleme...
svi se nekad lome pod pritiskom....
svi ponekad požele pobjeći....
pobjeći daleko od svega....
ili se jednostavno zaključati u svoju sobu.....
svi osjete da nekad negdje ne pripadaju....
jer nisu isti....
pa to i nije bitno....
bolje je biti jedinstven na svoj način....
i svi ljudi negdje pripadaju....
svi ljudi imaju svrhu svoga života....
zato nemojte nikad poželiti da ste netko drugi....
jer ne znate kako je drugima....
možda im je i bolje....
ali i oni imaju svojih problema koji se drugih ne tiču.....
i za koje drugi ne znaju kako se nositi s njima.........
i ne znaju kako ih riješiti.....
i nemojte pomisliti....
DRUGI NE ZNAJU KAKO JE TO!!!!
jer svi ljudi imaju probleme.....
nemojte pomišljati život je gotov....
jer ne mogu nešta ili ne znam nešta....
nastavite u svom životu....
jer nitko ne može sve....
i nitko ne zna sve....
PROČITAJTE OVAJ POST....
pa malo razmislite....
i shvatit ćete da sam u pravu...
By: Bad Blue Boy......
ljudi oprostite ovaj video sam morao dodati
OBVEZNO POGLEDATI!!!



| komentari (33) | print | # |

subota, 19.04.2008.

...sad sam u formi s postovima...

pa ovak ovaj post mi je pao na pamet....
ovo jutro kad sam se probudio oko pol 11....
ima mnogo ljudi a i nas djece....
koji su zaljubljeni ili koji hodaju s nekim...
a kada se u školi skoro pa se ne pozdrave....
smiješno....
a osoba koju voliš ti treba biti naj frend....
jer ipak se toj osobi i povjeravate....
i trebali bi se družiti s njom i zabavljati....
to sam napiso da se nađete.....
vi koji se skoro ni ne pozdravljate....
pa nemojte biti tolika djeca.....
uživajte dok možete....
ovo vrijeme brzo prolazi.....
nemojte to potratiti....
to bi bila moja poruka za vas....
By: Bad Blue Boy.....



| komentari (8) | print | # |

utorak, 15.04.2008.

...da se nešta napiše...

Pa da ne bude više Uskrs za post...
et ljudi uskoro se bliži za mene....
a i za mnoge druge naj koncert...
Thompson dolazi u Županju...
19.04. u 20.00h počinje luda zabava...
da bar bude nezaboravno....
ma pričam gluposti...
naravno da će biti...
zadnjih mjesec dana...
komp mi bio na popravku...
nije mi radio internet...
pa nisam dolazio nikom na blog....
a i super je biti vani tako često....
jedino loše je još uvijek škola...
al šta ćeš još nekoliko tjedana...
i to je gotovo...
i (m)učenici su slobodni....
a jedan vijest iz sporta...
mada već svi znaju...
DINAMO JE PRVAK!!!!beljzuboroflnaughtynutpartyhrvatska
opet po 3. godinu za redom...
pa sad KOMAJTE...
i uživajte...
do sljedećeg posta...
By: Bad Blue Boy...hrvatskahrvatskahrvatska



| komentari (11) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off
Opis bloga
O meni...
ovo je moj prvi blog
inače ja sam Boris
maturant sam
gimnazije u Županji
lud sam totalka
Ne podnosim dvolične ljude, ulizice...
Navijam za Graničar!!!
stoga sam Olimpijac
i za Dinamo Zagreb!!!
pa sam i BBB-ovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
Customized Basketball Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Moj omiljeni klub
Dinamo Zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us