Danas je i službeno otvoren novi, preuredjeni i prošireni Louis Vuitton dućan u Londonu. To je njihov najekskluzivniji dućan dosad koji se na elitnoj londonskoj shopping adresi prostire se na 1.500 m2. U Louis Vuitton kompaniji inzistiraju na nazivu – maison (dom), umjesto dućan. Već je taj naziv izazvao dosta kontroverzi, a samo ime - Louis Vuitton -, koji je u preuredjenje uložio silne milijune, pokazalo se kao crvena krpa u komentarima čitalaca koji su ljutito popratili izvještaje s VIP otvorenja.
Prostor je projektirao ugledni njujorški arhitekt Peter Marino (u svom custom Dior modnom izdanju liči na regularnog posjetitelja Blue Oyster Bara) koji ima brojna iskustva s uredjenjem luksuznih dućana. Osnovna je zamisao bila da se posjetitelj u dućanu osjeća kao kod svoje kuće i da nakon obavljene kupovine baš i nema želju odmah napustiti prodajni prostor. Pa da vidimo kako izgleda taj – Maison - koji je donio neka zanimljiva rješenja. Vanjski izlozi
Svjetlucave stepenice zgodno izgledaju na slikama, ali dame u visokim petama vrlo su oprezno i nesigurno silazile, bojeći se da se ne stropoštaju naglavačke u provaliju.
Dio za prodaju satova i skupog nakita
Ženski odjel, gdje je najviše pažnje privukao šank s torbama koje se vrte u krug dok dame sjede na barskim stolicama i biraju uz prigodni koktel. Inspiracija za ovaj 'The Bag Bar' došla je iz zabavnih parkova gdje posjetioci gadjaju patke za prigodnu nagradu. Posebno su odvojeni sektori s maramama, cipelama, naočalama i dio gdje se prodaje sezonska kolekcija.
Jedna od novosti je – Apartman. Riječ je o privatnom prostoru za ekskluzivne i vrlo bogate kupce koji žele poseban servis. Kako su Kinezi postali najveći potrošači luksuzne robe i pretekli Ruse u potrošnji, Louis Vuitton je preuzeo iskustva iz Kine gdje takvi privatni prostori donose veći promet nego svi ostali dijelovi dućana zajedno. Neće ni šeicima ni ruskim tajkunima biti teško ovdje kupovati. Riječ je o eksperimentu, a apartman je, kao i dobar dio cijelog dućana (maisona), uredjen u retro stilu 60-ih godina i prepun je umjetničkih djela.
Komentari čitatelja bili su iznenadjujuće oštri prema onima koji si kupovinu u takvom dućanu mogu priuštiti. Gotovo da su neke ugledne britanske novine u komentarima čitalaca vrvile od balkanskog sindroma netolerancije. Tko zna zašto....Louis Vuitton je uvijek na sebe privlačio ljubav i mržnju. To je brand koji svoje ime i logo stavlja u prvi plan za razliku od još skupljeg i luksuznijeg rivala 'Hermesa' za kojeg se teško odmah možete sjetiti koji mu je logo i koji strategiju gradi na nedostupnosti i superiornim materijalima. ipak, novinski izvještaji s VIP otvorenja LV dućana, možda upravo zbog te kombinacije ljubavi i mržnje, bili su u svim novinama i portalima medju najčitanijim i najkomentiranijim člancima.
|
Lagerfeld na crnoj veš mašini Karl Lagerfeld, majstor elitizma, voli fotografirati, a voli se i uslikati. Osobito ga zanima istraživanje i povezanost izmedju vrhunskih chic kreacija i onih namjenjenih masovnom tržištu. Prije nekoliko godina napravio je kolekciju za švedski gigant brze mode H&M i tako je spojio najjeftiniju i najskuplju modu što je po njegovom mišljenju vrhunac luksuza.
Ovoga puta snimio je jesenski 2010 katalog za francuskog giganta kataloške prodaje - 3 Suisses. Iako se to po slikama odjeće koju nosi austrijski model Iris Strubegger ne bi reklo, Lagerfeldove luksuzne perjanice Chanel i Fendi nemaju baš ništa s ovim katalogom gdje odjeća košta od 15 – 199 €.
Umjesto nekog uobičajeno lijepog modela u minici, za zadnju stranicu kataloga Lagerfeld je uslikao samog sebe na crnoj veš mašini. 'Tako je chic i lijepa ta mašina. Volio bi jednu imati' – kazao je. 'Ne da perem odjeću u njoj, naravno, već da ju držim u svojoj garderobi gdje odlažem prljavi veš.'
Nije mu prvi put da radi neobične snimke. Tako je prije dvije godine sudjelovao u francuskoj nacionalnoj kampanji za nošenje žutih reflektirajućih zaštitnih prsluka. Slogan je bio: 'Žuti su, ružni su, ne idu ni uz što, ali mogu vam spasiti život'.
