666999

petak, 26.05.2006.

sjebani post


kradem malo vremena, kojeg zadnjih tjedana imam tek na kapaljku, da lansiram u blogovski eter kratku poruku kao dokaz da sam još uvijek Zlo-i-naopako... i ako ne stignem pisati, i ako vas ne stignem čitati (navraćam često do vas da vidim što ima novoga), i ako ne komentiram još egzistiram...
ma sav sam zbrkan i sjeban...
posao, posao i posao... moje drago Svjetlo U Tmini zaslužuje priznanje ''SPASITELJ SJEBANIH DUŠA''. već smišljam gdje ću joj ga i kako uručiti...

kućni komp je prije nekoliko tjedana odlučio stupiti u štajk i štekati u svim poslovima koje sam mu zadavao, a na moju prijetnju da ću ga pretvoriti u staru kantu odgovorio je samouništenjem hard diska. e, neka si, glupa napravo... eno ga stoji, raskupusan i razdjeljen na sastavne dijelove i čeka da mu presadim taj vitalni organ. donatora HD-a sam već našao, još samo da s ''doktorom'' uskladim termin i oživit ću ga... a onda, onda ću vas sve čitati, komentirati i češće se javljati...
već uskoro, s godišnjice (koje ono?!?) mature...

velika figurativna pusa svima koji navraćaju!
- 13:25 - samo ti piši (28) - nek' printer piše - #

<< Arhiva >>