PRIČAJ O ČEMU ŽELIŠ!

01.06.2006., četvrtak

NOVE ŽELJE, ŽELJICE???

E ovako objavljujem veliku vijest pa ja sam se vratila u normalnu sretnu djevojku ne mogu opisat svoju sreću, ali ne znam od kud da počnem! O jeeeeeeeeee do prije nekoliko sati ja sam bila izbezumljena iživcirana i sva nikakva, a sad kao da sam se ponovo rodila :)) Razmišljala sam o nekim stvarima i eto nešto sam promjenila sebe iznutra kako se dobro osjećam i zato ču reć idemo dalje znači nove želje i željice znači da možete naručiti od stranog do narodnog ja znam da neki ne vole narodnjake pa ljudi ne volim ih ni ja ali malo promjene to valja ma meni su oni smiješni kad ih slušam znači sve je isto naručujete bezgranični broj želja s tim da mi morate ostavit rezervnu u slučaju da ne nađem pjesmu koju ste tražili pa ako želite nazdravite mojoj dobrodošlici i stavit ču par slika i pjesama kiss!
blog

blog


blog

blog




- 20:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POZDRAV SVIMA!

Linkovi