..evo malo fora porukica zujo..

Dok noć tiho pada,vjetar nježno piri,želim ti laku noć i neka te čuvaju vampiri..drakule nek se sa tobom slade njami,jer spavaš bez mene slatki mali gade..

Imam jednog anđelčićakoji trči okolo i udara određene ljude čekićem..svakoga koga udari dobije malo mog prijateljstva iljubavi..tebe će da pretuče..



Ljubav je jedina igra u kojoj su dva pobjednika..želiš li biti moj protivnik? cerek

Znaš li zašto je čokolada Milka postala bijela?..zato što je probljedila kad je shvatila da nije slađa od tebe..


Jučer je nebo bilo prelijepo,puno zvijezda..najednom ugledah tebe..možeš li mi objasniti kamo si ti letjela
na onoj metli?rolleyes

Žao mi je što je kraj,al ipak znaj,bio si mi srcu drag,a sad nek te nosi vrag..


Žene su rođeni vozači..prvo te upale,onda te voze,potom te zgaze,pa zaobilaze..namcor

Škola je jedina ustanova gdje životinje muče ljude..

Moje srce je velika livada,a ti si jedina krava koja pase po njoj..smijeh

Pitala sam anđela na nebu smijem li varati dečka,a on će:Varaj mala dok ima budala..

Noću kad legneš u krevet ..sam..i kad ti bude hladno po cijelom tijelu..sjeti se mene..jer ja švercam deke iz Turske u pola cijene..greedy

Kad ti srce zaigra pa stane..i osjetiš nemir..kad ti se pred očima zamagli i pamet pomuti ..ne to nije ljubav..to je infarkt..

Ako se ikad probudiš u kasne sate po noći,a od bola ne možeš ostati..ti se sjeti mene,pa me zovni..a ja ću uvijek biti tu..da te pošaljem u pičku materinu..belj

Zašto je bolje imati simpu nego dečka?..zato jer simpu napuniš i zoveš,a dečko napuni tebe i više nikad ne zove..


Image Hosted by ImageShack.us





..evo i malo fotkica..

..prvo malo mojih fotkica belj:



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
..becky i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..becky,didy,rudi i saby..



Image Hosted by ImageShack.us

..moj slatki Bigy..

Image Hosted by ImageShack.us

..opet moj bigy..



Image Hosted by ImageShack.us

..juli i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..ana i maja..

Image Hosted by ImageShack.us

..nino i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..saby,becky i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..saby i ja..


Image Hosted by ImageShack.us

..suzy i ja..


Image Hosted by ImageShack.us

..majči i ja..




..najs,tuzne porukice yes..

Teško je teško bol ljubavi kriti,u srcu plakati,a nasmijan biti..

Teško je voljeti,a ne voljen biti,teško je ljubiti,a odbijen biti,teško je imati nekog,a ničiji biti,al ipak je najteže zbog nekog gorke suze liti,pa svejedno odbijen biti cry..

Prolaze dani,prolaze noći,tiho se gasi i ovaj dan..teško je naći iskrenu ljubav,a još teže je biti sam..

Ne žali za onim što je prošlo,ne čezni za onim što ne može biti,ne boj se onog što treba doći,ako je tužno jednom će proći tuzan..

Ljubavi zašto boliš?..srce zašto ga voliš?..suzo zašto tećeš vratit ga nećeš?..dušo zašto patiš?..živote zašto ne shvatiš?..ja sam samo kap u moru kiša,nula,nitko i ništa..

Volim te i mrzim,neznam što je jače,stislo mi se srce.samo što ne plačem,napiši mi nešto sasvim me povrijedi,ionako mi život bez tebe ne vrijedi no..

Živjeti bez ljubavi,to je kao noć bez jutra,kao danas bez sutra,kada duša ti je prazna,samoća je najgora kazna..

Što će ti život,kad čovjek pati,kad čovjek čovjeka ne može da shvati..šta će ti život,kad ljubav vene,kad živiš samo od jedne proklete uspomene cry..

Voljeti nekog,a ne biti s njim,isto jekao biti kažnjen,a ne biti kriv..

Govori samo onda kada patiš,jer samo tada riječi vrijede,a šuti kada si sretan i ne pokazuj sreću onome ko pati,jer njega će to boljeti,a ti nećeš znati no..

