Linkovi
Blog.hr
Blog servis

blog jedne mawewink



eo ja na Kornatima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a na Kornate je i išla...
ova dobra Francuskinja...
desno od mene...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubavi, srce si mi zaludila
a mene si potpuno izludila
za tobom sam lud ja
jer si za mene jedina

ponedjeljak, 21.01.2008.

...natjecanja...

danas sam vidio raspored....yes
školskih natjecanja....tuzan
grozan je.....cry
već 25.01. ili ovaj petak........bang
je natjecanje iz Matematike....bang
28.01.ili ponedjeljak je Biologija.....lud
a 30.01. ili srijeda.....smijeh
je natjecanje od kojeg......naughty
najviše očekujem.....thumbup
to je kemija....wink
ono što je najbolje.....rofl
je to što nećemo......smijeh
izgubiti nijedan sat tjelesnog......party
super.......partythumbup
a jednako dobro je to.....naughty
što će drugi imati nastavu.....naughtymah
sad zamišljam Gvozdinu facu.....smijeh
pa to je sve od mene....mah
By: Bad Blue Boy.....hrvatskahrvatskahrvatska



| komentari (43) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off
Opis bloga
O meni...
ovo je moj prvi blog
inače ja sam Boris
maturant sam
gimnazije u Županji
lud sam totalka
Ne podnosim dvolične ljude, ulizice...
Navijam za Graničar!!!
stoga sam Olimpijac
i za Dinamo Zagreb!!!
pa sam i BBB-ovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
Customized Basketball Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Moj omiljeni klub
Dinamo Zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us