Linkovi
Blog.hr
Blog servis

blog jedne mawewink



eo ja na Kornatima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a na Kornate je i išla...
ova dobra Francuskinja...
desno od mene...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubavi, srce si mi zaludila
a mene si potpuno izludila
za tobom sam lud ja
jer si za mene jedina

petak, 11.01.2008.

Anitin rođendan.....

evo tek sam se probudio.......zubo
jučer je bilo zakon.....thumbup
oko četiri smo Ivana, Babac i ja.....mah
uspješno našli njenu kuću.........smijeh
jeeee......naughty
pa kad smo došli bilo je u redu.......
ja sam prvo čestitao Aniti rođendan....kiss
hmhm........rofl
Cuby, Babac i ja......bang
smo nekog zafrkavali preko msna.....smijeh
pa onda su nakon pet minuta.......pjeva
stigle i zadnje gošće........belj
Monika, Martina i Ena......belj
kojoj smo Babac i ja dužni......mah
i onda smo jeli pizzu.....njami
i super sladoled tortu.....njami
gledali smo sprdnje na youtube...rofl
onda smo mal gledali RM......mah
onda nas je Anita potjerala na turnir.....yes
ali Gode nije bilo......no
pa je to bio izlet u prazno.....cry
i onda su nas Monika i Ena......blabla
nagovorile da odemo u pub......blabla
tam smo igrali bilijar......cool
Cuby kao i obično nema pojma......rofl
sreća pa ga Ena izvlačila.....thumbup
jer ona ipak mal zna igrat......smijeh
et onda smo se razišli.....yes
pa rođendan je bio super.....thumbup
pozz svima koji su bili jučer......mah
By: Bad Blue Boy....hrvatskahrvatskahrvatska



| komentari (112) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off
Opis bloga
O meni...
ovo je moj prvi blog
inače ja sam Boris
maturant sam
gimnazije u Županji
lud sam totalka
Ne podnosim dvolične ljude, ulizice...
Navijam za Graničar!!!
stoga sam Olimpijac
i za Dinamo Zagreb!!!
pa sam i BBB-ovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
Customized Basketball Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Moj omiljeni klub
Dinamo Zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us