mali odmor za umorne modne zvijezde
Još jedno neobično izdanje. Britanski style časopis ‘Pop’, koji izlazi dva puta godišnje, za glavni se editorial jesenskog izdanja odlučio na pomalo čudnu i vrlo hrabru kombinaciju. Angažirali su model i glumicu Lily Cole i jednu od današnjih najtraženijih supermodela, Jessicu Stam, da nam predstave odjeću kao osobe vidljivo umorne od putovanja i bez uobičajenog ljutitog pogleda u kameru.
|
....i proleteri nose PraduTalijansko izdaje Vogua uvijek je znalo iznenaditi, pa tako ni ovoga puta nisu iznevjerili. Upravo su izašle tri ekstravagantne naslovnice za najvažniji, rujanski, broj godine, koje su izazvale prilično bure unutar zainteresiranih krugova. Reakcije su podijeljene, iznenadjenje je prilično, očekivao se glamour, a kako sam ja na strani proletera, meni su se slike dopale. No, na ovaj mali blog znaju navratiti vrlo kompetentne i kritične osobe koje dobro znaju ocijeniti kvalitetu rada fotografa, kao i cijele ekipe uključene u set, pa možda daju svoj sud. Još nije objavljen editorial koji stoji iza ovih naslovnica, ali vidi se da na prvoj slici Sasha Pivovarova i na trećoj slici Anna Jagodzinska, obučene u stilu beskućnika, - nose Pradu. Ovo izdanje talijanskog Vogua ima i dodatak. Rihanna, obučena u Valentinovu haljinu, baca prljavu vodu iz kante i pojavljuje se na naslovnici Vogue Italia September 2009 - Couture Supplement Issue. To izdanje izlazi jednom godišnje i nije dio Vogua samo po sebi. Kao i kod gornjih naslovnica, čeka se editorial. I kad smo već kod neočekivanih naslovnica, tu je i Vogue Hommes Japan – izdanje 3, koje će izaći za dva tjedna. Fotograf je ponovo Steven Klein, koji je sliku, a vjerojatno i editorial, nazvao ‘Bondage Varior’. Styling - Nicola Formichetti, s čijeg je bloga slika preuzeta. |
Veselje boja za hladnije daneDok jesenjskim kolekcijama uobičajeno dominiraju tamni tonovi, tu su dvije firme koje u modni svijet uvijek donose obilje boja. Pomalo je nepravedno staviti ih zajedno u isti post, no biti će vremena za razdvojenu prezentaciju po kolekcijama i tržišnom nastupu. Ništa te firme ne povezuje, niti cjenovni razred, niti ciljano generacijsko tržište, osim što su obje iz Španjolske i što imaju zabavan i zavodljiv dizajn koji se temelji na vrlo uočljivim printovima i sasvim prihvatljivoj dozi humora. |
Nekoliko reklama za dječju odjećuNije nimalo lako odoljeti kupovini kad se majstori zanata prime posla. Gotovo sve vodeće modne kuće imaju posebne linije odjeće i obuće za najmladje. Nitko se tog tržišta ne želi odreći i PR stručnjaci daju sve od sebe ne bi li reklamnim kampanjama privukli roditelje. Najčešće one koji i sami kupuju te robne marke. |
reklamna kampanja za medjusezonuJohn Galliano, genijalni britanski dizajner više je puta predstavljen na ovom blogu. Na kapaljku je izašlo nekoliko reklamnih fotografija na kojima odjeću predstavlja jedna od originalnih Supermodela – Linda Evangelista. Ova, vrlo vjerojatno, druga linija više je namjenjena medjusezoni, a po slikama se može zaključiti da bi ova odjeća, prije nego jeseni, možda bila primjerenija proljeću ili ljetovanju na Azurnoj obali, no kod Galliana je sve malo drukčije.
|
elegantna čarobnica u glavnom editorialu Vogua
Lara Stone je nedavno na ovom blogu gostovala u seriji snimaka za reklamnu kampanju firme Dsquared2 i kao model Karl Lagerfelda u editorialu pod nazivom 'Peggy Guggenheim's Venice'. Atraktivna plavuša, koja u noćnim pohodima vrti dečke oko malog prsta ili plovi gondolom po Veneciji, pretvorila se na snimanju za Vogue Paris – September '09 u mističnu i melanholičnu brinetu koja, izgleda, nekog očekuje. Bogata lokacija interijera i vrlo seksipilna odjeća koja nas ukupnim dojmom vraća u prvu polovicu prošlog stoljeća pomalo je iznenadjujući odabir urednika za vodeći editorial rujanskog broja koji nosi naziv 'Gloria'.
