666999

nedjelja, 18.09.2005.

jeseni... one vinkovačke

u petak otvarah Vinkovačke jeseni.
bilo je tu svega: i pjesme narodne i gradonačelnikova spika i sanaderova vrata europe pred kojima svi stojimo, zvonimo i čekamo nebi li tko otvorio i pijani vojnik s verbalnim uvredama i ona dva starca (neki baća i dida ili tako nekako) što su sjebali ona dva starca iz mupeta i sasvim pitka rakijica za prvu scenu monodrame "kako ću noćas napraviti svinju od sebe".
i počeli Divani.
još dvije-tri rakijice pa onda vino. prva je litra bila sasvim ok ostalih se ne sjećam.
svirka je, koliko se sjećam, bila dobra, jedino je onaj isluženi domoljub i bivši saborski zastupnik kićo nešto pijano baljezgario na stejđu i srao na kamare.
a onda, negdje oko 2 odlučismo posjetiti još par vinkovačkih lokala. nešto eura zakačenih za žice tamburice i crne oči samo za moje uši (mislim da razbijena čaša nije pogodila nikoga ili se barem nitko nije bunio)
pred zoru sam probudio pijetla, iz entog puta pogodio bravu i razbistrio mutnu glavu hladnim tušem.
još uvijek mi nije sve najbistrije, ali ako čovjek ima pravo na jednu glupost godišnje ja sam svoju upravo ispucao. očigledno da sam ispao iz forme.
baj'd'vej poslao sms "pusa iz vinkovaca" na dvije adrese (ovoga puta sigurno nisam pogrešio)
p.s. bravo vinkovčani! pravi ste hrvati...
- 18:11 - samo ti piši (0) - nek' printer piše - #

<< Arhiva >>