Related Posts with Thumbnails

četvrtak, 29.04.2010.

Top 10 luksuznih brandova za 2010 godinu.


Millward Brown Optimor, agencija specijalizirana za marketing i globalno istraživanje tržista, jučer je objavila svoj peti po redu izvještaj o vrijednosti, snazi i utjecaju raznih brandova, mjereno u dolarskoj vrijednosti. Na prva četri mjesta su općepoznati brandovi koje direktno i indirektno svi koriste i koji svima trebaju (Google, IBM, Apple, Microsoft), a peta je Coca Cola, koja nikome ne treba, ali uspješno prodaje bezbrižni lifestyle i nasmijanu mladost.

Image Hosted by ImageShack.us

Unutar brojnih kategorija, od flaširane vode do automobila, izdvajam samo onaj dio kojim se ovaj blog najčešće bavi. To su kategorija luksuznih brandova i poznatih proizvodjača odjeće i obuće. Vrlo detaljan izvještaj ima 73 stranice i može se vidjeti ovdje.

Na tabelama je osim dolarske vrijednosti pojedinog branda navedena kategorija – 'Brand Contribution' - što bi se najkraće moglo opisati kao povjerenje i vezanost potrošača uz pojedinu robnu marku. Ocjene su od 1 – 5, koja je najveća ocjena.

Koji puta neki brand nema neku super značajnu dolarsku vrijednost, ali se ističe velikom vezanošću potrošača uz proizvod. U toj kategoriji istraživačka agencija posebno ističe nizozemskog proizvodjača kave 'Douwe Egberts' koji je reklamama koje se vežu uz neke opće poznate emocionalne trenutke privukao ogromnu masu vjernih kupaca.

Kava 'Douwe Egberts' ima i duhovite reklame u kojima se znaju prepoznati muškarci. Meni se posebno dopala ova reklama. Nije baš ni daleko od istine.





Simpatičan primjer kako 'Douwe Egberts' veže emocije uz svoju kavu.
Poruka je da - 'važan razgovor počinje uz Douwe Egberts'





Drugi kriterij koji se vidi u tablicama je 'Brand Momentum'. Tu su ocjene od 1 – 10, koja je najveća ocjena. Najkraće rečeno, bila bi to ocjena kratkotrajnih očekivanja nekog branda u budućnosti u odnosu na grupu konkurenata. Ulagači u dionice - pozor na tu kategoriju i ocjenu.


Evo kako izgleda lista top 10 brandova unutar kategorije odjeće i obuće.
Vrijednosti su u milijardama US dolara.

Image Hosted by ImageShack.us


Iduća je kategorija luksuznih brandova. Louis Vuitton, koji se pokazuje kao vanvremenski i autentični luksuz, po peti je put zaredom na prvom mjestu. LV u vrijeme recesije nije išao na aranžmane koji bi se kupcima dodvoravali cijenom ili nižom kvalitetom. Umjesto toga, u toj su firmi investirali u kreativnost brojnih umjetnika, podigli su orginalnost i kvalitetu svojih proizvoda, pa čak i cijene.

Brandovi koji imaju veliku tradiciju, bogato naslijedje i ekskluzivnost, kao npr. Hermes, odlično su su prošli u odnosu na one koji su se odlučili obratiti masovnom tržištu. Tržište Azije, posebice Kine, bitno je utjecalo na ukupan rezultat. Kinezi se pokazuju kao potrošači izuzetno skloni lukzuznom brandovima. Samo Gucci je u Kini otvorio već 40 vlastitih dućana.

Portal 'Business of Fashion' nedavno je izvjestio da su Kinezi po potrošnji na luksuzne brandove u Parizu - izbili na prvo mjesto ($150 milijuna prošle godine). Time su pretekli Ruse, a slijede Japanci i Amerikanci. To ne uključuje troškove boravka. U Parizu pojedinačno na luksuzne proizvode najviše troše Ukrajinci ($1.300 po osobi). Za usporedbu, televizijski i novinski izvještaji ponosno brojeći horde cruiser turista u luksuznom Dubrovniku obično napominju da svaki u prosjeku potroši $35. Vrijedni novinar mudro je zaključio kako je problem slabe potrošnje u premalom broju otvorenih mjenjačnica. I problem riješen....(komentar nepotreban).


Evo kako izgleda lista top 10 brandova unutar kategorije luksuza.
Vrijednosti su u milijardama US dolara.

Image Hosted by ImageShack.us


Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 27.04.2010.

