666999

ponedjeljak, 16.01.2006.

sale, ubit ću te... (jopet)

e sad je dosta! definitivno!! nema više, kraj, ende, šlus!!! odlučio sam, čvrsto i nepokolebljivo - ubit ću onog Saleta…
jučer su mi njegove pizdarije prelile čašu, onako, za stvarno.
već gotovo mjesec dana ta kreatura od čovjeka (ma šta čovjek, to je zvjer) pretvara moj uređeni život novovjekog homo sapiensa u predpovjesnog neolitsko-neandertalskog nomada. mjesec dana, ej, mjesec daaanaaa po cijele dane šetam po gradskim trgovinama, ko pračovjek po stepama središnje europe (onda se još uvijek zvala evropa), na koje je ta kreatura od čovjeka, ta soroševa desna ruka (čija bi mogla biti kad ima tolko love koju neumjereno rasipa) povješala velike kolorirane obavjesti kako je drastično snizio cijene robe. i još se time hvali. stavlja veliko u izlog: SALE * SNIŽENJE 50%; SALE * SNIŽENJE 70%… Sale ovdje, Sale ondje, Sale snizio odjeću, Sale snizio obuću, Sale prepolovio cijenu odjelu koje sam kupio desetak dana ranije, Sale ispraznio police po trgovinama.
što ovdje, nego se taj Sale raširio po cijeloj nam Ljepoj Našoj. prošlog tjedna ugodni vikend u Opatiji pretvorio je u subotnju dnevnu moru. Moja Svjetlost U Tmini, nagovorena i izvrbovana od tog KGB-ovskog provokatora, postkomunističkog agenta, neo-soc-kapitalističkog agitatora, MMF-ovog čovjeka u sjeni Saleta, natezala me po pet katova i petstopedesetpet trgovina riječke robne kuće, od doručka do večere, od podruma do podkrovlja, od prve do zadnje police trgovina i trgovinčica na koje je taj nečovjek okačio svoju poruku o velikom sniženju.
i trpio sam, i nadao se, duboko i iskreno, da će to njegovo sranje brzo okončati. kao, ostat će on bez love, ne može on tako dugo (pa makar iza njega stajao i taj soroš i taj KGB i taj MMF). mislim, ako ništa, tu je Vlada, reagirat će, pobuniti se protiv tog pohlepnika koji tuđim novcem mlati naše trgovine, otima nam PDV… mislim, naći će njega naša POA, kad je mogla naći našu gotovinu naći će i njega i njegove nalogodavce… i čekam… ništa… ni vlada, ni POA, ni mic ni vau… a ovaj, počeo, ohrabren našim tromim birokratskim aparatom, otovreno oglašavati svoj atak na monetarnu politiku po dnevnim novinama, radiopostajama, televizijama (javnim i dojavnim)…
i tako, sinoć, vidjevši rupetine na đonovima šuza od dvjeste eura nastale bazajući po trgovinama, meni prekipi i odlučih, kad već neće institucije vlasti, uzeti stvar u svoje ruke. dobro, ne baš svoje, ja sam ipak slab i pametan. nazvah lokalnu bezbol ekipu i ponudih, fino i kulturno, pedeset eura da pronađu tog agitatora i prebroje mu rebra bezbol palicama. ekipa, sve kršni momci obrijanih glava i izlomljenih noseva, razmiliše se po gradu i noćas javlja kapiten ekipe
- gazda, našli mi Saleta i odradili poso…
- gdje ste ga našli, Bogati, za sat vremena nađošte čovjeka, a cijela POA nije mogla za mjesec dana…
- u restoranu, gazda… to je neka naivčina… mi ušli, on oma knama, pruža ruku, a na sako objesio Šef Sale, još se fali, majmunčina…
- bravo dečki, lova sutra u podne…

slušam jutros radio… bemtimater… ovi kreteni u restoranu prebili nekog oberkonobara… nepismene budale… a i ta budaletina od konobara, što se lažno predstavlja…
vidim, nema druge, danas ću sam potražiti tog Saleta i jednostavno ga ubiti….

nadogradnja 16. 1.

obzirom da mi je post sa svim komentarima netragom nestao u noći između 13./14. 1., kao da se radi o objavi transkripata zaštićenog svjedoka (lat. testis), samo je još jedan dokaz da se radi o smišljenoj igri i upletenosti stranih špijuna i moćnika. ponovno objavljujem post (nađoh ga u smeću... velika hvala ham**** i njegovima) da pokažem da me ne mogu slomiti...

- 14:37 - samo ti piši (9) - nek' printer piše - #

<< Arhiva >>