Nije mi žao što mi laže,žao mi je što misli da mu vjerujem..

Voljela sam jednom,nije bilo davno,al ostala je prošlost koja pada stalno..sad bolno patim,gledajući drugu sreću,jer znam da nikad više iskreno voljeti neću..našu sreću odnio je sa sobom drugoj ženi,a patnju i bol ostavio meni cry..

Što je nekad bilo više se ne vraća,al prokleta ljubav suzama se plaća..

Tiho je padalo jedno veče,tiho je gorio jedan dan..jedna je suza počela da teće,netko je zauvijek ostao sam tuzan..

Teško je gledati sunce,a ne osjećati njegov sjaj..teško je voljeti nekog,a znati da je kraj..

Onaj tko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza,a onaj tko ih je vrijedan,neće te rasplakati no..

Znaj i nikad ne zaboravi,da je suza navjerniji pratilac u životu,jer kada te svi zaborave ona se pojavi..




.. fora fora zujo..

Prijateljica tvoje sestrične od tete rekla je susjedi mog bratića od ujaka da ti se sviđam..je li to istina ili da smišljam neku novu foru?

Ko ima problema neka digne ruku u zrak i neka tako drži dok mu ne utrne..kad spusti ruku bić će mu puno lakše dead..

Živim u šali,pišem budali..ja te volim,ja te obožavam..imam namjeru da te zajebavam..ako znaš tko ti piše,zajebi ga duplo više..moja adresa:vedra nebesa..a moj broj zgrade:fuj fuj gade!!!

Ovo je povjerljiv spisak japanskih tajnig agenata u Hrvatskoj:nakitu minayashi,akitu mipopushi,natakote yanakitu,albikaro teudupe i yebachute samotako..(skužili?) rofl..

Ako se budeš gledao u zrcalo dva sata,vidjet ćeš debila..jer zaista moraš biti debil da bi se dva sata gledao u zrcalo..

Skini sa sebe svu odjeću..opusti se i lezi..zatvori oči i nasmješi se..raširi noge i užiwaj..jer vrijeme je..za..pampersice! nut

Krme moje praznoglavo,pozdravljam te,budi zdravo..jedi ljetos dosta dinja,da mi budeš lijepa svinja,ko od neke dobre rase,a ne samo glupo prase..

Prošla si kroz moj život,ko krava kroz kukuruz belj..




..evo fotkica od kupanja nut..


Image Hosted by ImageShack.us

..saby i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..didy,lol..

Image Hosted by ImageShack.us

..saby,didy i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..dijanči..

Image Hosted by ImageShack.us

..dijanči i ja..


Image Hosted by ImageShack.us

..didy i sabinči..

Image Hosted by ImageShack.us

..sabinči and me..

Image Hosted by ImageShack.us

..saby,mobile i ja..



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




..zaboravi njegovo ime..
..zaboravi njegovo lice..
..zaboravi njegove poljupce..
..zaboravi njegov topli zagrljaj..
..zaboravi ljubav koju si jednom poznavala..
..
zapamti da sad on ima novu osobu..
..zaboravi ga kad čuješ da puštaju vašu pjesmu..
..
zapamti kad si plakala zbog njega po cijele noći..
..zaboravi kad ste bliski jednom bili..
..
zapamti da je on izabrao nju..
..zaboravi njegov hod..
..zaboravi način na koji je pričao..
..zaboravi stvari koje je pričao..
..
zapamti,otišao je..
..zaboravi njegov osmijeh..
..zaboravi njegov glas..
..zaboravi nježnost njegove kose..
..zaboravi način na koji te čvrsto držao..
..
zapamti on je večeras sa njom..
..zaboravi vrijeme koje je tako brzo prošlo..
..zaboravi ljubav koja je samo dio prošlosti..
..zaboravi kad je rekao kako te nikad neće ostaviti..
..
zapamti da je otišao zauvijek..



