ipak nekoliko reklamnih fotografijaKolekcija za jesen / zimu 2009.10 postigla je ogroman svjetski uspjeh i sve do sada Alexander McQueen nije pokazivao nikakav interes za objavom printane reklamne kampanje. Ipak, upravo su izašle prve snimke kojima McQueen dodatno dobiva zasluženu pažnju. Napravljene su kao kaleidoskop, i u svega nekoliko fotografija prikazan je ogroman raspon njegova interesa; od post-punk kreacija do pariških modnih salona. Objavljena je i samo jedna fotografija s muškom postavom. |
modni prikaz jeseni...Čini se kako je kanadski supermodel Coco Rocha (21) opasno prirasla srcu urednicima korejskog izdanja Vogua (a ni kod mene ne zaostaje), pa ju u posljednje vrijeme stavljaju gotovo na svaku naslovnicu svog izdanja. Nije im za zamjeriti jer se lijepa Coco na setu doista zna postaviti, kontrolirati svoje tijelo i odlično i s mnogo duha predstaviti odjeću koju nosi. Zanimljiv je način kako je fotograf odlučio pokazati nam svoje vidjenje tako široke teme kao što je – jesen. Izgleda da je upravo ovo godišnje doba omogućilo da malo odmorimo od tema ‘urbanih ratnica’ i primirimo se uz romantičan i pomalo boemski jesenji ugodjaj. |
muzejski postav kao modna pozadina
Vrlo veliki editorial pod nazivom ‘Art and Commerce’ pojavio se u najnovijem broju W Magazina. Ekipa je kao pozadinu koristila arhitekturu, skulpture i slike izložene u poznatim muzejima poput 'Museum of Modern Art' (MoMa) u New Yorku ili pariškog 'Centre Pompidou'. W magazine je angažirao najbolje fotografe i top manekenke i pomalo je čudna ideja da se Freja Beha Erichsen konstantno pojavljuje u istoj odjeći (Ives Saint Laurent), pa je u opisima navedena samo odjeća i obuća druge manekenke, koju su za posjet muzejima dotjerali Chanel, Dolce & Gabbana, Balenciaga, Marc Jacobs i ostali dizajneri. Meni je nekako najsimpatičnije bilo duhovito i prilično životno djelo ‘Tourists II’, koje potpisuje autor Duane Hanson, a sve podatke o umjetničkim djelima koja se vide na slikama, kao i fotografije veće rezolucije, možete vidjeti ovdje.
|
Model Lisa Cant je više puta nastupila u reklamnim kampanjama koje već nekoliko sezona za američku firmu ‘Juicy Couture’ snima odlični fotograf Tim Walker. Imu tu svega, od ogromnih zečjih ušiju Marc Jacobsa pa do prijateljskog druženja s vukovima. Otuda je i radni naslov kampanje sasvim logičan - Do the don'ts. Evo nekoliko slika. |
lijepe tajne duboke šume...Talijanski magazin 'Velvet' prvi put gostuje na ovim stranicama editorialom pod naslovom 'Super Extra'. Fotograf je modele poveo u šumicu da se vješaju po drveću i izležavaju u travi i dao si je poprilično truda da se, inače vrlo lijepa, odjeća baš ne vidi najbolje. No zato je tu online verzija (klik), gdje se cijeli časopis (420 stranica) može na miru prelistati i svaku je stranicu moguće u pdf formatu vidjeti u punoj veličini. Magazin, osim gomilu reklama na početku, donosi i brojne informacije i korisne savjete za one koje žele biti u trendu.
