Klub brđana Zmaj Bjelovar

ponedjeljak, 02.04.2007.

PRIHVATI IZAZOV

«Prihvati izazov – gradska izviđačka liga»

Udruga skauta «Sv. Juraj» Bjelovar osmislila je projekt «Prihvati izazov – gradska izviđačka liga» za učenike petih i šestih razreda svih bjelovarskih osnovnih škola s ciljem:
- pružiti mogućnost iskustvenog učenja i praktičnu primjenu i uvježbavanje stečenog znanja
- uključiti što veći broj djece i mladih u skautske oblike izvaninstitucijalnog odgoja i obrazovanja, kao mogućeg oblika njihovog ispunjavanja slobodnog vremena.
Na natjecanje se prijavilo 20 razreda svih osnovnih škola grada Bjelovara. U prvom je kolu sudjelovalo 200 učenika, a do kraja natjecanja kroz ovaj će program proći 600 natjecatelja.
Prvo kolo proveli smo u subotu, 31. ožujka. Nakon razgledavanja pokaznog logora na Trgu E. Kvaternika i prijave ekipa, članovi udruge zahvalili su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta i Gradu Bjelovaru što sufinanciraju ovaj projekt, kao i ravnateljima i razrednicima osnovnih škola što su nam pružili potporu i uključili se. Natjecanje je otvorio dogradonačelnik grada gosp. Čleković.
U ovom je kolu pod nazivom «Upoznaj svoj grad» dvjesto učenika pomoću plana grada pronašlo kontrolne točke u gradu i na svakoj odradilo zadatak vezan uz prošlost i sadašnjost grada Bjelovara i tako ponovili i naučili nešto o svom gradu. Nakon ručka su na Radičevom trgu odigrane štafetne igre. Bilo je tu i podizanja šatora, vezanja čvorova, tronogog trčanja, gradnje mosta, puzajuće košarke, poligona spretnosti, skijanja, skakanja, trčanja, padanja i smijanja. Svi smo se zabavili i proveli jedan dan na otvorenom, u šetnji i igri.
II. kolo pod nazivom «Orijentacija u prirodi» provest ćemo 22. travnja. U ovom će kolu zadaci biti vezani za prirodu oko nas. Ekipe će trebati pronaći kontrolne točke pomoću topografske karte u okolici grada i odraditi zadatke: izračunati udaljenost na karti i u prirodi, izraditi herbarij s lišćem drveća naših šuma i livadnim biljkama, zapaliti vatru, izraditi nosila, riješiti test iz prve pomoći, pronaći blago pomoću kompasa. Bit će i igara: «Vatra» - gašenje požara (rušenje limenki) brentačama, «Robin Hood» - gađanje lukom i strijelom, «Tarzan» - preskakanje «potoka» užetom, poligon spretnosti, pecanje…
U III. kolu «Sportsko rekreacijske igre» koje će se održati 26. svibnja ponovit ćemo već zaboravljene igre: bacanje potkove, kuglana, boćanje, bacanje kamena s ramena, pikado, gađanje limenki, pucanje penala.
Rezultate sva tri kola ćemo zbrojiti i najuspješniji razred nagraditi vikendom na moru.

- 22:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SASTANCI KLUBA

  • Sastanci Kluba brđana Zmaj održavaju se svaki drugi ČETVRTAK u mjesecu u 19.30 u prostoru Udruge
    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
    5. SUSRETI BRĐANA

Linkovi

BRĐANSKA


  • Vesela braća smo mi brđani,
    Mi volimo pjevati.
    Kad napuštamo dim prašinu i grad,
    Pravo veselje nastaje tad.

    Jer mi smo brđani, brđani,
    U šumi poznati.
    Tirajlala, tirajlala,
    Tirajlala, tirajlala, hej, hej,
    Jer mi smo brđani, brđani,
    U šumi poznati.

    Logorski život sad mami sve nas,
    I svak čeka trube glas.
    Kada krenemo mi svi složno na rad,
    Cijela šuma nas pozdravlja tad.

    Jer mi smo brđani, brđani,
    U šumi poznati.
    Tirajlala, tirajlala,
    Tirajlala, tirajlala, hej, hej,
    Jer mi smo brđani, brđani,
    U šumi poznati.

NAŠI ROĐENDANI

  • [B]15.02. DAVOR B.
    20.02. RENATA
    12.03. DANA
    15.03. VESNA
    01.04. RUBAC
    10.04. ŠKET
    18.04. BAJS
    22.05. KSENIJA
    28.05. ZDENKO
    30.05. DONA
    30.05. VLATKA
    03.07. GORANKA
    19.07. MILKA
    24.07. BARA
    08.08. DAVOR L.
    11.08. SNJEŽANA
    28.08. MARIO
    12.09. DAVOR T
    26.09. VESELA
    29.12. SANJA

UDRUGA

  • UKOLIKO TREBATE OBAVIJESTI O RADU UDRUGE KLIKNITE NA LINK UDRUGA SV.JURAJ

HIMNA SIH-a

  • Ja znam svoj cilj i put svoj znam. Ja znam kuda ću poć’. To nije blizu, ja to znam al’ ja ću ipak poć. U cilj daleki uperen je čvrsto pogled moj idući k njemu nikada ja neću reći stoj. Oj, dođ’ te druzi, složno svi, mi na put ćemo poć i uvijek s pjesmom sigurno mi k cilju ćemo doć.