Nema sumnje, Lagerfeld je sjajan umjetnik i duboko razumije show business. Mogu mi jedino malo zamjeriti što njegova uvodna fotografija za 3 Suisses katalog neodoljivo podjeća na omot albuma '360 Degrees of Billy Paul' (1972), na kojem se nalazi vanvremenski hit 'Me and Mrs. Jones'
|
...Nike najavljuje World Cup 2010...
Izvanrednu reklamu povodom skorog svjetskog prvenstva u nogometu osmislio je i kreirao marketinški tim koji radi za Nike. Tri minute prepune akcije i duhovitih trenutaka gdje samo djelić sekunde mijenja raspoloženje navijača i budućnost igrača. Igrači sami sebe vide kako im se gradi spomenik, ali i kao buduće beskućnike ako nogometni poslovi krenu naopako. Uz brojne sportske megazvijezde u reklami se pojavljuje čak i Homer Simpson.
Mnogo je zgodnih dosjetki, a meni je najbolji dio s Fabiom Canavarom u tipično talijanskom kancona stilu i Wayne Rooneyem kojem se smješi loša budućnost života u prikolici ukoliko ne zaustavi protivnika. Roger Federer se neoprezno usudio s velikim Wayne Rooneyem odmjeriti snage u stolnom tenisu.
Naravno, žene i producenti filma 'Sex And The City 2' imaju ponešto drukčije mišljenje o
|
Karl Lagerfeld je ovoga puta za prezentaciju Chanelove 'cruise' 2011 kolekcije odličio odati počast St. Tropezu. Revija je održana u gradskoj luci gdje je kultni Café Sénéquier sa svojim crvenim režiserskim stolicama bio dio pozornice na kojoj se odvijao više party nego revija. Modeli nisu imali savršeno uredjene frizure i opušteno su šetale noseći sandale u rukama. Kolekcija u stilu 70-ih po Lagerfeldovim riječima evocira osnovnu ideju Sant Tropeza. Zabavu i 'joie de vivre'.
Prije same revije Chanel je promovirao kratki film pod nazivom ' Remember Now' koji na pomalo ironičan način govori o zabavi zlatne mladeži Saint Tropeza. Francuski glumac Pascal Greggory uživa u društvu nekoliko top modela. Naravno da se kroz sve kadrove provlači sjajna Chanelova odjeća. Scenarij i režija – Karl Lagerfeld.
|
Brazilski supermodel Adriana Lima snimila je za lipanjski broj španjolskog izdanja Vogua zavodljivi set fotografija kojima nas atmosferom vraća u vrijeme talijanskog filma 60-ih godina kad su brojne sexy filmske dive predvodjene Sophiom Loren žarile i palile filmskim platnom.
Usput, Adriana Lima je svoju zadnju veliku reviju imala na pariškom tjednu mode za Louis Vuitton - sezona jesen / zima 2010 - 2011. Ta je revija takodjer kao inspiraciju imala 50-e i 60-e godine prošlog stoljeća i zajedno s Pradom već sad snažno utječe na trendove koji se vraćaju u romantičnu prošlost. Detalji s Louis Vuitton revije za iduću jesen mogu se vidjeti u ovom postu - La dolce vita.
|
girly – girly kolekcija...
Dior je u Šangaju upravo predstavio svoju 'cruise' kolekciju za sezonu ljeto 2011. Ovoga je puta John Galliano inspiraciju potražio u u francuskom filmskom 'Novom valu' i njegovim heroinama - Jean Seberg, Romy Schneider, Jeanne Moreau i Françoise Hardy. Dior je iz Pariza u Šangaj transportirao više od 150 ljudi (manekenki, frizera, make-up artista, scenografa i drugih) ne bi li se u pravom svijetlu predstavili prije svega rastućem kineskom tržištu. Bila je to odlična revija i vrlo mladenačka kolekcija. Pistom je dominirala odjeća pink, lila i purpurne boje, a vrlo modernu odjeću pratio je Barbie styling 60-ih godina. Evo nekoliko fotografija s revije i dogadjanja iza scene.