'Zara fenomen'


Derivati, imitacije, inspiracije...



Image Hosted by ImageShack.us

Kopiranje orginalnog dizajna bez ikakve zaštite, u modnoj industriji znaju još nazivati 'Zara fenomenom'. Dok dizajneri muku muče kreirajući nove kolekcije i stvaraju trendove ulažući milijune (eura) na revije, Zara - španjolski gigant brze mode - njihove kreacije jednostavno precrta, malo prekroji, munjevito proizvede i proda za samo dio orginalne dizajnerske cijene. Zarine omiljene žrtve naprednog i maštovitog kopiranja najčešće su brandovi Celine, Chloe, Burberry, ali i mnogi drugi, a na pitanje je li zabrinuta zbog kopiranja njenih kreacija od strane Zare, Miuccia Prada nonšalantno odgovorila. Zašto? Pa oni to dobro rade.

Zara je na svojim web stranicama upravo objavila lookbook za svibanj ove godine i tu se mogu vidjeti printane mačke koje poprilično sliče Pradinoj ovoproljetnoj Miu Miu kolekciji. Koliko sliče? Prosudite sami.

Cijena ove haljine u zagrebačkom Zarinom dućanu iznosi 199 kn (27 €)..

Image Hosted by ImageShack.us


A evo kako izgleda Miu Miu. Kolekcija proljeće / ljeto 2010. Detalji s izvrsne revije održane prošle jeseni u Parizu.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
foto: zara.com; nymag.com


Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 24.04.2010.

Malcolm McLaren – punk sprovod


posljedni ispraćaj velikana punk pokreta



Image Hosted by ImageShack.us

Malcolm McLaren, konceptualni umjetnik i slavni manager Sex Pistolsa, najčešće nazivan ‘ kumom punk pokreta’ nedavno je, shrvan teškom bolešću, preminuo u 64. godini života. Njegov je sprovod, kao i cijeli život, bio u znaku punka, u znaku pobune i težnje za slobodom. Na posljednje počivalište, u kovčegu na kojem bio ispisan njegov moto – ‘Too fast to live, too young to die’ - ispraćen je uz čuvenu verziju Sinatrine pjesme ‘My Way’, koju izvodi još jedan nezaboravljeni punk heroj, Sid Vicious. Tisuće ljudi okupilo se na ulicama Londona odajući posljednju počast ‘najopakijem od svih nas’, kako ga je jednom opisao Johnny Rotten, pjevač Sex Pistolsa.

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us
Sudionci ispraćaja prevoženi su u zelenom double decker busu na kojem je pisalo – ‘Malcolm was here’


Image Hosted by ImageShack.us
'cash from chaos' – još jedan od McLarenovih slogana


Image Hosted by ImageShack.us
Vivienne Westwood, modna kreatorica i ‘majka punka’ kako ju znaju zvati, McLarenova je bivša suputnica.
Njihov sin, Joe Corre, osnovao je vrlo poznati brand donjeg rublja - Agent Provocateur.


Image Hosted by ImageShack.us
Adam Ant, vrlo popularni pjevač 80-ih godina, u ekscentičnom izdanju.
Za šešir je zataknuo vlastitu fotografiju iz tog vremena.


Image Hosted by ImageShack.us
Annie Lennox i Sir Bob Geldof


Image Hosted by ImageShack.us
McLarenova obitelj pozvala je obožavatelje da ‘minutom nereda’ umjesto tradicionalnom minutom šutnje odaju poštovanje dok je pogrebna povorka prolazila ulicama Londona.


Image Hosted by ImageShack.us
Boy George poslao je cvjetni aranžman koji se nalazio na kraju kočije.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Sudionici ispraćaja u autobusu. Raspoloženje na visini.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Orginalna punk odjeća koju su u kuhinji njihova stana nekad kreirali Malcolm McLaren i Vivienne Westwood danas na aukcijama dostiže vrtoglave iznose



Image Hosted by ImageShack.us


Malcolm McLaren bio je odličan poznavatelj povijesti glazbe. Nedavno održana modna revija za sezonu jesen / zima 2010 - 2011 koju je u Parizu održao izvrstan belgijski kreator Dries Van Noten imala je za muzičku podlogu orginalni glazbeni mix koji je napravio Malcolm McLaren. Bio je to njegov svojevrsni requiem gdje je pomiješao ambijantalne zvukove, jodlanje, the Raincoats i amaterske punk vokale s ‘Love Suite' temom iz Hitchockovog filma ‘Vrtoglavica’ (1958) koju je skladao briljantni američki kompozitor Bernard Herrmann.





