Zokine Kronike





Sarmagedon

Prijetnje razne stižu sa svih strana pa evo da se obranim il da počnu sipat komentare u novi stupac pišem postaru.

Mnogisimo stvarčica se dogodilo, jea, i tako cu da otpocnem.

U subotu kolega Luka slavio rođendan, na čemu mu mnogo čestitamo, pa smo mi slavili skupa s njim, bilo je svega svačega, krušaka i jabuka u bocama, mrtvih tijela po podu i ljuljačkama i tomu sličnih scena, kao iz horor filmova. Sve u svemu našeg Lukicu ljubisimo u čelenku i želimo mu još sto rođendana ipo.

Svakim danom se sve više i više bojim da me jednom neće zatuč nova ubojita mašina - Vrana. Naime, ja i moj surazredni kolega koji sjedi odma do mene, od nevinog djetešca koji trza na svaki pokret miša, napravili smo ubojit stroj koji zna čak reč: Majku ti jebem. Da da da, naš Vrana polako počeo vraćati udarce, prestaje biti pičokara, iako pre sporo, ali ide... ajmo reč jel...

Jednog sunčanog dana Vrana je naravno psovo samo majke i mladi Vinc je odlučio reći NE, STOP, DOSTA i reko Vrani da počne psovat još nešto osim majke, npr sestru. Pazite kako je to Vrana izveo:

Jebem ti sestru, majku ti jebem! XD

Idiot mutavi, nemože opsovat ni sestru a da majku ne spomene, e moj Vrana baš si Edip xD

Danas naravno kao i svakog dana kada po rasporedu trebamo imati TZK odlučismo u novu avanturu - put do Petra pana po sladoled. Ali to nebi bilo tako zanimljivo da 10 min prije početka Hrvatskog, mi nismo bili u Centru xD. taman nam utekne tramvaj pred nosom i tako smislimo priču:

Vrana je išao po protezu za zube kada ga je udario auto i noga mu je napukla. Čovjek koji je vozio meni i Vincu je kupio sladoled da ga ne cinkamo a ranjenom vrani je dao 40 kn (više nismo uspjeli nagrebat).

Mislim da nema onoga tko nebi povjerovao u ovu prezergut laž :D ili možda hmmm ... ;D

21.05.2008. u 17:00 | 38 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari ne/ne?

Opis bloga

Ko ne voli ovu kučnu cajku nek stisne stop ođe









OVO LJUDI UTIPKAJU U GOOGLE PA DOĐU NA MOJ BLOG xD:




Tu vam ja budem trkeljo... jea... ke ,ne?


Boli me veliko moe klempavo uvo jel se sviđa nekom il ne =)

Ukoliko smatrate da je Vaš blog zavrijedio da bude u linkovima na ovako kul blogu, slobodno javite :D



Lege:

Dino:
Tvrdoglavi bosanac, koji nevjeruje nečem, iako vidi svojim očima. Boli ga kurac za sve. =)

Vinc
Mališa, zajebava sve živo i neživo, slaže u sekundi, sam bi sranja radio.

Vrana
Glupan ko i svi, grafiter, neocijenjen iz Grčkog, bubrezi ga bole

Ture
Legenda, bez dlake na jeziku, odma kaže sve u lice i to cijenim! =)

Kurta
Malac koi bi čeko sudnji dan da zbari žensku

Šargi
Čoek koji se najmanje jednom u danu prosere i o uskrsu skonta foru

Hofo
Toliko je bijel da je mlijeko u usporedbi s njim, Čokoladno mlijeko

Stewo
Faking manijak. Prelegenda od lika, zhivi u Čepinu, ovaj CNO-u. S njim ak se nemoš nasmijat imaš problema ozbiljnih

Unte
Prokleti pijandura, ako vas zanima kako se poštenski izbljuvat, izbacit sve iz sebe još od prošle godine, slobodno ga priupitajte, ofkors moj zemljak Hercegovac :D

Kurba
Ovisno-neovisni kompjuteraš, skupa sa Delićem piče po WOW-u, uskoro će dobit 45 milja kuna pa če mi dat sto evra

Martin
Popularno zvan "muška kurva", taj bi sa svojom mamom zabrijo, a onda toliko isprdo starog da bi mu stara ošla u penziju. Legenda

free html visitor counters
Klikenzi

Linkovi

Zoka Design
Moj drugi blog sa dizajnima

Petrišnjakica
Pishe postaru svake prijestupne

Stewo i Ture
Blog sa kolektivnim jebanjem majki likova iz Chepina

Đuka
Nju kuje vole da ju mrze XD

Čile aka Čičak
Legenda iz moe škole, ak želite čut pametna sranja oma se terajte tam.

Buda
Ambasador dobre volje iz DGO-a :D

Dina
Nie da ju znam al ono znam ju :D

Majer
Momak iz rtf. Unatoč tome mnogo ispravan :kes

Marac
Momak ima Alzheimera, svaki dan ga ponovno upoznam. Kripl od djeteta :D

Đuka
Đevojče mnogo pametno kad oče, al ne pise blogaru više

Dino I Hofo
Neznam koji je njima al eo i oni blog otvorili

Josipa
Red-hejr đevojka iz ekonomsko-upravne škale.

Šargač
Momčilo koji voli da ne konta stvari.

Dinko
Zahiti, agresivno momčilo, potuko bi se sa papom.

Barbara
Barbara car. :D

Legenda

Ovako cu stavljati...

informacije...

važne spike...

šta imate za zadaću...

...ak bude za download ovak ce bit!

Jede mi se burek...

Nekoliko pametnih izreka:



Tko se mača lača, la kukarača
Tko pod drugim jamu kopa nos
Tko pod drugim jamu kopa sam u kući 3
Tko se jednom o mlijeko opece i u jogurt duva
S kim si ...s njim si!
Bože čuvaj Hrvatsku, ja ode u Ameriku.
"Ne jedi burek poslje ponoći"



PIČKRS:
(klikenzi za vechi komad)



Ture & Bakrena (kul su si)


Ich, Ture und Martin aka trio moronchikus


...same shit again...


Ođe ih se naguralo ko cigana... hmm.... Martin, Hudjo, Bakrena und Vinc


...isti ti klosari + Ture


Kurta d karač mašina


Šargač i jedna polovina Plečića


Huđo, Kurta i Gargamel (Šargač)


Đubar u prolječe, Kurta Martin Šargač und Vinc


Kurta und Hudjo und Rogovi


Martin und Cu (Bakrena)


Ja i Šargi aka mrzovoljni


Ja i Drolja


Kurta und Turkmenistan


Ja (labrte otvorene) und Bakrena


Bakrena i Kurta i Nečija ruka




MARKETING oma