|
Izvještaji iz trgovina širom svijeta i narudžbe trgovaca već odranije spominju stiletto efekt koji pokazuje kako u vremenima krize žene počinju nositi obuću s višim potpeticama. Istovremeno, kozmetičarske kuće u recesijskim vremenima bilježe snažan porast prodaje žarko crvenih ruževa za usne. Nije još jasno je li globalna recesija utjecala i na dužinu muških kupaćih gaća, ali dužina nogavica se skraćuje. Već je bilo i vrijeme, mogle bi reći neke znatiželjnice. Nekoliko centimatara nogavica je izgubljeno i u modu ulaze one koje ne idu preko koljena. I obične bokserice postaju kraće, a novu modnu igru uvjerljivo vode kupaće gaće. Boje su jake i najtraženije su zelena i žuta
Američki proizvodjači Speedo i Nautica bilježe jaki porast narudžbi kraćih kupaćih gaćica. Još nije riječ o nekom preagresivnom skraćivanju, ali primjeti se. Sportskim rječnikom reklo bi se da su košarkaške vrećaste gaćice dužinom do ispod koljena ustupile mjesto odbojkaškim. Dizajn gleda prema 80-ima i ondašnjoj surf kulturi Kalifornije. Multifunkcionalne su jer ih muškarci koriste i kao kratke hlače.
Za neko dodatno skraćivanje nogavica ili za prelazak na vrlo kratke kupaće zainteresirani(e) će malo pričekati. Trgovci javljaju da slip gaćice kupuju atletski razvijeni muškarci i da čine 'vrlo mali postotak prodaje'.
|
Perfecto biker jakne....i ostale.
Prava kožna jakna nikad ne zastarjeva. Čak naprotiv, protok vremena daje joj na vrijednosti i izgledu. Top dizajneri uvijek u svojim kolekcijama nadju mjesta za dobru kožnu jaknu, bila ona klasična perfecto bikerska jakna kakvu je još mladi i buntovni Marlon Brando proslavio u filmovima sredinom prošlog stoljeća ili malo stilizirana u odnosu na ono vrijeme. Evo nekoliko najboljih kreacija za ovu sezonu.
|
Kompjutorski izradjeni techno printevi zavladali su ovoproljetnom modnom scenom. Top dizajneri pokazali su svoje ideje slaganja boja u maštovitim kreacijama. Londonski 'Financial Times' iznenadjuje svojim lifestyle dodatkom pod nazivom – 'How To Spend It'. Tamo gdje bi najmanje očekivali izlaze radovi vrhunskih fotografa i odlični modni editoriali. Ovaj nosi naslov – 'Digging Digital'. Sve cijene odjeće i nakita na slikama, kao i fotografije koje se mogu povećati mogu se vidjeti ovdje.
|
..i psi demonstriraju, zar ne?
Gdje su demonstacije, tu je i on. Gotovo sve proteste, pobune i demonstracije u Grčkoj tokom zadnje dvije godine popratio je i pas pod imenom Kanellos. Ništa ga nije moglo spriječiti u sudjelovanju. Suzavac, dimne bombe, kamenje, vatra i vodeni šmrkovi nisu bili dovoljni za strateško povlačenje. Uvijek je prisutan u protestima na raznim dijelovima višemilijunske Atene i uvijek je na strani demonstranata, bili oni studenti ili lučki radnici. No, treba odati priznanje i grčkim specijalcima koji vodeći opasan ulični rat paze da ne pozlijede simpatičnog i neustašivog psa.
|
Ljeto još nije na pravom vidiku, a Givenchy je već objavio prve dvije fotografije reklamne kampanje za jesen ove godine. Kako je publiku pod bilo koju cijenu potrebno zaintigirati i zainteresirati, Riccardo Tisci, glavni dizajner za Givenchy, ovoga je puta u kampanju ubacio lik svog dugogodišnjeg osobnog asistanta koji je operacijskom promjenom spola postala žena. Nekadašnji Leo, postala je Lea T. 'Ona je dio obitelji', kaže Tisci, govoreći o Lei snimljenoj izmedju devet modela.. 'Vrlo je nježna, ženstvena i aristokratskog stava'. Modna se javnost odmah zainteresirala i glavni je cilj postignut. Gdje je na slici Lea T?
|
editorial – 'Far From Heaven'
Trend vrlo sofistificiranih 50-ih godina prošlog stoljeća sve više uzima maha. Gotovo da nema dizajnera koji se nije uključio u kolektivnu nostalgiju. Britanski Vogue u broju za lipanj ove godine donosi vrlo lijepi editorial koji kombinira stara romantična vremena s modernim techno printevima. Odličan styling uključuje sjajne dizajnerske komade odjeće i obuće koju potpisuju Marc Jacobs, Lanvin, Dolce & Gabbana, Rochas, Bally, Nicholas Kirkwood, Cesare Paciotti, Armani, Tom Ford, Alexander McQueen i mnogi drugi.
|
50-te godine ponovo u modi Prada je zavirila u svoju bogatu arhivu i upravo na tržiše izlazi nova ljetna kolekcija inspirirana 50-im godinama prošlog stoljeća pod nazivom - ‘Print Collection’. Lagani ljetni stil, vrlo ženstven, prepun boja, idealan je za dnevni izlazak u grad. Još samo Vespa nedostaje.
|