..bedzevi..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





















































































Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..nekoliko stvari o meni zujo..

ime:kristina
prezime:ružić
nadimak:tina belj
živim:Bogu iza nogu:podbrest rolleyes
škola:jezična gimnazija
razred:2.g. najjači smo nut
onaj dan kad sam iz pičke izletila van (dijanina foralud 9.9.92.
horoskop:djevica naughty
slušam:narodnjake i strane pjeva
naj boja:plava
volim:mojega peseka Bigiya cerek,moje frendice i frendove kiss,volim feštati,plesati,smijati se rofl,volim papati slatko fino,zezati se,volim sladoled mnjam fino,rolati se..itd..volim uglavnom sve što vole i mladi yes
mrzim:laži laze,prijevare,ozbiljnost,učiti headbang,školu..hmm..itd..burninmad


my msn:tina-007@live.com
my icq-u:464-834-497



Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

..moja abeceda..


A-ana i anja,super frendicethumbup
B-banana,volim ju papati
C-cajke,volim ih slušati
D-dijana,nemam riječi nut
G-gimnazija,škola u koju upravo idem lud
H-haljina,obožavam nositi ljetne haljinice
I-in,kafić u koji znamo izaći subotom party ivan cry..
J-jeela i jana,fkt zabavne osobe
K-kruno,zakon,zabavan frend zujo
L-lizaljka..mmm..volim ih
LJ-ljubav..ah ah..
M-maja,my super frendica naughty
N-napolitanke..mnjami..
NJ-njihaljka,wee,volim se njihati
O-oči,obožavam crne oči cerek
P-plava boja,moja naj boja
R-rotor,zakonsko mjesto
S-suze cry..saby,supač frendica
Š-šamp.,baš ludo mjesto
T-tina,moj nadimak zubo
U-usne..mmm..
V-voda,volim vodu lud
Ž-žvakaće..ovisna o žvakama..



Image Hosted by ImageShack.us



..evo malo tužnih porukica cry..


Dečko u farmerkama crne kose,pogledaj onu djevojku što je nose..ona je zbog tebe život dala,ona je zbog tebe pod kola pala,ona sad ode pod grob leći,koliko te je voljela,nikad ti neće reći..

Otvoriš srce,shvatiš da voliš,ali se za ljubav dovoljno ne boriš..voljeni odlaze,nestaju u tami..volimo,ali ipak ostajemo sami..tuzan


Nisam zvijezda da me skidaš s neba,nisi ni ti momak koji meni treba..nisu ni ove riječi dokaz moje boli,nego razočarano srce,što prezire,a voli..

Evo ti suza taj mali dio mene,nek ti ona kaže da volim samo tebe,ti si jedino biće koje za ljubav molim,okrećeš mi leđa,a znaš da te volim..cry


Moje srce luta,samo tebe traži,a tebi je ipak neko drugi draži..znam da me tvoje srce zauvijek briše,ali još danas se sjeti mene i ne moraš nikad više..

Ne plačem što odlaziš,već što te neću preboljeti,gdje god da odeš vječno ću te voljeti,svaku ću pjesmu tebi posvetiti,a ti se mene..nećeš ni sjetiti..tuzan


Idu dani prođe godina zaplakati neću zbog njega ni jednom,a još uvijek kada vidim ga,još mi nije ravno i nije svejedno..

Lažem da ga volim,da sam sretna s njim i da sam uspjela da te zaboravim..lažem da si za mene niko i ništa pa zašto mi onda u oku suza blista?zašto je tuga u srcu mom?boli me jer znam da si sa njom..cry

Sjeti se nekad tek onako,ko je noćima zbog tebe plako,ko je zbog tebe suze lio,kome si nekad najdraži bio..

Ostavljaš me u suzama i njoj ideš ti,na moj račun se zezaš,smiju mi se svi..ovu igru dobio si,pobjedio si ti,a kad moje vrijeme dođe ti ćeš plakati..bravo,bravo frajerčino,dobar ti je fol,kad te stignu suze moje znat ćeš šta je bol..tuzan

Za našu ljubav,skupa je cijena,jer ti od mene praviš kretena..za svako svoje veliko sranje,ti uvijek nađeš neko opravdanje..

Ponekad ne vidim sunce,ponekad mrzim sebe,al uvijek mi srce zadrhti kad pomislim na tebe,ja znam..znam sve,život će dugo trajati,sunce će vječno sijati,kolko te volim da li ćeš ikad znati..?neću da plačem kad suza nema,neću da živim od uspomena,život je takav i mora da boli al uvijek pati onaj tko voli..cry


Image Hosted by ImageShack.us


..lude porukice nut..