|
Franken-moda od ostataka materijala...Uredništvo britanskog magazina 'Dazed & Confused' zamolilo je 13, po njihovu mišljenju, najkreativnijih dizajnera da od ostataka materijala koji koriste u svom radu naprave sasvim nove, orginalne kreacije. Otprilike kao što 'Rodarte' stvaraju svoje iznimne radove trgajući materijal i ponovo ga slažući u novu formu. Tako je nastao ovaj editorial posvećen maskama i pokušaju stvaranja pomalo zastrašujuće mode. Mislim da je većina rezultata vrlo lijepa i uspješna i ono što se kod ovih radova vidi je veliki entuziazam i kreativnost koji su dizajneri iskazali, isto kao što nema te čudovišne maske koja može od ove manekenke napraviti manje lijepu ili zastrašujuću osobu.
|
...ili ga možda osvaja?Diana Kruger, bivši model a sadašnja glumica snimila je prigodan mali editorial prilikom razgovora za Interview.com. Fotografije su snimili Mert Alas i Marcus Piggott, a lijepa Diane nastupa u stylingu inspiriranim vojnom tematikom. Odmah se vidi da je bez ikakve muke uspostavila potreban autoritet noseći na ovom setu odjeću koju potpisuju Armani, YSL, Chanel, Burrbery i ostali dizajneri, a čizme Nine Ricci konačno na opasnoj Diani dobivaju pravi smisao. Podrazumjeva se da bi joj se predao bez pružanja nepotrebnog otpora.
|
poredak protiv kojeg nema obraneBritanski proizvodjač seksipilnog donjeg rublja - Agent Provocateur - izdao je novu kolekciju i uz nju pripadajuću reklamnu kampanju. Tema ove kampanje, radjene po uzoru na stripove, je ‘Superwoman’ (tih superžena ima poprilično i, kao što znamo, svaka ima svoje super moći) i naravno, ispred svega, u prvom planu je moć zavodjenja. Nije loše. Moćno je oružje u pitanju i teško da će muškarci imati bilo kakve primjedbe protiv ovakvog novog poretka. |
moda pod nadzorom policijeEvo jednog nezgodnog editoriala pod nazivom ‘The New Fur’. Vogue redovito objavljuje priloge u kojima se vidi krzno i kako urednici tvrde - ‘to je stvarnost, a oni od stvarnosti ne bježe’. Nisu jedini. Već u ovom setu može se vidjeti da su sve najveće modne kuće uključile krzno u svoje kolekcije. Dior, Hermes, Dolce & Gabbana, Givenchy, Miu Miu i ostali čak su krznene detalje označili kao modni hit ove sezone. Ostaje za nadati se da je riječ o umjetnom krznu (iako sumnjam, jer je prošlu reviju Gaultiera osiguravala policija zbog anti-krzno protesta), a ovaj mali editorial stavljam najviše zbog ostale izvrsne odjeće i obuće, gdje se posebno ističu čizme koje potpisuju Rodarte, PHI i Marc Jacobs. |
Muški snovi….muška mašta…Karl Lagerfeld snimio je seriju reklamnih fotografija za posebnu seriju vinskih mjehurića u boci, pod nazivom Oenotheque Vintage, koju Don Perignon pušta na tržište samo jednom u 16 godina. Ideja snimanja je bila prikazati par iz otmjene, bogate kuće i zamisliti njegove fantazije o vlastitoj supruzi nakon što malo popije tog šampanjaca. Video sa snimanja reklame za Don Perignon - Oenotheque Vintage p.s. Karl Lagerfeld je takodjer jedan od dva gosta – urednika Wallpaper magazina u broju za listopad (no.127) ove godine (drugi je dizajner Philipp Starck), koji donosi seriju njegovih fotografija s putovanja, slike i razgovore o njegovim kućama, kao i predmetima koji se nalaze u tim kućama. Takodjer je gost – urednik njemačkog izdanja Vogua koji slavi 30 godina izlaženja. Vjerojatno će i na ovom blogu uskoro biti više o tome. |
