ZS Zona

07.03.2006., utorak

Oće biti šta od te Evrope

Politika je kurva.....Vrlo poznati jingl sa omiljenog mi radija. Zvuči smješno kada ga čuješ a ipak je ozbiljan. Politiku kao skup događaja i ljudi u međusobnom općenju sa mandatima moći i novcem jedini i mozemo nazvati tom starom riječju. Politika ipak starija od najstarijeg zanata.
.
I šta ta politika nama može pomoći, mislim gdje je tu poanta. Mi (narod, koji ima pravo glasa uključujući pola Bosne i one pod zemljom) ih stavimo gore na najviše pozicije, mi im kupimo te stolice od mekane kože da nebi, Bože me prosti, možda svoje masne guzice nažuljali. Mi im damo plaću, doduše 4 do 5 puta veću nego što je i sami imamo ali neka, ljudi tamo sjede (spavaju) i bore se za nas, da nam bude bolje. Svoj život stavljaju na kocku u saborskoj džungli. Danas biti političar je sve samo ne lagan posao; treba lagati ljudi moji, treba izbjegavati odgovore, zataškavati, muljati, odugovlačiti, bježati od hrvatskih branitelja sa bombama, podmetati, itd.... Biti političar danas stvarno nije lako. Pitajte Šeksa da li je lako pijan voditi sjednicu sabora, mi ga zajebavamo a čovjek se stvarno trudi. Evo ja vjerovatno ne bi mogao u tom stanju obavljati njegov posao ali kao i svugdje tako i u politici praksa i iskustvo prave razliku između običnik kronera (onih ispred lokalne trgovine) i kronera s kravatom.
..
Evropa
Šta će biti s tim ? Pitanje koje mi se provlači već dosta vremena. Jesmo li dovoljno bogati da uđemo u Evropu; nismo. Jesmo li dovoljno pametni da ispregovaramo kako treba; nismo. Imamo li političare koji mogu sastaviti jednu suvislu rečenicu na, recimo, Engleskom; nemamo. (Za francuski imamo Žužula, oni u Strasbourgu se mogu samo pokriti ušima kad čuju našeg gramatičara.)
Nekako mi se odgovor sam nameće .... Treba biti iskren, Evropa bi za Hrvatsku značila puno, neke stvari bi se popravile a neke bi propale skroz, kao recimo mala poljoprivredna domaćinstva (ali kako da budu konkurentni sa trulim traktorom, ljubomornim susjedom, debelom svinjom i 2 hektara zemlje) ali sve u svemu bilo bi bolje. Ali ne trebamo mi Evropi nego ona nama i tamo nećemo skoro ako se budemo držali ovakve politike.
...
Glavna razlika između evropskih i naših političara (osim činjenice da su svi evropski barem završili osnovnu školu) je ta da je u Evropi razvijen osjećaj odgovornost, ako zaseres daš ostavku. Kod nas je upravo obrnuto, moras srati da bi dobio mandat. Naravno tu je i faktor malog čovjeka, dok u Hrvatskoj ljudi vole imati na vlasti nepotiste, oni u Evropi začudo ne (ovdje netko nije normalan, ili mi il' oni).
....
Kažu da nam trebaju mladi političari i to je točno. Samo žalosno je da ti mladi političari uče od starih, kako krasti, kako namjestiti izbore itd. Dakle zaključak je krajnje pesimističan, može nam biti samo gore a Evropu ćemo gladati samo na TV-u (ako platiš pretplatu, naravno)......
- 13:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/nONe

Opis bloga

Samo pišem ono što mi padne na pamet, pri tome ne pokušavam ispasti pametan.....

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Arhiva, izdvojeno:

O zmajevima/Banksy
O hibridima
O Sisku
E.A.P
Veliki Dali

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Joking is undignified; that is why it is so good for one`s soul.
G.K. Chesterton (1874-1936)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
MA LUPI GA

Banksy

STOP THE WALL

Croatian-Nauseous-News

Posebno mjesto zauzimaju:
(slučajnim redosljedom)

kosmati_politan

Ona/On

Jaca


Xiola

Buduca sarajka

Sisak--Portal

Sisčanka

Profesor Psiho T

LAwoman


Free Counter
Web Counter


Za one koji žele osobno šapnuti Zmaju, adresa je:

zmajstrasni@yahoo.com

This site is certified 30% EVIL by the Gematriculator



free web tracker