50% znaš da mislim na tebe,60% znaš da mi se sviđaš,70% znaš da te sanjam,80% znaš da ne mogu bez tebe,90% znaš da te iskreno volim,a 100% znaš da se zajebavam rofl..

Nitko nije tako blesav da pročita ovu poruku do kraja..no uvijek se nađe iznimka..

Ako ti ikad zaplače oko,ako te nekad netko povrijedi duboko,ako ti ikad zadrhti duša,ako nema tko da te sluša..javi se psihijatru zubo..

Ako si jak kao konj,marljiv kao pčela,vjeran kao pas,pođi k veterinaru po potvrdu da si i magarac..

Ta sms poruka nije namijenjena vama,zato je nesmijete pročitati.. ako ste je već pročitali,onda s glavom udarajte u zid,dok je ne zaboravite headbang..

Tko pod drugim jamu kopa,fizički je radnik..

Pošalji ovu poruku stotinama prijatelja i nešto neočekivano će se dogoditi..imat ćeš praznu bateriju i veliki račun rolleyes..

Čini ti se da si najpametnija na svijetu?znaš što..imaš pravo..čini ti se..

Zamislite jutros napokon odem u crkvu,kad tamo neki tip bezobzirno zapali cigaretu smokin..toliko sam bila iznenađena takvim ponašanjem da mi je piva ispala iz ruku party..

Samo jednom smo mladi,jer nas svijet nebi dvaput podnio..

Došao debil mami i pita:Mama,ima li jagoda noge?..ne sine,nema..e jebiga,onda sam opet pojeo bubamaru zujo..

Lopovi ne kradite..država ne voli konkurenciju..

Razgovaram s foteljom,šarmiram televizor,doručkujem s tosterom..molim te javi se da ne počnem ozbiljnu vezu s usisavačem rofl..

Zašto su muškarci besplatni?..jer se glupost ne plaća..


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



efo malo fotkica s izleta thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

..didy i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..ana i krunek..

Image Hosted by ImageShack.us

..ja,didy and maya..

Image Hosted by ImageShack.us

..jeeela i sabinčika..

Image Hosted by ImageShack.us

..didy,spunča,ja and krka..

Image Hosted by ImageShack.us

..kruno,jeeela i jana..

Image Hosted by ImageShack.us

..jeeela i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..maya and helena..

Image Hosted by ImageShack.us

..krka i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

..jezičarke..




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






..prvo slovo njegova imena cerek..

A-voli te
B-ne voli te
C-ljubi te
Č-ne ljubi te
Ć-sviđaš mu se
D-vara te
Đ-želi te kraj sebe
E-želi te povesti u kino
F-želi te povesti u šetnju
G-mrzi te
H-htio bi te poljubiti
I-ima drugu kraj sebe
J-voli tvoju frendicu
K-zaljubljen je kao lav
L-vjeran ti je
Lj-misli da si najljepša
M-misli sve najbolje o tebi
N-nevjeran ti je
Nj-nesretan je zbog tebe
O-oženit će te
P-poklonit će ti prsten
R-ostavit će te
S-sanja te
Š-ljubomoran je
T-misli na tebe
U-poklonit će ti cvijet
V-voli tvoje roditelje
Z-želi te
Ž-obožava te




..prvo slovo njegova prezimena cerek..

A-ljubi te
B-namjerava te oženiti
C-teži za tobom
Č-sviđaš mu se
Ć-mrzi te
D-misli na tebe
Đ-zavolio te od prvog dana
E-ne vjeruj mu
F-pisat će ti
G-poznaje te već dugo
H-nisu mu jedina
I-ljubi te potajno
J-hoće hodati s tobom
K-imat ćeš sreću u ljubavi
L-dao bi sve da je kraj tebe
Lj-ljubav
M-neće te ostaviti
N-nevjeran ti je
Nj-sreća će te uništiti
O-ne voli te više
P-zavolio je drugu
R-vjenčat ćete se
S-mora se sastati s tobom
Š-zaručit ćete se
T-zaljubljen je u tebe
U-rastat ćete se
V-laže te
Z-misli o ljubavi s tobom
Ž-ženidba





