Linkovi
Blog.hr
Blog servis

blog jedne mawewink



eo ja na Kornatima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a na Kornate je i išla...
ova dobra Francuskinja...
desno od mene...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubavi, srce si mi zaludila
a mene si potpuno izludila
za tobom sam lud ja
jer si za mene jedina

nedjelja, 23.12.2007.

moj prvi hat trick......

jučerašnji dan je bio zakon......rofl
igrali smo protiv Green boysa koji su iz Bošnjaka.......yes
moram im čestitati ovim putem........thumbup
odlični su dečki.........mah
utakmica je grozno počela......burninmad
već u prvoj minuti su oni poveli.......headbang
u trećoj minuti Muki je neopravdano isključio Šileta.....mad
normalno na dvije minute......no
ali izdržali smo to........naughty
i onda je počelo........smijeh
prvo je zabio Želja a zatim Kopa iz mrtvog kuta........party
na poluvremenu smo vodili 2:1.......zubo
na početku drugog poluvremena su izjednačili........puknucu
a onda je bio korner i Kopa mi je vratio na sedam metara....yes
puco sam ali mi je Šiška ušo u blok.......headbang
i onda sam mu slučajno nagazio na zglob......lud
a lopta je ostala ostala kod mene...naughty
i sad nije bio nitko ispred mene..yes
prekrasan šut ŠPICOM u desne rašlje.....party
NEOBRANJIVO (ak ste gledali GOL 2 takav sam gol zabio)....yes
onda je Kopa zabio za 4:2.......thumbup
i onda smo se opustili a napad nije funkcionirao.....burninmad
oni su to iskoristili i došli do 4:4......namcor
a zatim iz kornera pored uspavanog Pilija su zabili za 5:4....mad
onda sam ja poživčanio i svi smo pritisli Bošnjačane.....puknucu
Kopa je šutnuo, lopta se odbila meni.....eek
ja sam po podu pored dvojice i golmana zabio svoj drugi gol...belj
jeeee 5:5.......nut
onda je Kopa zabio za 6:5......rofl
i onda penal za nas a trener Š. je dao da ja izvedem penal.....thumbup
grunio sam loptu u desnu stranu i zabio svoj treći gol.......beljzuboroflnaughtysmijehhrvatska
i to je KONAČNIH 7:5!!!!!!hrvatskapjeva
Moram čestitati i A.S. Malenoviću koji je osigurao prolaz....thumbup
u daljnje natjecanje s tri pobjede bez poraza.......mah
zadnju utakmicu igraju u SRIJEDU za prvo mjesto u skupini......naughty
SRETNO VAM!!!!yesparty
Dođite i nas podržite u ČETVRTAK kada igramo oslabljeni.....
kao i A.S Malenović oni bez Gvozde a mi bez Kope........
ali na sreću igramo protiv Jet-seta iz Vrbanje.......naughty
na sreću jer zadnju kada nam se Kopa vraća......
igramo protiv Lažnog šuta za prolaz.......yes
ali samo ako pobijedimo Jet-set!!!!!!!
By:Bad Blue Boy.....hrvatskahrvatskahrvatska



| komentari (42) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off
Opis bloga
O meni...
ovo je moj prvi blog
inače ja sam Boris
maturant sam
gimnazije u Županji
lud sam totalka
Ne podnosim dvolične ljude, ulizice...
Navijam za Graničar!!!
stoga sam Olimpijac
i za Dinamo Zagreb!!!
pa sam i BBB-ovac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
Customized Basketball Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Moj omiljeni klub
Dinamo Zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us