Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glitter Text custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com






Linkovi

**kika**
**dinamovke(ja&zmiša)**
**kety**
**mia**
**rina**
**jura**
**daka**
**marthincica**
**ludo zaljubljena**




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ponedjeljak, 27.08.2007.

gamad na monitoru...hehe...;-)

pozz svima!evo meni je malo dosadno,uostalom ko i svaku večer pa malo radim dizajneve dok još mogu i odk nije počela škola!onda baš i neču imat vremena da ih radim...evo malo imamo glup naslov posta al šta češ!stalno mi neka muhetina preletava tu po monitoru pa sam zato stavila ovakav naslov posta!beljheheludinače,kod nas nema niš novog,točnije kod mene nema niš novo!!!neki dan su bile lu,ZMIŠA i ANA kod mene pa smo se zekale malo!to su mi došle za ročkas,premda nisam slavila,nije mi se dalo...rolleyes!i još po stoti put hvala im na poklonima!!!thumbup

Danas sam išla sa lu do teniskog igrališta i igrale smo tenis 2 sata!!!joj natrčala sam se...yessad malo slušam zikupjevai dopisujem se s ANOM!sutra,tj.danas nam je KETY 14.ročkas!!!!finotak da kety želim ti sve najbolje i puno sreće i ljubavi i svega kaj s tim dolazi!!!neču sad pisat novi post i na SVOM BLOGU al ču zato joj ovdje čestitat i reć da je jedna super cura koja se voli puno zekat!!!to mi se sviđa kod nje....
Eto to bi bilo sve za sada,ostavite nam puno komentara,i pogledajte dizajneve!!!ja svaki dan napravim novi dizajn,tak da znateyesparty!!!sutra je tekma pa ču vam stavit slike sa tekme(dinamo-werder)!a možda i idem spavat kod zmiše,tak da če bit još dodatnih slikica....hehe!!!big kiss svima a osobito ZMIŠI,ANI,KETY,KIKI,lu,anči,DAKI i svima ostalima!!!sory ak sam nekog zaboravila!!!wavethumbupzubopjeva

NEMANJA NIKOLIĆ-Drugarice

- 23:55 - Komentari (45) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.