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





..molim te zoro nemoj svanuti..nemoj jer on nije pored mene..boli me osjećaj da će mu zora umjesto samnom,svanuti kraj druge žene..mjesecu zlatni,ne obasijaj mu put,on neće krenuti putem koji vodi do mene,krenut će putem koji vodi do druge žene..molim te sunce,nemoj ga više jutrom grijati,dok je u zagrljaju druge žene..neka se budi u hladnoći i kiši,jer je bolom zaledio moju dušu,zaledio mene..sudbino zla,kad si ga meni otela,oduzmi i njemu sreću i radost,nek samo za patnju i bol zna i daj mu do znanja da sam mu to sve poželjela ja..i za kraj..molim te Bože,naplati mu skupo za svaku suzu moju,za svaku dugu neprespavanu noć,zabrani mu da drugu voli i ženi,a kada sve to prođe,ponovo ga vrati meni..




Image Hosted by ImageShack.us





..noćas ću da pijem,nek mi se pomuti razum..noćas će ljubav da sudi,noćas cu prvom pasti na grudi..noćas nek misle da sam kurva,da je vrijedno tijelo moje..noćas nek me ljubi ko god želi,a ja ću željeti usne tvoje..noćas nek vino caruje mnome,nek me boli i vrijeđa..pogled će počivati na licu tvome,a znam da ćes mi okrenuti leđa..noćas me mrzi i ja cu mrziti sebe..ali ne zaboravi,noćas umirem jer noćas sam kurva samo zbog tebe..



Image Hosted by ImageShack.us




..zašto plačeš,sestro?..zašto plačeš ovih dana?..zašto su tvoje plave oči vlažne?..mozda zbog njega i ljubavi lažne?.. nije on vrijedan da ga toliko voliš i suzama da ga za oproštaj moliš..nije on vrijedan da zbog njega patiš i nemoj željeti sebi da ga vratiš..jer njegovo je srce kamena stjena,a njegova ljubav čaša prolivena..njegove oči divne su boje,ali uzalud sestro sve patnje tvoje..šta će njemu sve to kad njegovo je srce prokleto..šta će njemu sva ta ljepota kad za sobom slama djevojačka života..njega sestro zaboravi, mlad život sa drugim nastavi..zaboravi njegove lažne riječi i svoje rane s drugim izlječi..izbriši suze i zaboravi sve..ako te ponovo pita,reci mu "ne" neka ti ruka poslednju suzu briše,al ne voli ga sestro ne voli ga više..


Image Hosted by ImageShack.us




































































































































































































nedjelja, 13.04.2008.

..samo za didy..

ey moji ljudeki wave..nedelja je i ja sam odlučila napisati još jedan post to jest moja frendica didy me prisilila kaj napišem post i to SAMO ZA NJU..lud..mislim ddd...evo,dijana je moja frendica koja me već 9 godina prati kroz moj život i maltretira me..lol rofl..didy i ja vam volimo jako puno govoriti pa smo zato i išle u jezičnu gimnaziju..belj..jezičarke naughty ..i tak..didy je fkt zabavna osoba koju jako jako vojim cereknaughty..tu i tam se izgubi kak i ja..al sve je to ok..nut.. također ona se obožava smijati rofl,naravno kak i ja..ma kaj bi mi bez smijeha..to se već zna dok idemo mi dve smijeh..didy vam isto jaako voli feštati subotom party..i ja joj se volim pridružiti,makar nakon svakog izlaska s njom,ja sam u komi..no,al se nakon nekoliko mjeseci oporavim laze..mislim da bi mi u životu bez didy bilo previše dosadno i mirno...i tak didy nadam se da si zadovoljna postom ..ddd..rolleyeses:..a sad pozzzala bi:naravno dijanu rolleyes,maju,ludog saškija zujo,sabinčiku,becky sretan,anu,anju,suzy,jančiku,jednog dečka cerek,..jaj već mi niko ne pada na pamet lud..i ja se fkt ispričavam ako sam nekoga zaboravila..i nemojte me molim vas zbog toga ubiti bang..pozzz i svima onima koje nisam spomenula jer sam možda zaboravila lud..ajde moji ljudeki lepi pozzzek wave i pusa kiss