Linkovi
Blog.hr
Blog servis

blog jedne mawewink



eo ja na Kornatima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a na Kornate je i išla...
ova dobra Francuskinja...
desno od mene...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubavi, srce si mi zaludila
a mene si potpuno izludila
za tobom sam lud ja
jer si za mene jedina

utorak, 25.03.2008.

Sretan Uskrs sa zakašnjnjem...

ovo je jedan kratak post...
u kojem svima želim...
sretan Uskrs....
i puno sreće u životu...
By:Bad Blue Boy...



| komentari (31) | print | # |

petak, 07.03.2008.

...Niko nije lud da spava...

eo da ima neki naslov na ovom postu......
inače pričat ču o frendovima....
ima ih puno ali rijetki su i jako dobri....
zapravo mogu reć savršeni prijatelji....
pa da počnem s tim da ću reć....
žao mi je za one koje neću reć....
jel sam reko puno je frendova....
ja ću počet s frendom s kojim.....
sam u zadnje vrijeme najbolji.....
i da neću spominjat imena....
on je po meni legenda....
kad se družite s njim.....
shvatite zašt je legenda....
obožava linkin park....
i mettalicu....
i mislim da će uspjet....
da bude dobar gitarist.....
ak se nastavi truditi....
on je jedan od onih....
rijetkih frendova.....
koje moš naći....
a frendica isto ima dosta....
evo ja ću krenuti s jednom....
s kojom sam u zadnje vrijeme....
sve bolji a iako smo tek kratko.....
frendovi već smo se bili posvađali....
ali poslije svađe smo deset puta......
bolji frendovi neg prije.....
ona je također legenda....
uvijek je nasmiješena i ona je.....
teška ispaljivačica....
ali pazite se kad se naljuti....
onda je opasnija od lava....
ma ona je za manekenku.....
to je sve za ovu frendicu....
ima još dosta njih....
ali ja ću opisati još jednu....
koju smatram možda i naj....
jer je poznam odavno....
ona se u zadnje vrijeme....
puno proljepšala....
i uz to još zna i ispaljivati....
još jedna frendica....
koju je teško za pronaći....
pa kad je nađeš....
bolje da ne ispuštaš.....
takvo blago iz ruku.....
neću je dodatno opisivat....
sam ću reći da je luda.....
al totalno u pozitivnom smislu....
to je sve o njoj.....
u zadnje vrijeme sam steko....
još mnogo dobrih frendica......
jednu uvijek nasmiješenu....
od uha do uha....
al kad počne pričat....
e ta ne prestaje....
to je opicheno....
pa jednu sličnu ovoj....
isto osmijeh od uha do uha.....
al ova bi mogla oborit rekord.....
za jačinu smijanja.....
to sve ludo....
ima ih još mnogo koje su....
dobre sa ovim i sa mnom....
svi znaju koje su to....
i sa frendovima sam sve bolji....
dekavci su legende....
i bekavci su legende.....
i akavci su legende....
a moj razred je MOJ RAZRED....
to je sve ludo i opicheno....
i s bilo kim da si....
moš umirat od smijeha....
jer svi totalno ispaljuju.....
jedva čekam malu maturu....
BIT ĆE LUDO!!!!!
NEZABORAVNO!!!!
PoZz svim OSMAŠIMA....
PoZz većini SEDMAŠA....
PoZz većini ŠESTAŠA....
oni koji su PoZzani....
znaju ko su oni....
By:Bad Blue Boy...hrvatskahrvatskahrvatska



| komentari (49) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off
Opis bloga
O meni...
ovo je moj prvi blog
inače ja sam Boris
maturant sam
gimnazije u Županji
lud sam totalka
Ne podnosim dvolične ljude, ulizice...
Navijam za Graničar!!!
stoga sam Olimpijac
i za Dinamo Zagreb!!!
pa sam i BBB-ovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
Customized Basketball Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Moj omiljeni klub
Dinamo Zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us