12.09.2006.,utorak

Dobrodošli u (biro) Kroaciju.. oli ti muke po pečatu



Nema dugo kako je mracni na svom blogu pisao o mukama po pecatu glede izdavanja R1 kod kupnje ENC-a pri rvackim autocestama. Kako i sama od dolaska obijam razno razne pragove (jelte, telefoni info vrste pri drzavnoj upravi i nedajbloze nekakav odgovor na email u razumnom vremenu su iluzije), tekst me skoro pa rasplakao. Kazem skoro, jer do pravih suza sam tek danas dosla. Naime, za nostrifikaciju svjedozbe mog jednica (neophodne za upis u osnovnu skolu u RH), izmedju ostaloga potrebni su mi prijevod i od javnog biljeznika ovjerena preslika prethodnog razreda . E, tu pocinju moje muke po pecatu.

Do dana danasnjeg nisam znala da je u nasoj divnoj gotovo pa nikako moguce ovjeriti presliku dokumenta bez pecata izdanog od pravne osobe. Mozda to nekome zvuci normalno no sto uraditi kad dolazite iz zemlje (Canada je zasigurno jedna od njih) koja tom komadicu plastike, drva..whatever , ne pridaje gotovo nikakvu vaznost.

Nda, dodjem tako kod gosna javnog sa uredno kopiranom svjedodzbom, cekam kao idiot dva sata u redu i kad konacno... nda, odbijena sam. Na originalu nema PECATA! Trudih se iz petnih zila objasniti gospodinu da niti na jednoj svjedozbi pecata nema. Trudih se objasniti da nemam jedan jedini j.. dokument s pecatom sa onijih prostora. Nazalost, kosarica.
A sto sada? Nista, pravac prvi birc, narucila veliku casu vode, otvorila lap, telefonski imenik i ajmo redom. Strasno. Nitko ne zna moze li presliku takvog neceg (vidju cuda!) ovjeriti a da prethodno stvar ne vide. Pa nema frke, evo imam i scan, posaljem mailom pa pogledajte, javite odgovor, nazvati cu za desetak minuta... Eh, e-mail, kako to gordo zvuci. Taman posla da jedan javni biljeznik ima email. Jok, dodji ti koka... E pa necu. Radije skocim do Hamiltona po pecat. Uglavnom, kad vec skoro odustah, okrenuh jos jedan broj.. da, pristali su. Pod uvjetom da potpisem posebnu izjavu o krivicnoj odgovornosti za autenticnost svjedodzbe. Ma nemrem belivit, al daj sto das. Pa i ta izjava desetak kuna..eeh.

Problem rijesen no opet.. ne mogu ne vrisnuti. Glasno. U tom uredu djelatnika kao u prici. Sto rade? Pa arhiviraju, urudzbiraju.. Gledam i nemrem belivit. Svaki dokument kopira se extra i arhivira - papir. PAPIR !!!! U 21 stoljecu, decki und puce arhiviraju – papir. Mam mi postade jasno sto ce jednom notaru ured od stotinjak kvadrata, sto ce mu citava vojska radne snage a i otkud im cijena kostanja.

Eh, da mi je biti vlast samo na par dana...


ps. neutrino & mrak, cijeli dan ste mi u mislima.

objavila zli_girl, 14:39--Udri muski! (9)- Print? #



<< Arhiva >>