Related Posts with Thumbnails

srijeda, 30.06.2010.

Nicola Formichetti – stilist


stilist Lady Gage...



Image Hosted by ImageShack.us

Nicola Formichetti (34) dugo se svojim radovima pojavljuje na ovom blogu, ali nikad nije dobio vlastiti post, pa je vrijeme da to ispravim. Na upravo objavljenoj listi The Celebrity 100, utjecajnog magazina Forbes koji se bavi bogatima i slavnima, Lady Gaga je zauzela visoko 4. mjesto, iza Oprah, Beyonce i režisera super komercijalnog filma Avatar, James Camerona. Lady Gagu danas svi povezuju s ekstravagantnim pristupom modi pa se postavlja pitanje koliko je za njen strelovit uspon u samo godinu dana (prošle godine je uopće nije bilo na listi) zaslužan njen stilista, čovjek koji stoji iza njenog scenskog i privatnog izgleda – Nicola Formichetti.

Image Hosted by ImageShack.us

Forbesova lista je kombinacija novca i slave. Možete biti poznati i osvajati naslovnice časopisa, ali usput biti i financijski bogat nije toliko lako. Zato su u Forbesu razvili nekoliko parametara za mjerenje popularnosti gdje je financijski uspjeh samo jedan od kriterija. Zastupljenost unutar društvenih mreža (Facebook, Twitter) te pojavljivanje na Internetu neki su od kriterija, a u ta dva kriterija lady Gaga zauzima apsolutno prvo mjesto. I doista, trenutno nema niti jednog pojavljivanja Lady Gage u javnosti da web ne bruji o tome. Njezin izgled o kojem se brine Nicola Formichetti i koji na svom blogu pedantno nabraja kreatore njezine odjeće i obuće trenutno je predmet milijuna komentara na portalima, raznim web stranicama i forumima. Nema pijanstava i skandala, koliko god ih mediji na silu tražili. Samo odjeća.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Nicola Formichetti upoznao je Lady Gagu prije nepunih godinu dana za vrijeme snimanja jednog editoriala za magazin 'V'. Iako nerado suradjuje sa slavnim osobama, ovoga je puta promijenio svoju odluku i svesrdno dao svoje znanje, talent, ali i brojne veze u svijetu mode u korist Lady Gage koja s ondašnja dva hita ne bi mogla doći do brojnih kreacija niti bi znala za njihove autore. Formichetti niz godina radi kao jedan od kreativnih šefova londonskog magazina Dazzed & Confused koji svesrdno podržava londonsku underground modnu scenu i mlade umjetnike. U manje od godinu dana Formichetti je potpuno promjenio njen image, a brojni underground umjetnici s kojima je Formichetti suradjivao zaslužni su za senzacionalni medijski uspjeh Lady Gage. Iznenadjenje i pozitivan šok bili su osnova tog modnog uspjeha.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Naravno, publika se malo navikla na njen izgled i šok ne može trajati stalno, pa se na forumu.hr mogu pročitati zluradi komentari kako je Gaga 'dosadna' i 'isfurana'. No, Formichetti i briljantni fotograf Nick Knight nastavljaju dalje istraživati i prikazuju Gagu kao muškarca. Za rujanski broj Vogue Homme Japan napravili su seriju fotografija modela 'Jo Calderone' iza kojeg se krije neprepoznatljiva Lady Gaga. Detalji na Showstudio.com. Čekaju nas ipak nova iznenadjenja