Najnovije izdanje možete prelistati ovdje. |
gledaj me u očiTom Ford je izdao prvu seriju reklamnih fotografija svojih naočala iz nove jesen ’09 kolekcije. Osim klasičnog Aviator modela dodao je i jedne naočale koje će privuči svačiju pažnju. Osobno je snimao i majstorski je okrenuo svjetla medija prema sebi, koliko vrlo uočljivim naočalama, toliko i odabirom fotografija. Važno je da se govori. |
mali nakit jedne vrijedne radioniceNakit američke firme 'TEM' na ovom se blogu pojavio unutar jednog editoriala koji je objavio časopis Dazed and Digital. Ispostavilo se da je riječ o vrlo maloj američkoj radionici nakita sa svega par zaposlenih i, nadam se, dobrom budućnošću. Dopale su mi se njihove web stranice. Bez suvišnih bla bla opisivanja, samo s telefonskim brojem, email adresom i nekoliko probranih slika iz vrlo uglednih magazina, čiji su ih modni urednici, stilisti i fotografi pozvali na suradnju |
Casablanca i propeleri aviona u magliIzašle su prve reklamne fotografije koje je za Hermes snimio Eric Valli uz pomoć modela Raquel Zimmermann. Lokacija snimanja bio je čuveni Ice Hotel u Švedskoj. Čini se da se u Hermesu vesele zimi, a kako izgleda kolekcija koju je osmislio Jean Paul Gaultier i koji se vraća u četrdesete godine prošlog stoljeća? |
mali set na velikoj lokaciji
Rujanski broj američkog izdanja magazina Harper’s Bazaar donosi ukupno 12 editoriala što je dosad nezabilježeno, a neki od njih će biti predstavljeni na ovom blogu. Možda je najbolje započeti s jednim od najkreativnijih ljudi unutar današnjeg modnog svijeta.
|
nova kolekcija na tržištuGiuseppe Zanotti je medju prvima stavio svoju kolekciju za jesen '09 u ponudu, a na svojim je stranicama objavio četri reklamne fotografije koje će se pojavljivati po raznim časopisima. Model je Anja Rubik i na slikama kombinira običan, dnevni izgled s disco stilom u kojem se, potpuno opremljena za večernji izlazak, očito dobro osjeća i veselo skakuće. Styling potpisuje modna urednica francuskog Vogua, Emmanuelle Alt. Cijela kolekcija može se vidjeti na njegovim stranicama. |
ramena su uvijek bila važna….Mali broj ljudi može sebi priuštiti sjajne komade odjeće koje stvaraju Balmain, Lanvin, Louis Vuitton ili Dolce & Gabbana, medju mnogima. Većini je to preskupo i na scenu onda stupaju high street giganti kao Zara, H&M ili Top Shop. Zara je na svojim stranicama upravo prikazala svoju novu klasičnu i youth liniju za jesen ‘09. Kod klasične linije svi su modeli obrade orginalnih dizajna drugih kreatora, ali vrlo vješto prilagodjeni i nosivi. Gotovo da su preklasični i svi glavni trendovi prikazani na fotografijama krajnje su pojednostavljeni. Nije to neuobičajeno, jer većina kupaca Zari unaprijed vjeruje, ne žele riskirati i ne žele biti šokirani. Nema se vremena za prilagodbu i navikavanje kupaca na novi dizajn i treba kupovati odmah. Koža, krzno, disco, vojni stil, čizme preko koljena…. Naravno, i Zara je (kao i H&M) najviše ideja posudila od firme Balmain, koja je u zadnje dvije godine apsolutni br. 1 po kopiranju svojih dizajna. |
Što fali boksericama?Nekoliko reklamnih setova za jesen '09 našlo je mjesto u samo jednom postu. Od decentnog Armania koji uz pomoć glamoura bračnog para Backham pokušava osvojiti nova tržišta, preko Diesela gdje ne nedostaje uobičajenog duha do Calvin Kleina s njegovim standardnim snimkama i John Galliana koji je uvijek spreman pomiješati blještavilo i ironiju (a svatko uzima što mu se svidja). Čini se da će prilikom kupovine žene najviše birati, pa su kampanje dobrim dijelom njima usmjerene. Samo, gdje su bokserice? Što njima nedostaje? |