Zločesta

ponedjeljak, 27.03.2006.

Kako ubiti dosadu u liftu

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."

4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.

6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."

7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.

9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."

10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"

14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"

15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.

16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"

18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"

19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.

20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"

21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.
rofl

- 18:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







  • LJUBAV JE NE ODREĆI SE SVOGA SRCA ČAK I KADA ONO DONOSI NAJVIŠE BOLI!

    Vjeruj da su snovi važniji od činjenica,
    da nada uvijek pobjeđuje iskustvo,
    da je smijeh jedini lijek za tugu
    i da je LJUBAV jača od svega...


    U knjizi života postoji jedna prazna stranica, na mojoj će na kraju pisati - ja sam kakva jesam i takva ću uvijek ostati.

    Napravi što možeš,
    sačuvaj što možeš,
    pokoloni što možeš.
    /John Wesley/


    Nije sreća u ljepoti, već u duši čovjeka koji može da poklanja ljubav cijelog života!



  • Vjeruj da su snovi važniji od činjenica,
    da nada uvijek pobjeđuje iskustvo,
    da je smijeh jedini lijek za tugu
    i da je LJUBAV jača od svega...


    U knjizi života postoji jedna prazna stranica, na mojoj će na kraju pisati - ja sam kakva jesam i takva ću uvijek ostati.

    Napravi što možeš,
    sačuvaj što možeš,
    pokoloni što možeš.
    /John Wesley/


    Nije sreća u ljepoti, već u duši čovjeka koji može da poklanja ljubav cijelog života!




    DUBOKO VJERUJ U ONO ŠTO ŽELIŠ I ZAPAMTI: IZGUBLJENO JE SAMO ONO ČEGA SE ODREKNEŠ!

    U mojim očima naći ćeš ljubav i onda kada me više ne budeš želio. Za ljubav je potrebno dovje, ako me napustiš, koga ću voljeti?

    Ako si kamen budi ljubak.
    Ako si biljka budi osjeljiv.
    Ako si čovjek budi ljubav. /V.Hugo/

    Nikada ne odoli iskušenju i iskusi sve - a čvrsto zadrži ono što je dobro! /Shaw/