Taj mix ne ulazi odmah u uho i neobičan je na prvo slušanje. McLaren tumači mu se tema iz klasičnog Hitchockovog filma odjednom učinila odgovarajuća i jednako suvremena sirovim punk vokalima. Dries Van Noten je dovoljno velik dizajner kreativna duha koji je znao prepoznati i podržati McLarenove ideje. Na reviji, u spektakularnom ambijentu, okupili su se apsolutno svi urednici najprestižnijih modnih časopisa da bi vidjeli i uživali u radu izvanrednog dizajnera i njegovih kreativnih suradnika i prijatelja.

Počivaj u miru, Malcolm McLaren!





foto: telegraph.co.uk


Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 23.04.2010.

Christian Louboutin u Zemlji Čuda


Image Hosted by ImageShack.us

Christian Louboutin je u u središte zbivanja svoje nove reklamne kampanje za sezonu jesen / zima 2010 – 11. stavio Alisine čudesne avanture i na način prepun boja, duha i profinjene estetike spojio je obuću s atmosferom iz slavne Carrollove pripovjetke 'Alisa u zemlji čuda'. Ovo je prva službena kampanja za novu kolekciju.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
via: JalouGallery.com


Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 20.04.2010.

Giles Deacon monster torbe


Image Hosted by ImageShack.us
spring / summer 2010

Image Hosted by ImageShack.us
spring / summer 2010

Image Hosted by ImageShack.us
spring / summer 2010

Giles Deacon, odličan britanski dizajner i majstor modnih dodataka poput naočala i torbi, uspio je ući u najprestižniju kreatorsku ligu. Simpatične monster torbe našle su se i u kolekciji za iduću jesen.

fall / winter 2010-11

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Još nekoliko slika njegovih vrlo opasnih i neodoljivih Jurrasic Park torbi za sezonu proljeće / ljeto 2010.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Foto: style.com; nymag.com, lovemagazineblog


Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.04.2010.

Trendovi: Trenirke na visokoj peti

Casual izgled dobio je još jedan, pomalo neočekivan oblik. Trenirku. Pogotovo donji dio trenirke čiju neobaveznost dizajneri pokušavaju pretvoriti u praktičnu chic modu.

Image Hosted by ImageShack.us
Alexander Wang

Trenirku, kao jedan od orginalnijih trendova još je prošle godine započela miljenica pariških trenseterica, vrlo utjecajna francuska dizajnerica Isabel Marant. Sad ju polako prihvaćaju i drugi dizajneri svjesni da nije nimalo lako kombinirati modu, udobnost i dobar styling. Potrebno je dosta truda i modnog znanja i poznavanja detalja ne bi li se izgledalo kao da je u opušteni casual chic izgled uloženo malo truda.

Novi trendovi idu prema opuštenosti i jednostavnosti, ali trenirci će društvo ipak praviti visoke potpetice. Neka se vidi da korisnica nema temperaturu, pa ju možda zbog toga nosi. Oblik i uzorci materijala su razni, često i prilično skupi, a dizajneri su pokazali styling trenirki za dnevni i večernji izlazak.

Image Hosted by ImageShack.us
Alexander Wang

Image Hosted by ImageShack.us
Bottega Veneta

Image Hosted by ImageShack.us
Bottega Veneta

Image Hosted by ImageShack.us
Chloe

Image Hosted by ImageShack.us
Dior

Image Hosted by ImageShack.us
Isabel Marant

Image Hosted by ImageShack.us
Isabel Marant

Image Hosted by ImageShack.us
Jean Paul Gaultier

Image Hosted by ImageShack.us
Jean Paul Gaultier

Image Hosted by ImageShack.us
Jean Paul Gaultier

Image Hosted by ImageShack.us
Michael Kors

Image Hosted by ImageShack.us
Rag & Bone

Image Hosted by ImageShack.us
Thakoon

Image Hosted by ImageShack.us
Y3
foto: nymag



Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.04.2010.