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


O nekima umjetnicima koji su danas temelj modnog uspjeha Lady Gage već je bilo riječi na ovom blogu. Charlie le Mindu sa svojim perikama, Gareth Pugh i britanski dvojac Jaiden rVa James dobili su ovdje svoje mjesto. Valja spomenuti i još jednu vrlo vrijednu osobu. Simpatična engleska stilastica Anna Trevelyan je prva Formichettieva asistentica. Stalno je pri ruci Lady Gagi brinući o detaljima njenog izgleda te uredjuje modne editoriale za Vogue Homme Japan (gdje je Formichetti umjetnički direktor). Anna Trevelyan je radila styling posljednih revija za Charlie le Mindua i Jaiden rVa James. Haljina u kojoj se Lady Gaga pojavljuje u posljednjem video spotu 'Alejandro,' gdje simbolički prikazuje crkvu kako žmiri na ratne strahote, dijelo je dvojca Jaiden rVa James.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Još od vremena Michael Jacksona 80-ih godina nisu se s tolikom pažnjom isčekivali video spotovi nekog glazbenog umjetnika. Lady Gaga i ekipa ljudi koji ju okružuju zaslužni su za ponovni procvat video spotova koji su jedno vrijeme bili gotovo zamrli. Stotine milijuna ljudi pogledali su na Internetu njene spotove vidjevši ekstravagantne modne detalje koje je probrao Nicola Formichetti. Danas se potpisuju bogati ugovori pa je tako Armani već jedno vrijeme uključen u scenski izgled Lady Gage. Iako Lady Gaga i Formichetti obožavaju Pradu, posao je posao, pa se tako posebne Armani couture kreacije pripremaju se za njene nastupe na raznim dodjelama nagrada, a Armani je takodjer kreirao uniforme za video spot 'Alejandro'. Armani je te uniforme ponosno prikazao i na završnom defileu Emporio Armani kolekcije upravo prikazane na tjednu muške mode u Milanu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

I dok danas Lady Gaga u stilu grupe Abba iz sredine 70-ih godina pjeva 'Alejandro', pravi bum je počeo prošle jeseni zaraznom koračnicom 'Bad Romance'. Image je dobar, ali glazbe ipak treba biti, rekao je jednom Goran Bregović. Za image se brine Formichetti, zajedno s prijateljima i suradnicima, medju kojima je bio pokojni Alexander McQueen. Pjesma 'Bad Romance' doživjela je premjernu izvedbu upravo na spektakularnoj reviji Alexandra McQueena održanoj prošle jeseni u Parizu.





Foto: nicolaformichetti.blogspot.com; nymag.com; jaidenrvajames.blogspot.com; showstudio.com; dazeddigital.com



Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 29.06.2010.

Gamme Bleu – proljeće / ljeto 2011.


Image Hosted by ImageShack.us

Ultra šminkerska talijanska firma (i vlasnici meni neodoljive reklame za njihove pernate jakne) uvijek ima posebno atraktivne prezentacije svojih kolekcija. I ovoga puta spojili su sport s top stylingom koji je na prvi pogled pomalo neobičan i gdje se retro pretvara u futuristički stil. Thom Browne, sjajni američki dizajner i majstor prezentacije, koji je sada kreativni šef za liniju Gamme Bleu, na milanskom je Velodromu Vigorelli prikazao mušku kolekciju za proljeće 2011 s temom biciklizma.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





foto: nymag.com


Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 25.06.2010.

Louis Vuitton – reklamna kampanja / jesen 2010


Image Hosted by ImageShack.us

Marc Jacobs je svakako u pravu kad kaže da je kolekcija za iduću jesen, kao i reklamna kampanja, potpuno drukčija od prethodne. Različite kolekcije i kampanje od ranije, a jedan Louis Vuitton. Luksuzan, elegantan i u mogućnosti da magičnom privlačnošću svoju klasiku uvijek predstavi kao novu, modernu i vrlo ženstvenu. Detalje će Marc Jacobs sam objasniti u popratnom videu sa snimanja ove kampanje koja će se u magazinima širom svijeta pojaviti u kolovozu ove godine.

Louis Vuitton Fall/Winter 2010-2011 ad campaign
Foto: Steven Meisel
Styling: Karl Templer
Frizure: Guido / Makeup: Pat McGrath
Modeli: Christy Turlington, Karen Elson i Natalia Vodianova


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Foto: facebook.com/ILVOELV



Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 22.06.2010.

Tomislav Mostečak – diplomska kolekcija


Image Hosted by ImageShack.us

Tomislav Mostečak, mladi akademski slikar i dizajner, paralelno je u Zagrebu završio Akademiju likovnih umjetnosti i dizajn na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, a nakon toga je – u oštroj globalnoj konkurenciji – upisao postdiplomski studij dizajna muške mode na vrlo prestižnoj londonskoj 'Royal College of Art', gdje je ovih dana po završetku studija prezentirao svoju diplomsku kolekciju.

