18.09.2006.,ponedjeljak

Danas nije dan treci ali... (ali je "in")



Pucam od dragosti i inih osjecaja kad mi za srecu prigovaraju.
Eto sam i opet zena sretna. Zena sa srecom. Jasta. Sva sretna mam odgovaram « A da je imas ti, dragi moj, danas bi bio rich. Veri veri rich. Primjerice, , da si me pratio u stopu i skupljao sve daske i vijke sto putem posijah, mogo si, uz malo truda, sada klepati svoju prvu vilu podno Medvednice.«

I sad ja kontam sto je sreca. Stovise, otkud meni ta sreca. Neki kazu zvijezde tu mali prst uvalile, no ja sam uvjerena da sva tajna skrivena u glagolu. Obicnom glagolu. uTVRDjivati. Fakat, stalno ja nesto uTVRDjujem. Iz dana u dan, uTVRDjujem.

Dan prvi - snalazenje u prostoru i vremenu
Dan drugi -priloge i prijedloge te daljnje smjernice razvoja
Dan treci - vlastitu glupost
Dan cetvrti - skracivanje razlomaka, vjerovnike, duznike i razred 4 u kontnom planu
Dan peti - uTVRDjujemo..ma da, ima dana kad se UTVRDjuje i nesto drugo no nije ovo ni vrijeme a, blogami, ni mjesto.
Dan sesti - uTVRDjujem sto sam uTVRDila prethodnih dana i sto ono marko zapravo rece dana prvog
Dan sedmi – plan za iducih sedam dana


Da rezimiram, sva moja sreca lezi u uTVRDJIvanju. Na sto bi moja baka – j* i srecu kad pameti nema.



ps. a kad sam kod uTVRDJIvanja... loshi, vrati se kuci. skuhala sam ti krumpira. njami

objavila zli_girl, 18:15--Udri muski! (4)- Print? #



<< Arhiva >>