Karl Lagerfeld Coca Cola


Image Hosted by ImageShack.us

Coca Cola rado suradjuje s top modnim kreatorima koji povremeno i prigodno dizajniraju bočice ovog pića. Ovoga je puta Coca Cola Light udružila snage s Karl Lagerfeldom koji je dizajnirao bocu i kreirao limitiranu seriju kutije kao da je riječ o nekom posebnom, skupocjenom konjaku. Aluminijska bočica s Lagerfeldovom siluetom doista sjajno izgleda. Bočica će u prodaji koštati 3.5 €, a cijela kutija 60 €. Nije loše za jednu bocu Cole. Kutija uključuje i otvarač diskretno skriven u maloj ladici, a francuski luksuzni modni dućan Colette trenutno prima prednarudžbe.

Modeli: Coco Rocha i Baptiste Giabiconi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Prošle se godine Coca Cola Italy udružila s osam talijanskih vrhunskih modnih kuća koje su kreirale prigodan dizajn slavne bočice. Cilj je bio skupljati sredstva potrebna žrtvama katastrofalnog potresa koji je pogodio talijanski grad Abruzzo.

Bočice su se prodavale tijekom 'Tribute to Fashion’ showa koji se održavao u Milanu i mogle su se kupovati u limitiranim serijama po dućanima.

Osam dizajnerica, sve žene, napravile su za plemenite svrhe vrlo lijepi dizajn i svaka je bočica lijepo predstavila chic brandove u ekskluzivnom izdanju. Suradjivale su: Donatella Versace, Alberta Ferretti, Anna Molinari za Blumarine, Veronica Etro, Silvia Venturini za Fendi, Consuelo Castiglioni za Marni, Angela Missoni i Rossella Jardini za Moschino


Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: Alberta Ferreti / desno: Marni


Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: Missoni / desno: Moschino


Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: Versace / desno: Fendi


Image Hosted by ImageShack.us
Lijevo: Bluemarine / desno: Etro

via: luxuo.com







Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 06.04.2010.

'The Pale Blue Door' - Privremeni restoran

...privremeni i kultni restoran...



Image Hosted by ImageShack.us

Tony Hornecker je vrlo talentirani i kreativan set dizajner s brojnim klijentima iz svijeta umjetnosti. Njegove usluge i bujnu maštu prilikom postavljanja scena koriste Kylie Minogue, Puma, Stella McCartney, Bat For Lashes, Vogue, I-D Magazine i brojni drugi. Razne stvari je u svom studiju kreirao bile su kasnije dijelom brojnih snimanja. No, kriza je učinila svoje i posla je bivalo nešto manje, a njegov londonski studio ima svoje troškove i najam treba redovito plaćati. Dobra je stvar da kriza, kao i uvijek, na površinu izbaci novu kreativnost nekih ljudi. Tony Hornecker je i dobar kuhar te je uz pomoć prijatelja odlučio svoj bajkoviti studio na nekoliko dana pretvoriti u čaroban mali restoran. Glas je išao od usta do usta, a restoran je dobio ime 'The Pale Blue Door'.

Image Hosted by ImageShack.us

Restoran je u vrlo kratko vrijeme postao kultno mjesto izlazaka svih onih željnih dobre, opuštajuće i nekonvencionalne zabave. Tonyev dobar prijatelj, odličan performer pod umjetničkim imenom ‘A Man To Pet' zabavljao je goste svojim točkama. U atmosferi 'Alise iz zemlje čuda' našli su se tu i drugi alternativni umjetnici, a društvo je dakako upotpunio tarot majstor. Nešto kao londonski 'Vidoviti Milan', kojem zapravo i je mjesto na takvim luckastim zabavama. Osoblje je po riječima vlasnika toliko loše da su gosti upravo oduševljeni.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Satovi koji stoje, čudne, zastrašujuće lutke, svijeće i slaba rasvjeta, te gošće u uskim crnim haljinama, biserima i cipelama s vrtoglavim potpeticama koje su posebno zahvalne kad se treba penjati po ljestvama ne bi li se došlo do jedne od soba u kojima će gosti večerati. U neke sobe moglo se ući samo puzajući. Divota za klaustrofobične ljude.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Na meniju je samo jedno jelo od tri slijeda koje s pola litre vina košta 30 funti. Zabava je dobra pa se obično malo više popije. Evo kako izgleda račun i njegova specifikacija. Nitko ne komplicira oko sitnica.

Image Hosted by ImageShack.us

Gosti prilikom ulaska potpisuju da ulaze na vlastitu odgovornost što ima smisla budući da se magični svijet koji majstor Hornecker stvara ljepeći i kuckajući daske ipak svakog trena može gostima (doslovno) srušiti na glavu. Ništa to nije smetalo Londončane i druge goste koji su na sve načine pokušavali doći do rezervacije. Sve se uostalom čini kao izvrsno mjesto za izvesti svoju buduću dragu na prvi sudar. Sigurno će biti oduševljena. Kod Tonya se moglo jesti i na toaletu.