Tomislav Mostečak opisuje svoj stil u jednu ruku kao eksperimentalan, a ujedno i romantičan. Modne vizije i verzije nekih općeprepoznatljivih komada odjeće, kao trench coat primjerice, takodjer su predmet njegova interesa. Dizajn muške mode je zbog njene restirktivnosti u odnosu na korisnike izabrao upravo kao umjetnički izazov.

Filmovi poput 'Suddenly Last Summer', modernistički obredi, religija, James Dean i Catherine Deneuve kao Ives Saint Laureanova muza bili su inspiracija ove diplomske kolekcije

Na reviji se mogla vidjeti rukom oslikana kožna jakna, tamno zeleni ogratači od gume, a izvanredan dizajn raznih hlača valjalo bi vidjeti i na ženama. Na njima bi savršeno stajale. Posebno je dojmljiv bio futuristički i vrlo otmjeni crni trench coat i samo iz njega bi se mogla razviti jedna cijela (komercijalna) kolekcija.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
foto: catwalking.com; dazeddigital.com, metro.co.uk


Mladom su umjetniku sad otvorena mnoga dizajnerska vrata, ali neće biti lako, to i sam zna. Mnogi njegovi kolege diplomiraju modni dizajn, a samo ih manji broj nalazi posao u poznatim modnim studijima. Ostali su osudjeni na nesigurnost stvaranja vlastitih brandova i iscrpljujuće borbe za prva financijska pokroviteljstva. Trebat će snage, a koji puta i sreće. Reviju je zajedno sa svojom glavnom stilisticom pratio Hussein Chalayan, a možda je negdje u publici bila i nova Isabella Blow, tko bi znao? Burberry (čiji je sadašnji kreativni direktor završio isti studij) Aquascutum, Prada, Raf Simons, Thom Browne, ili strogi francuski kreativci vrhunske preciznosti biti će možda prvi lovci na nove talente. Tko god bio, Tomislav Mostečak sa svojim znanjem i kreativnom imaginacijom bit će sjajan izbor.




Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.06.2010.

Dolce & Gabbana Mens S/S 2011 – Milano


Image Hosted by ImageShack.us

Nakon retrospektivne ženske revije za jesen ove godine, Dolce & Gabbana ponudili su još jedan presjek svog višegodišnjeg rada, ovoga puta s muškom kolekcijom za proljeće / ljeto 2011., upravo prikazanom na milanskom tjednu muške mode. Možda bitka za nova tržišta tako nalaže da ovaj dizajnerski dvojac trenutno prikazuje uglavnom 'best of' njihovih ranijih kolekcija iako oni tvrde da se vraćaju naslijedju. Domenico Dolce ima urodjeni smisao za privlačenje pažnje medija pa je ovoga puta pozvao britansku glazbenu umjetnicu Annie Lennox koja je reviju popratila vrlo upečatljivim nastupom uživo uz koncertni klavir.

Image Hosted by ImageShack.us

Na reviji je prikazano gotovo sve što se može naći u Dolce & Gabbana dućanima. Od čarapa i donjeg rublja, preko pidžama i kućnih ogrtača, raznih majica, hlača, modnih dodataka, pa sve do večernjih odijela. Možda je najbolje pogledati snimku showa, a oni koji vole Annie Lenox uživat će u njenoj izvedbi uz pratnju mimohoda manekena u svim mogućim odjevnim kombinacijama.


Annie Lennox set lista:

No more i love you's
Why
A whiter shade of pale
Must Be Talking To An Angel








Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
foto: style.com



Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 18.06.2010.

