Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glitter Text custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com






Linkovi

**kika**
**dinamovke(ja&zmiša)**
**kety**
**mia**
**rina**
**jura**
**daka**
**marthincica**
**ludo zaljubljena**




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



utorak, 18.09.2007.

napokon novi post

pozz svima!evo zadnja dva posta je kika napisala pa evo da i ja jedan napišem...kod nas ima svašta novoga al nečemo sad baš sve u detalje!nije baš puno vremena prošlo od zadnjeg posta al imamo dosta komentara na zadnjem postu i više se bavimo dizajnevima!fakat se trudimo oko dizajneva a i svi nam kažu da su dizajnevi super pa nam nije žao vremena.....
evo da počnem....u školi je sve super....samo kaj nam je danas profa iz fizike i tehničkog skoro lupila test nenajavljeniburninmada niko se nije ništa učio....nikad nisam mislila da tehnički može bit ovak težak al eto....ipak nismo pisalipartydanas smo se ja,zmiša,kety,kika i mia naravno cijeli dan zaje******!!!!ma ko i uvijek....jučer nam je kika malo bila u bedu zbog njenog dragog koji je bezveze otišel kad nije trebal...ok,neki znaju o čemu pričam....danas smo se ja i miha cijeli dan zezale i imamo super dogovor za nedjelju......fora plan....samo kaj šteta,nemijem napisat na blog jer ima budala koji bi nas mogli cinkat....a neznam ko sve čita ovo....u tom je problem!no,sve u svoje vrijeme!
jučer smo imali kemiju i raska se derala i rekla da je jako razočarana s nama jer nismo znali jedno pitanje iz vježbenicebangi onda je obukla kutu za 5 brojeva veću....smokina danas pod zemljopisom smo se opet naravno trgali od smijeha......kety je rekla da jedva čeka dan da joj svu kosu počupa(profu) i da joj bu vrat otrgnula....hehe.....zato kaj nije znala jedno fakat glupo pitanje!a dobro da danas nismo pisali test jer bi ziher svi dobili loše ocjene i onda me moji nebi pustili na tekmu.....a to nije dobro....samo mi je žao kaj nisam išla na tekmu dinamo-slaven belupo i to zato kaj ja obožavam dinamo a i bila je humanitarna akcija.....i danas je bila na poljudu za obitelji vatrogasaca....eto to bi bilo uglavnom sve....
danas sam se dopisivala sa jednim dečkom,nije bitno s kim,i shvatila sam neke stvari....mislila sam da mi govori gluposti iza leđa i to a ispalo je sasvim suprotno ak me kužite.....dečko je super.....i baš osobe koje sam mislila da su mu super su mu ono fuj.......fakat mi je drago kaj sam sad napokon doznala neke stvari......eto to je sve....pozz svima i big kiss zmiši,kiki,kety,ani,mihi,tom dečkufino....sory ak sam nekog zaboravila..........i a kraj evo jedna odlična pjesma......pozzzz

Dara Bubamara-Zidovi


by:elza

- 23:25 - Komentari (166) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.