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon kratkog vremena restoran je zatvorio svoja vrata i studio se vratio prvobitnoj namjeri. Ali, ideja se nastavlja jer su Tony i društvo počeli dobivati pozive da nastave sa svojom instalacijom na drugim mjestima. Nedavno ih je londonski 'The Architecture Foundation' pozvao da u njihovom prostoru ponove svoju instalaciju pod nazivom 'Christmas at No. 42'. Sve je bilo puno.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tony Hornecker je sa svojim pop-up restoranom - instalacijom počeo gostovati po svijetu. Upravo je završio gostovanje u Santiagu i Buenos Airesu. Hrana ili bolje rečeno taj jedan meni je solidan, ali u hrani nije poanta. Neobična zabava nakon koje ćete zaspati sa smiješkom uz kasnije nemirne snove je ono zbog čega gosti na sve moguće načine pokušavaju doći na listu rezervacija. Evo nekoliko fotografija iz Buenos Airesa.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Foto. marmitelover.blogspot.com / tonyhornecker.wordpress.com / wallpaper.com / unnouveauideal.typepad.com





Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.04.2010.

Dr. Martens – 50. rodjendan!


kud prije?...Sve najbolje!!...



Image Hosted by ImageShack.us

Dr. Martens čizme, simbol bunta, individualnosti i slobode, uz Conversove su All Star tenisice duboko ukorijenjene u modernu kulturu novih generacija. Marte su uvijek svi vezivali uz odrednjene glazbene pravce kao i uz pojedine subkulture kojima su otpor i buntovništvo jedna od bitnih karakteristika. I gotovo pomalo nestvarno zvuči kako su te Air Wair čizme s djonom ispunjenim zračnim jastucima upravo napunile 50 godina od svog nastanka.






Čizme je dizajnirao Klaus Maertens koji je izumio djon sa zračnim jastucima u želji da napravi dobru i udobnu radnu čizmu namijenjenu tvorničkim radnicima, poštarima, policajcima i sličnim zanimanjima. Najpopularniji i još i danas najtraženiji je klasični model pod nazivom '1460', a ime je dobio po prvom danu proizvodnje tih Dr. Martens čizama – 01.04.1960. Britanska obiteljska tvornica R. Griggs & Co. koja je čizme proizvodila dodala je žuti konac i tako je nastala napoznatija čizma modernog doba.

Image Hosted by ImageShack.us
model - '1460'

Marte su prvo počeli nositi skinheadsi sa željom da se dodatno razlikuju od svojih starih neprijatelja, pripadnika hippie pokreta. Trend skinsa kasnije su nastavili pripadnici punk pokreta koji su u svoj novi buntovni svijet od starih stvari ponijeli jedino Dr. Martens čizme.

Image Hosted by ImageShack.us


Vremenom su, kao i starke, Dr. Martens čizme postale opće prihvaćene, pa su se počele proizvoditi u svom mogućim dizajnima, uzorcima i bojama.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Slaveći prvih 50 godina, Dr. Martens je zamolio 10 bandova da po vlastitom izboru naprave svoje obrade starijih pjesama grupa koje su imageom bile vezane uz taj brand. 10 različitih režisera napravit će video tih pjesama. Prve tri obrade su izašle, a ostale će tokom ove godine biti predstavljene na Dr. Martens web stranici.



via: drmartens.com


vezani post: 'Brendiranje'



Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.04.2010.

Desigual - spring / summer 2010 – reklamna kampanja


Image Hosted by ImageShack.us


Španjolski brand Desigual, koji se prvenstveno obraća mladim curama inzistirajući na veselju i bezbrižnosti, napravio je novu seriju reklamnih fotografija za sezonu proljeće / ljeto 2010. Većih novosti nema. I dalje se drže prokušane formule koja je na zapadnim tržištima postigla solidan uspjeh. Samo jedna muška fotografija i sve ostale namjenjene curama dovoljno govore o interesu i omjeru prodaje unutar njihovih dućana.

Modeli: Anne Vyalitsyna i Tommy Dunn


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Modni dodaci – model: Godelieve Van Der Brandt

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
foto: ferrater studio / models.com / modelwerkblog.blogspot.com


Komentari (1) - Isprintaj - #