Miu Miu za 'novu romantiku' – jesen 2010


Image Hosted by ImageShack.us

Miu Miu je svojom sjajnom proljetnom kolekcijom srušio rekorde prodaje, a priča se nastavlja novom mladenačkom kolekcijom za jesen 2010 koju je Miuccia Prada opisala kao 'New New Romantic'. Britanski magazin Dazed & Confused u novom srpanjskom broju donosi mali editorial kojim slijedi Pradine ideje kako odjeća romantičnog retro ugodjaja 60-ih godina izgleda ultra moderno u techno vremenu. Prikaz s Miu Miu pariške revije za sezonu jesen 2010 može se vidjeti u ovom postu.

Foto: Andreas Larsson
Styling: Karen Langley
Model: Melissa Tammerijn

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


I američko izdanje Vogua u novom broju za srpanj 2010 forsira retro val velikim editorialom u stilu 50-ih. Po mom mišljenju - predoslovnim, a može se vidjeti ovdje. Evo završne fotografije gdje se predstavlja francuski Rochas za kojeg mislim da odjećom i posebno obućom takodjer odlično slijedi ideju 'Nove romantike'.

Vogue model: Natalia Vodianova

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Foto:fashiongonerogue.com; nymag.com, thelovemagazine.co.uk, style.com



Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.06.2010.

Dsquared2 – Smrt i lonac frizure


reklamna kampanja / jesen 2010...



Image Hosted by ImageShack.us


Najnovijom reklamnom kampanjom za jesen 2010, Dsquared2 otvoreno pokušava privući pažnju hladnom, dramatičnom i ujedno dinamičnom i napetom atmosferom misticizma. Mert Alas & Marcus Piggot potpisuju ovu kampanju u kojoj su inspiraciju potražili u radovima engleskog konceptualnog umjetnika Damiena Hirsta, kojem je centralna tema njegovih instalacija – smrt.

Visoka moda ima svoja pravila estetike koja možda ne djeluju u stvarnom svijetu. Šok je svakako jedno od pravila, ali nakon Alexander McQueena i Lady Gage niti iznenadjenje više nije lako napraviti. Mert & Marcus daju sve od sebe, modele su atraktivno smjestiti u staklene kutije kao eksponate, no za nešto više trebala bi im i maštovitija odjeća od ove koja za iduću sezonu ide na sigurno i drži se stylinga loše raspoložene Domine. Kratki prikaz te revije za jesen 2010. može se vidjeti u ovom postu.

Foto: Mert Alas & Marcus Piggot
Styling: Camilla Nickerson
Modeli: Iris Strubegger, Chanel Iman, Alla Kostromichova
Jordan Coulter, Tyler Kenyon i Thomas Hoefnagels.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Možda je riječ o nekom novom trendu. Mert & Marcus očito vole lonac frizure koje se pojavljuju i u Dsquared2 kampanji. Iste simpatične frizurice imaju Lady Gaga i njeni plesači u najnovijem video spotu pjesme 'Alejandro'. Eto, oni hrabriji(e) koji vole pratiti trendove mogli bi skoknuti do svog frizera i s novom lonac frizurom, uz mistični pogled u daljinu, prirediti okolini toliko željeni šok.


Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 15.06.2010.

Lanvin / ljeto 2011 – ležerno i sexy


Image Hosted by ImageShack.us

Lanvin je za sezonu ljeto 2011 napravio još jednu laganu, nosivu, lepršavu i prije svega vrlo ženstvenu i komercijalnu kolekciju. Alber Elbaz se, kao i uvijek, prije svega zapitao – što bi žene željele nositi? Utoliko ni ova kolekcija ne nudi neke super napredne modne eksperimente, pogotovo ne za ljeto kad se traži maksimalna udobnost i ležernost.


Image Hosted by ImageShack.us


Lanvin je i ovdje prezentirao gotovo sve. Od klasične male crne haljine, cocktail haljina, preko uzorka zmijskog printa pa do boemskih kreacija. Sve je izvrsno dopunjeno modnim detaljima od retro do techno stila. U jednom od zadnjih interviewa Elbaz je izjavio kako svakodnevno konrolira prodaju u Lanvinovim dućanima jer ga živo zanima što žene najviše traže. Možda je i zato za ovu kolekciju primio kritike da je previše popustio masovnom ukusu i da mu kolekcija liči na ono što se može naći u high street dućanima brze mode. Mislim da su kritike prestroge. Ipak je riječ o ljetu. Evo nekoliko detalja s prezentacije.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
foto: wwd; nymag.com



Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.06.2010.