prve fotografije novog izdanjaUrednici japanskog izdanja Vogue Hommes, Issue3, koji izlazi 10.09., odlučili su se za prilično radikalan pristup muškoj modi. Naslovnica i glavni editorial, pod naslovom ‘Bondage warrior’, protežu se na čak 30 stranica. Na svojem je blogu stilista tog seta objavio prve fotografije, otprilike trećinu cijelog editoriala. Ponovo odjeća nije u prvom planu, a prve su kritike stigle na račun online cenzure, jer je publika, prekrivanjem intimnih dijelova na nekim slikama, zakinuta za ‘puni umjetnički dojam’. |
..veliki set s odjećom u drugom planuFrancuski modni i style magazin 'Purple' je za svoje jesenjsko izdanje organizirao klasični studijski foto set s vrlo priznatom ekipom i top manekenkama. Umjetnički direktor ovog snimanja Oliver Zahm, tvrdi da nisu previše mozgali i odlučili su vratiti se zaigranoj i spontanoj modi uz totalnu slobodu, pa su se tako vizualno vratili u 70-e godine i vrijeme njujorškog Studia 54. Tvrdi takodjer da im je potajna ambicija bila prisjetiti se 'Big Nudes' serije radova Helmuta Newtona. Snimke su, po njegovoj tvrdnji, nastale potpuno spontano, bez konzultacija s agentima modela koji baš ne odobravaju obnažene slike. |
disco, hippie, rock...Angelo Marani redovito promovira svoje kolekcije na milanskom tjednu mode, a na njegovoj je web stranici upravo objavljeno nekoliko reklamnih fotografija kojima predstavlja svoj rad za sezonu jesen / zima 2009.10. |
Boje i oblikPeter Pilotto nije došao nepripremljen na prošli londonski tjedan mode. Pokazao je da je klasa sam za sebe i narudžbe zainteresiranih kupaca počele su stizati odmah nakon revije. Odjeća je vrlo moderna i nekonvencionalana, a tajna naglog uspjeha krije se u suranji dvojice talentiranih prijatelja koje je spojio studij na 'Royal Academy of Fine Arts' u Antwerpenu. Peter Pilotto – jesen / zima 2009.10 |
Lagerfeldov set na rubu moskovskog krova
Supermodel Naomi Campbell pronašla je novu ljubav i novi dom u Moskvi. Utoliko joj je bilo lakše nositi nekoliko kreacija za novi broj američkog V Magazina, čiji urednici poetično govore da je odjeća 'toliko bogata da bi pristajala carici 21. stoljeća'. Styling je djelo Marie Chaix, a fotografije je snimio veliki umjetnik, dizajner i u posljednje vrijeme ponovo fotograf s punim radnim vremenom - Karl Lagerfeld.
|
editorial u nastavcimaUrednici Muse magazina odlučili su se na neobičan potez ne bi li privukli pažnju publike. Cijelo izdanje posvetili su trenutno najpopularnijoj manekenki, Natashi Poly i nazvali ga 'Natasha Obsessed'. Natasha Polly je nedavno boravila na ovom blogu kao imitacija slavne Brigitte Bardot i dobila je...tako, tako...ocijenu. Možda sada prodje bolje. |
….modna borba s ravnotežom….Američka glumica Jennifer Connelly ponovo je glavno lice reklamne kampanje sezone jesen / zima ’09., za Balenciagu. Izgleda da je netko je na snimanju bio vrlo umoran. Ili glavna glumica ili Steven Meisel, čiji se radovi ovdje često pojavljuju, jer se čini kao da će Jennifer pasti s kreveta i da s priličnom mukom održava ravnotežu. No svejedno, glavno da odjeća, a pogotovo obuća vrlo lijepo izgledaju. |
kazališna predstava na stranicama prestižnog časopisaNakon neobičnih naslovnica talijanskog izdanja Vogua upravo je stigao i očekivani vodeći editorial rujanskog broja. Mislim da vrlo lijepo izgleda, zasigurno impresivno u tiskanom izdanju. Sve u svemu, vrlo neobično za jedan Vogue. Slike govore same za sebe. |
ljepota je u detaljimaVečernji sakoi: - Dolce & Gabbana Sportski sakoi / blejzeri: - D&G |