Zločesta

petak, 20.01.2006.

PREMA TIBETANSKOJ ASTROLOGIJI

U prošlom životu rodili ste se, prebivali i radili na području Pakistana, u razdoblju od 1526. do 1577. godine. Bili ste lokalni (to jest: mjesni) vladar, žestok, nepravedan i sklon ugnjetavati vlastiti narod. Ponekad ste, naprosto, obožavali javno mučiti i na druge načine kažnjavati vaše protivnike. No, zato ste na gotovo jednak nacin okončali svoj život - naime, jedne noći bili ste otrovani u svojim odajama.

Inače, imali ste velik harem, nekoliko žena i mnogo djece, od kojeg ste svakog pamtili po liku i imenu.


Osnovni cilj vaše sadašnje egzistencije je zadobiti zasluženi autoritet, a uz to pod svaku cijenu sačuvati obitelj, te što više vremena provoditi sa vlastitom djecom.


U životu se morate oslanjati samo na stvarne činjenice, a ne se prepustiti maštanjima i iluzijama, koje vas neće nikuda odvesti.


Nemojte konzumirati alkohol ili narkotike, jer će isti silno naštetiti vašem zdravlju. Možda ćete u ovom životu imati velike probleme sa želucem, a uz to se u nekoliko navrata naći na 'meti' vladajućih struktura


Eto, pa mi sada vi sudite! ;)

- 15:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







  • LJUBAV JE NE ODREĆI SE SVOGA SRCA ČAK I KADA ONO DONOSI NAJVIŠE BOLI!

    Vjeruj da su snovi važniji od činjenica,
    da nada uvijek pobjeđuje iskustvo,
    da je smijeh jedini lijek za tugu
    i da je LJUBAV jača od svega...


    U knjizi života postoji jedna prazna stranica, na mojoj će na kraju pisati - ja sam kakva jesam i takva ću uvijek ostati.

    Napravi što možeš,
    sačuvaj što možeš,
    pokoloni što možeš.
    /John Wesley/


    Nije sreća u ljepoti, već u duši čovjeka koji može da poklanja ljubav cijelog života!



  • Vjeruj da su snovi važniji od činjenica,
    da nada uvijek pobjeđuje iskustvo,
    da je smijeh jedini lijek za tugu
    i da je LJUBAV jača od svega...


    U knjizi života postoji jedna prazna stranica, na mojoj će na kraju pisati - ja sam kakva jesam i takva ću uvijek ostati.

    Napravi što možeš,
    sačuvaj što možeš,
    pokoloni što možeš.
    /John Wesley/


    Nije sreća u ljepoti, već u duši čovjeka koji može da poklanja ljubav cijelog života!




    DUBOKO VJERUJ U ONO ŠTO ŽELIŠ I ZAPAMTI: IZGUBLJENO JE SAMO ONO ČEGA SE ODREKNEŠ!

    U mojim očima naći ćeš ljubav i onda kada me više ne budeš želio. Za ljubav je potrebno dovje, ako me napustiš, koga ću voljeti?

    Ako si kamen budi ljubak.
    Ako si biljka budi osjeljiv.
    Ako si čovjek budi ljubav. /V.Hugo/

    Nikada ne odoli iskušenju i iskusi sve - a čvrsto zadrži ono što je dobro! /Shaw/