'Do posljednjeg daha' (1960) – modni detalj

Image Hosted by ImageShack.us

Francuski 'Novi val' 60-ih godina bitno je utjecao na razvoj filmske umjetnosti, a i danas je česta inspiracija modnih kreatora. Sestre Mulleavy, koje stoje iza poznatog američkog branda Rodarte, obilježavajući 50 godina od nastanka filma 'Do posljednjeg daha' ('A bout de souffle' ili 'Brerathless') režisera Jean-Luc Godara, napravile su repliku majice koju je u tom filmu nosila američka glumica i ikona stila onog doba Jean Seberg.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Jean Seberg u tom filmu glumi studenticu žurnalistike na pariškoj Sorboni i usput na Champs Elyseesu prodaje New York Herald Tribune obučena u reklamnu majicu. Partner u filmu joj je Jean-Paul Belmondo (glumi sitnog kriminalca kojeg policija traži zbog sumnje na ubojstvo policajca) i zanimljivo je vidjeti kako jedan gotovo nevidljivi detalj 50 godina kasnije postaje dizajnerski primjerak limitirane serije koji se prodaje na samo nekoliko najboljih ekskluzivnih mjesta, poput pariškog Colette ili londonskog Dover Street Market dućana. Cijena ove majice - replike koju potpisuju Rodarte je 130 € što bi kupce pred blagajnom ovoga puta doista moglo ostaviti bez daha.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Foto: tedysweetescape.wordpress.com, colette & YouTube


Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 11.06.2010.

Alexander McQueen eyes – 2010.


Image Hosted by ImageShack.us

Veselu i duhovitu reklamnu kampanju priredili su marketinški stručnjaci iz Alexander McQueen kompanije. Kako su mrtvačke glave bile vrlo česti motiv u radovima pokojnog dizajnera nije bilo razloga de se ne upotrijebe kao podloga za novu kolekciju naočala koje će budućim korisnicima - nema sumnje - mnogo bolje pristajati.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.06.2010.

Custer & Gross naočale


Image Hosted by ImageShack.us


Custer & Gross, izvrsna britanska marka luksuznih naočala, prikazali su svoj novi lookbook za sezonu jesen / zima 2010 – 11. Inspiraciju su potražili u radovima slikarice Tamare de Lempicke, koja je 30-ih godina prošlog stoljeća sjajnim slikama snažnih boja prikazivala modnu i senzualnu stranu Art Deco razdoblja. Vrlo otmjena i sofistificirana kolekcija zaobljenih linija vraća nas u otmjeni stil i atmosferu tog doba.

Materijali su kombinacija metala i celuloznog acetata koji uvijek vrlo luksuzno izgleda.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Foto: cutlerandgross.com



Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 04.06.2010.

Katie Eary - Futuristički glamour


Image Hosted by ImageShack.us









Katie Eary, britanska dizajnerica avangardnih muških kreacija inspiraciju za svoj rad nalazi u knjigama. Uz vlastitu dobru zabavu pokazuje svojoj publici razne mogućnosti odjevnih kombinacija uživajući u šoku koje priredjuje nenaviklom oku gledatelja. Njene su kreacije apstraktne studije likova koji se pojavljuju unutar stranica knjiga iz kojih crpi inspiraciju. Lijepa i hladna, gotovo morbidna futurističa elegancija.

'Pogledajte 16. i 17. stoljeće. Muškarci su tada bili mnogo glamurozniji od žena', kaže Katie Eary, koja je prije dvije godine završila 'Royal College of Art’. 'Muškarci su se u ono doba daleko više kitili i ako je tako bilo onda – nema razloga da se to ne ponovi. No, možda ne u moje doba', i smatra kako je danas muška moda restriktivna jer zapravo 'ničeg niti nema za nabaviti'.

