četvrtak, 19.11.2009.

Victoria's Secret – 'Magical Journey' 2009, pripreme.


Image Hosted by ImageShack.us

Jedna od najvećih tržišnih bitaka unutar vrlo profitabilne industrije brendiranog donjeg rublja je 'bitka za prvi grudnjak'. Istraživanja su pokazala da žene u visokom postotku ostaju vjerne brandu kojem su se priklonile već u ranoj dobi. Drugi problem koji proizvodjači moraju uspješno rješiti je da kćerke baš i ne vole kupovati donji veš u dućanima gdje kupuju njihove mame. Sve to i još mnogo drugih rezultata istraživanja proizvodjači znaju i vrlo lukavo ženama nude razne priče i razne linije koje će pokriti sve ciljane dobne skupine.

Najveći majstori marketinga i zlatne prašine svakako su oni koji djeluju unutar branda Victoria's Secret koji je na visokokonkurentnom američkom tržištu došao do jedinstvene, gotovo monopolne pozicije. Kraj godine je uvijek udarno vrijeme za sve proizvodjače donjeg rublja, pa će se tako i VS revija, pod nazivom 'Magical Journey', uskoro održati. Nastavak...>>



<< Arhiva >>