Image Hosted by ImageShack.us

Njena kolekcija za proljeće 2010 s cijelim nizom izvrsnih detalja inspirirana je psihodeličnom knjigom 'Naked Lunch', autora Williama Burrougha. Freakshow tamnoga glamoura s vidljivim dijelovima tijela dat je publici na ogled. Nakit je radila modna kuća Mawi, a 'googly-eye' naočale kreirala je izvanredna Linda Farrow, koja suradjuje s brojnim luksuznim modnim brandovima.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Detalj s jaknom iz editoriala za Vogue

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Kolekcija jesen / zima 2010 – 11. inspirirana je novelom 'Marabou Stork Nightmares', autora Irvina Welsha. Sjećanja i halucinacije glavnog lika osnova su futurističkog dizajna ove kolekcije. Katie Eary je ustvrdila da je kod izbora materijala 'samo nebo granica'.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


George Orwell i njegovo djelo ‘Životinjska Farma’ bili su inspiracija za kolekciju jesen 2009 koja je prikazana kao instalacija unutar ‘Londonskog tjedna mode’. 'Pig tea party' je niz modnih slika koje autorica vidi kao scene kad svinje preuzmu vlast na Farmi.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Katie Eary nastavlja niz izvanrednih alternativnih umjetnika koje rado povremeno predstavim na ovom blogu (Nicola Formichetti, koji se kasnije proslavio kao briljantni stilist Lady Gage, Gareth Pugh, Charlie le Mindu, Jaiden rVa James ili Nicholas Kirkwood koji je postao najsjajnija dizajnerska zvijezda luksuzne obuće) i od kojih su neki u medjuvremenu postali internacionalne zvijezde ili su na dobrom putu da to postanu, ponajviše jer je Lady Gaga, pop ikona novog doba, proslavila njihovu alternativnu modu. Nicola Formichetti je u nepunih godinu dana dramatično izmjenio izgled Lady Gage i doveo ju do toga da danas Armaniev tim radi za nju posebne Haute Couture kreacije i time se krug zatvara. Alternativni radovi mladih nadarenih umjetnika, nastali u podrumima ili kuhinjama, često u Dickensovim uvjetima, susreću se na istom mjestu s Armaniem i uslijedit će ponovo nova alternativa.

Radovi Katie Eary objavljuju se u prestižnim modnim časopisima medju kojima je i Vogue, a klijenti su Pet shop boys, Black eyed peas, Lady Gaga, Kelis, Daria Werbowy, Sienna Mille, Kate Moss i mnogi drugi.






Image Hosted by ImageShack.us

Foto:
itsmenswear.wordpress.com
jcreport.com
londonfashionweek.co.uk
katieeary.blogspot.com
katieeary.co.uk




Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.06.2010.

Nakit od užadi


...uradi sam(a) svoj ljetni nakit...



Image Hosted by ImageShack.us


Mlada njujorška dizajnerica Allison Hertzberg privukla je pažnju izradom veselog i unikatnog nakita izradjenog od najlonske užadi. Radeći jedan dokumentarac o ribarima prenijela je njihove tehnike slaganja užadi na modne detalje. Narukvice, ogrlice i ukrasi za glavu dobili su vrlo moderan urbani izgled idealan za lagane ljetne dane.

Allison radi puno radno vrijeme unutar modne industrije, a nakit koji u svom studiu stvara u slobodno vrijeme (i koji je nešto delikatniji nego što izgleda na prvi pogled) nudi na prodaju na svojoj web i Facebook stranici.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Cuff narukvice dijametra 10 cm.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Postoji i jedan mali problem. Treba to znati izraditi jer amaterski pokušaji obično završavaju zavezivanjem same(og) sebe. To nije nužno loše, ali u ovom je slučaju bolje posjetiti You Tube kanal 'Tying It All Together' gdje je izrada tog nakita i raznih čvorova vizualno objašnjena - korak po korak.





Image Hosted by ImageShack.us



Evo kako nešto slično radi Louis Vuitton.
Detalj iz kolekcije - 'Cruise' 2010.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Allison Hertzberg web
Allison Hertzberg facebook
YouTube - Trying It All Together





Komentari (1) - Isprintaj - #